Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Goudvinger

Citaat van: Utekleitrokken op januari 22, 2015, 11:08:34
Over 5 speelrondes kan het beeld heel anders zijn. Waar wij redelijk kansloos zijn de komende weken, hebben zij wedstrijden te spelen waar kansen liggen voor hun.

Als er één ding is gebleken in de afgelopen seizoenen Eredivisie, is het dat niemand meer vooraf kansloos is.

CambuurAmersfoort

Citaat van: Utekleitrokken op januari 22, 2015, 11:08:34
Over 5 speelrondes kan het beeld heel anders zijn. Waar wij redelijk kansloos zijn de komende weken, hebben zij wedstrijden te spelen waar kansen liggen voor hun.

ja en aan het eind van het seizoen krijgen wij alle kleine clubs en spelen zij tegen de top teams en wordt dat weer gelijk getrokken.

Feit is dat na een half seizoen waarbij we beide iedereen hebben gehad wij er toch een stuk beter voorstaan en wij stiekem dromen van play-offs en zij vechten tegen degradatie.

Utekleitrokken

Citaat van: speculeter op januari 22, 2015, 11:10:21
Waar wij redelijk kansloos zijn de aankomende weken??
Wat is dat nou voor lul praat.
Ben jij nou een supporter?

Je ziet toch wat ik zeg, mondje?

Dus als ik realistisch blijf dan ben ik geen "echte" supporter?  :_schater


Utekleitrokken

Citaat van: CambuurAmersfoort op januari 22, 2015, 11:11:53
ja en aan het eind van het seizoen krijgen wij alle kleine clubs en spelen zij tegen de top teams en wordt dat weer gelijk getrokken.

Feit is dat na een half seizoen waarbij we beide iedereen hebben gehad wij er toch een stuk beter voorstaan en wij stiekem dromen van play-offs en zij vechten tegen degradatie.

We bevinden ons nu in een luxe positie, het is allemaal niet vanzelf gekomen. Er worden zaken geroepen als: "PSV gaat nu hun dip krijgen". Ja joh, en Cambuur gaat het allemaal zomaar makkelijk af.

Het gevoel voor realisme is ver te zoeken bij sommige lui hier door de huidige stand van de eredivisie lijst.

edit;

Ik begrijp wat je zegt C-Amersfoort ;)

speculeter

Citaat van: Utekleitrokken op januari 22, 2015, 11:16:20
Je ziet toch wat ik zeg, mondje?

Dus als ik realistisch blijf dan ben ik geen "echte" supporter?  :_schater
MS ben je wel een echte supporter.
Maar niet realistisch :_schater

Utekleitrokken

Citaat van: speculeter op januari 22, 2015, 11:24:30
MS ben je wel een echte supporter.
Maar niet realistisch :_schater

Voel me het meest op mijn gemak als pessimist. Jij als optimist? Dan mag je bij jezelf ten rade gaan of JIJ wel een echte Cambuurman bent  :P

Ik teken uiteraard voor het feit dat we (nog meer) geschiedenis gaan schrijven dit seizoen ;)

Lore

Citaat van: Utekleitrokken op januari 22, 2015, 11:08:34
Over 5 speelrondes kan het beeld heel anders zijn. Waar wij redelijk kansloos zijn de komende weken, hebben zij wedstrijden te spelen waar kansen liggen voor hun.

Zelfs als dat zo is, dan hebben wij over 5 weken Feijenoord, Vitesse, Twente en PSV gehad en zij moeten daar nog tegen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Utekleitrokken op januari 22, 2015, 11:31:04
Voel me het meest op mijn gemak als pessimist. Jij als optimist? Dan mag je bij jezelf ten rade gaan of JIJ wel een echte Cambuurman bent 

:_schater :_schater
Henk, held, bedankt

AL

Citaat van: speculeter op januari 22, 2015, 11:10:21
Waar wij redelijk kansloos zijn de aankomende weken??
Wat is dat nou voor lul praat.
Ben jij nou een supporter?

Heeft toch niets met supporter te maken?
De komende 5 wedstrijden teken ik voor 3 0f 4 punten!!

speculeter

Wil diegene die de supportershome van Ajax in de fik heeft gezet zich even melden!!

brambo3004

Citaat van: speculeter op januari 23, 2015, 11:17:07
Wil diegene die de supportershome van Ajax in de fik heeft gezet zich even melden!!

RotterdamLeeuwarden?? :zweep

Holwerd voor Cambuur

Kwam door een gaskachel
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Utekleitrokken


Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Dooie dingen in de fik steken, hoe zielig  :O
Iedereen heeft recht op mijn mening.