Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

En altijd en eeuwig dat zelfde lied wat ze zingen...

Kuzmanovic-Apeldoorn

Vind dat Grunn nu heel behoorlijk speelt, maar zal zo wel weer een countertje komen
Henk, held, bedankt

Cambuur Groningen

Sta je dan als NAC met je mooie nieuwe aanwinsten: 1-0 na een paar minuten achter :)

Lore

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 17, 2015, 18:38:55
Sta je dan als NAC met je mooie nieuwe aanwinsten: 1-0 na een paar minuten achter :)

Ja, maar Maaskant heeft het lek boven zegt hij, dus dat trekken ze vast weer recht

Cambuur Groningen

Lekker veldje bij Vitesse trouwens.... En maar afgeven op ons kunstgras

Cambuur Groningen

en knokken maar jongens, geef er maar een paar rood

drg

#3621
Man man man, dkv weer eens geholpen door de arbitrage, die hadden zeker nog een penal tegen moeten hebben om die omlaaggetrokken speler in de 16. Als die sinkgraven nog weg gaat, wordt het wel heel makkelijk in de thuisderby  l0l

Cambuur Groningen

Al met al een goed weekend, met verlies van Heracles, Go Ahead, NAC en Dordrecht. We staan 11 punten los van de streep, dat ziet er rooskleurig uit

Collingwood

Wesley Verhoek naar de Eagles. Zou goed kunnen uitpakken, maar ook niet. Is na ADO eigenlijk overal mislukt. Hoop dat de Eagles er wel in blijven!
Kalmte alleen kan u redden.

CambuurAmersfoort

#3624
Absoluut. Eagles gun ik heel veel. zeker omdat wij dankzij hun eredivisie spelen ne ze daarnaast een zelfde soort club zijn als wij.
Laat heracles dordt en ado of nac maar keertje afzakken. eagles gun ik t.

Eigenlijk wel bijzonder hoe we vorig jaar volledig aan elkaar gewaagd waren en wij in 1 jaar zoveel verder zijn gekomen dan zij. als je de selecties naast elkaar legt is die van ons zoveel stabieler en sterker

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op januari 22, 2015, 09:38:53
Hoop dat de Eagles er wel in blijven!

Ik ook, maar ook om hun volgend jaar zeker onder ons te houden.
Henk, held, bedankt

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 22, 2015, 10:30:25
Ik ook, maar ook om hun volgend jaar zeker onder ons te houden.

Uiteraard, dat altijd.
Kalmte alleen kan u redden.

Utekleitrokken

Citaat van: CambuurAmersfoort op januari 22, 2015, 09:48:11


Eigenlijk wel bijzonder hoe we vorig jaar volledig aan elkaar gewaagd waren en wij in 1 haar zoveel verder zijn gekomen dan zij. als je de selecties naast elkaar legt is die van ons zoveel stabieler en sterker

Over 5 speelrondes kan het beeld heel anders zijn. Waar wij redelijk kansloos zijn de komende weken, hebben zij wedstrijden te spelen waar kansen liggen voor hun.

speculeter

Waar wij redelijk kansloos zijn de aankomende weken??
Wat is dat nou voor lul praat.
Ben jij nou een supporter?

TARGET

PSV gaat op z'n flikker krijgen zaterdag.!!