Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Marc S op december 31, 2014, 09:45:29
NAC mag 5 ton uit geven de KNVB terwijl ze al dik in het rood staan, dus ja ZIJ leren het nooit. hoop dat het in Breda een keer fout gaat net als bij roda, verder heb ik niets tegen de club zelf maar dat beleid is misselijkmakend.
op tafel gelegd door sponsors. Bij roda kloppen ze altijd aan bij de gemeente.

Marc S

Citaat van: zeewolde op december 31, 2014, 10:40:16
op tafel gelegd door sponsors. Bij roda kloppen ze altijd aan bij de gemeente.

Ach naja, dat zal ook nog wel eens fout gaan met NAC.

AL

Ik vind Nac een prachtige club. Echter voeren die al jaren wanbeleid. Let maar op, die gaan vroeg of laat degraderen of nog erger failliet.

Marc S


Dokkumer

Citaat van: Marc S op januari 01, 2015, 15:14:27
Dit begint ook glappig te worden

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=233221&#reactie70
Zolgt vool de nodige onlust daal, wanneel de soap nog zo doolgaat. Laat die maffe Chinezen maar beloven wat ze willen...

Marc S

Citaat van: Dokkumer op januari 01, 2015, 15:17:50
Zolgt vool de nodige onlust daal, wanneel de soap nog zo doolgaat. Laat die maffe Chinezen maar beloven wat ze willen...

Ik vind het ongelofelijk hoe die lui zich daar zo voor paal laten zetten.

reisbureau

Citaat van: Marc S op januari 01, 2015, 15:28:38
Ik vind het ongelofelijk hoe die lui zich daar zo voor paal laten zetten.

Een keer wat anders. Chinese Bluf  :ams

Dokkumer

Citaat van: reisbureau op januari 01, 2015, 15:51:25
Een keer wat anders. Chinese Bluf  :ams
:proost
Het enige wat trouwens betaald is, was het lopend buffet bij de dichtstbijzijnde wok :devil

Marc S

Citaat van: Dokkumer op januari 01, 2015, 16:11:29
:proost
Het enige wat trouwens betaald is, was het lopend buffet bij de dichtstbijzijnde wok :devil

tja ado handhaafde zich vorig seizoen ook  :_schater

Galdiano

Wat een saai k*t land wonen we qua voetbal.
In Engeland met kerst, nieuwjaarsdag en nu alweer de FA cup vandaag.

Hadden wij dat maar! Het leven als voetballer is hier altijd zo zwaar hoor je regelmatig  :_schater
De supporters in Nederland hebben het zwaar  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vedetski

Citaat van: Galdiano op januari 03, 2015, 07:28:05
Wat een saai k*t land wonen we qua voetbal.
In Engeland met kerst, nieuwjaarsdag en nu alweer de FA cup vandaag.

Hadden wij dat maar! Het leven als voetballer is hier altijd zo zwaar hoor je regelmatig  :_schater
De supporters in Nederland hebben het zwaar  :|

en dan te bedenken dat ze allemaal vrij mogen reizen
:koffie

dizzhead

Citaat van: Vedetski op januari 03, 2015, 13:57:36
en dan te bedenken dat ze allemaal vrij mogen reizen

Wel mede door een strenge regelgeving. Als je in Engeland hoest en daardoor per ongeluk je kauwgum, over reclameborden, het veld op spuugt kom je het stadion nooit meer in.

thankyou

Citaat van: dizzhead op januari 03, 2015, 14:21:45
Wel mede door een strenge regelgeving. Als je in Engeland hoest en daardoor per ongeluk je kauwgum, over reclameborden, het veld op spuugt kom je het stadion nooit meer in.
Hier hetzelfde  8P
Cambuur, Beer & Loyal Mates

dizzhead


siepelsjeu

kaarten voor feyenoord cambuur zijn binnen  :proost iemand club kaart code nodig?