Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Utekleitrokken

Citaat van: poelie-lwd op januari 24, 2015, 10:43:16
Dooie dingen in de fik steken, hoe zielig  :O

Nouja... Jij ziet liever een supporter in de fik gestoken worden? Oh, dat hebben die neuzen een kleine 10 jaar terug geprobeerd in het supportershome van Den Haag.

RotterdamLeeuwarden

Ik was niet in Amsterdam die nacht  :)

Paar jaar geleden fikte dat (kippe-)hok ook al eens af, toen was het ook brandstichting.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

zeewolde

Citaat van: Lore op januari 22, 2015, 11:48:57
Zelfs als dat zo is, dan hebben wij over 5 weken Feijenoord, Vitesse, Twente en PSV gehad en zij moeten daar nog tegen.
je weet tegen wie ze spelen dit weekend?

poelie-lwd

Citaat van: Utekleitrokken op januari 24, 2015, 10:48:55
Nouja... Jij ziet liever een supporter in de fik gestoken worden? Oh, dat hebben die neuzen een kleine 10 jaar terug geprobeerd in het supportershome van Den Haag.

Je snapt de strekking niet?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Utekleitrokken

Citaat van: poelie-lwd op januari 24, 2015, 11:52:17
Je snapt de strekking niet?

Tuurlijk wel, wou alleen even mijn zegje doen  :devil

Lore

Citaat van: poelie-lwd op januari 24, 2015, 10:43:16
Dooie dingen in de fik steken, hoe zielig  :O


:_schater :_schater levende dingen is veel beter

Treb

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op januari 24, 2015, 11:02:10
Ik was niet in Amsterdam die nacht  :)

Paar jaar geleden fikte dat (kippe-)hok ook al eens af, toen was het ook brandstichting.

Wat ben jij vermoeiend zeg..  l8l  :O

Len Cantello

Citaat van: Treb op januari 24, 2015, 15:54:22
Wat ben jij vermoeiend zeg..  l8l  :O
Laat gaan, joh. Dat er überhaupt op deze site aandacht is voor het afbranden van dat stenengooierspaleis....

Op naar het stadion :proost :proost :proost
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Treb

Citaat van: Len Cantello op januari 24, 2015, 16:23:28
Laat gaan, joh. Dat er überhaupt op deze site aandacht is voor het afbranden van dat stenengooierspaleis....

Op naar het stadion :proost :proost :proost

Hest geliek.

:proost

Tukker

We gaan helaas wel een pijnlijke plek dalen vandaag
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Marc S

Dordt heeft weer eens een wedstrijd gewonnen  :_schater

drg

Citaat van: Tukker op januari 24, 2015, 21:41:23
We gaan helaas wel een pijnlijke plek dalen vandaag

Ach joh dat was anders volgende week vast ook wel gebeurd.

Daarnaast mogen die boeren lekker geloven dat zij nou zo geweldig zijn tegen dat Vitesse dat volgens mij sinds halverwege oktober maar 1 wedstrijd gewonnen heeft.

Tukker

Ajax speelt tegen Feyenoord als PSV. Met 10 man achter de bal. Feyenoord duidelijk de betere maar ook hier helaas nog geen terecht voorsprong. En Ajax maar laf counteren   l8l 8P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Bernardo

Zo, vd Laan kent zijn plek ook weer. Burnet valt geblesseerd uit, komt middenvelder van Nieff op de LB.

Zou hij al spijt hebben van de overstap?