Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

De Leeuw waarschijnlijk weg bij Groningen. Er is concrete belangstelling uit het buitenland, en De Leeuw wil graag dat Groningen meewerkt aan een transfer.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Citaat van: Collingwood op januari 09, 2015, 14:16:44
De Leeuw waarschijnlijk weg bij Groningen. Er is concrete belangstelling uit het buitenland, en De Leeuw wil graag dat Groningen meewerkt aan een transfer.

Gaat Hemmen voor een prikje naar Groningen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

GAE verliest met 5-1 van Sparta. Ook is De Sa voor de zoveelste keer geblesseerd uitgevallen. In Deventer zitten ze momenteel ook in de hoek waar de klappen vallen.
Kalmte alleen kan u redden.

Eewal

Citaat van: Collingwood op januari 11, 2015, 13:30:37
GAE verliest met 5-1 van Sparta. Ook is De Sa voor de zoveelste keer geblesseerd uitgevallen. In Deventer zitten ze momenteel ook in de hoek waar de klappen vallen.
de blessure is zuur voor ze, maar de uitslag in een oefenwedstrijd zegt wel iets, maar ook weer niet heel veel..

Gasgeve

Op de nieuwjaarsreceptie van Heracles haalde Smit hard uit naar de KNVB: "De indeling in categorieën lijkt aardig, maar is een schijnvertoning", zei de preses volgens RTV Oost over de licentiecommissie. "Als clubs (NAC Breda, red.) die in categorie I zitten nog steeds in de winterstop spelers kunnen aantrekken en salarissen gaan betalen die clubs die de zaak wel op orde hebben niet kunnen voldoen, klopt er iets niet. Competitievervalsing? Je zou het zo kunnen noemen."

Volledig mee eens!

Marc S

Citaat van: Gasgeve op januari 12, 2015, 21:40:03
Op de nieuwjaarsreceptie van Heracles haalde Smit hard uit naar de KNVB: "De indeling in categorieën lijkt aardig, maar is een schijnvertoning", zei de preses volgens RTV Oost over de licentiecommissie. "Als clubs (NAC Breda, red.) die in categorie I zitten nog steeds in de winterstop spelers kunnen aantrekken en salarissen gaan betalen die clubs die de zaak wel op orde hebben niet kunnen voldoen, klopt er iets niet. Competitievervalsing? Je zou het zo kunnen noemen."

Volledig mee eens!

Eens al doen ze niets fout. Het komt alleen wel erg dubbel over. Ach naja degradeerd NAC dan zijn ze gewoon de lul

Voorstopper


Galdiano

Die Van der Looij is de allergrootste drama trainer die er is!  :_schater

Rusnak op de rechtshalf en Chery op rechts voor.
Vd Laan als die speelt staat hij ook steeds op de linksback.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

drg

Nou ik denk dat Rusnak komende zomer wel weer hier wil komen waar ie wel kan spelen zoals hij wil  :_schater

Eewal

Ik gun hem wel een goal vanavond. Moet echter wel wennen, hem zien in dat shirt..

poelie-lwd

Citaat van: Eewal op januari 16, 2015, 20:01:51
Ik gun hem wel een goal vanavond. Moet echter wel wennen, hem zien in dat shirt..

Daar ben je morgen na het debuut van Bytyqi snel vanaf  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Eewal

Citaat van: poelie-lwd op januari 16, 2015, 20:08:21
Daar ben je morgen na het debuut van Bytyqi snel vanaf  :proost
92ste minuut de 0-1!

poelie-lwd

Citaat van: Galdiano op januari 16, 2015, 19:38:21
Die Van der Looij is de allergrootste drama trainer die er is!  :_schater

Rusnak op de rechtshalf en Chery op rechts voor.
Vd Laan als die speelt staat hij ook steeds op de linksback.

Op mijn tv speelt Chery links en centraal....
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cambuur Groningen

Hij loopt er nu al verloren bij.. en 1-0. Blijven we in ieder geval weer boven Groningen, sterker morgen op 5 punten

Galdiano

Citaat van: poelie-lwd op januari 16, 2015, 20:09:51
Op mijn tv speelt Chery links en centraal....

Opstelling was toen alleen op papier, zag net voor aftrap dat ze 4-4-2 spelen.
Rechts Rusnak en Chery inderdaad links.

Rusnak nog onzichtbaar.

En ajax komt op 1-0 en je hoort opeens dat er supporters zitten. Stadion weer half leeg. :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets