Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

RotterdamLeeuwarden

Nou, dan is er wel weinig financiƫle ruimte.
1 matig seizoen en meteen een paar miljoen verlies.
Slechte zaak maar in dit geval is het niet erg
:zweep
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Scc01

12 m op de bank bedoel ik. Maar alles moet van de transfers komen heb ik het idee.

Dokkumer

Citaat van: Scc01 op december 25, 2014, 15:36:44
12 m op de bank bedoel ik. Maar alles moet van de transfers komen heb ik het idee.
Laatste jaren zeker wel.

Eewal

18 uur halfjaaroverzicht Cambuur op fox 3.

Marc S

Citaat van: Eewal op december 28, 2014, 17:32:03
18 uur halfjaaroverzicht Cambuur op fox 3.

volgens de website begint het een kwartiertje later

Eewal

Citaat van: Marc S op december 28, 2014, 17:47:53
volgens de website begint het een kwartiertje later
het is in ieder geval nog niet begonnen. Zo kun je toch nooit iets fatsoenlijk opnemen....

Marc S

Citaat van: Eewal op december 28, 2014, 18:10:35
het is in ieder geval nog niet begonnen. Zo kun je toch nooit iets fatsoenlijk opnemen....

probeerde het laatst ook op te nemen was om half 5 snachts ofzo doen ze er een van feyenoord in plaats ervan...

drg

Dit zijn zeker gewoon de samenvattingen achter elkaar? Die zie ik over een half jaar allemaal wel  :proost

Zie net hoe we twee keer genaaid werden door de scheids en met 0-1 wonnen in Almelo.  l8l

Eewal

Citaat van: drg op december 28, 2014, 18:34:47
Dit zijn zeker gewoon de samenvattingen achter elkaar? Die zie ik over een half jaar allemaal wel  :proost

Zie net hoe we twee keer genaaid werden door de scheids en met 0-1 wonnen in Almelo.  l8l
nederlagen kan ik niet terugkijken, sommige nu voor het eerst. Wat was bijkertje dom bezig daar in Eindhoven!  8)

RotterdamLeeuwarden

Hoppa, de kaarten voor Feyenoord - SC Cambuur zijn binnen.

_O_ _O_

De wedstrijd is 8 februari 2015 on 12:30 uur.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Collingwood

Helaas, Lurling niet naar NAC.
Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Citaat van: Collingwood op december 30, 2014, 19:42:06
Helaas, Lurling niet naar NAC.

Ze willen wel fernandez, marcelis en de zeeuw halen.. hebben toesteming van de KNVB om 5 ton uit te geven aan versterkingen. Die lui leren het ook nooit he.

Vedetski

Citaat van: Marc S op december 30, 2014, 23:19:37
Ze willen wel fernandez, marcelis en de zeeuw halen.. hebben toesteming van de KNVB om 5 ton uit te geven aan versterkingen. Die lui leren het ook nooit he.

Wij leren het nooit! Zoveelste keer dat ze geld mogen lenen! :?
:koffie

666

Citaat van: Marc S op december 30, 2014, 23:19:37
Ze willen wel fernandez, marcelis en de zeeuw halen.. hebben toesteming van de KNVB om 5 ton uit te geven aan versterkingen. Die lui leren het ook nooit he.

Er moet 750.000 gedekt zijn als ze 500.000 willen uitgeven. Dat wil de knjb.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Marc S

Citaat van: Vedetski op december 30, 2014, 23:23:24
Wij leren het nooit! Zoveelste keer dat ze geld mogen lenen! :?

NAC mag 5 ton uit geven de KNVB terwijl ze al dik in het rood staan, dus ja ZIJ leren het nooit. hoop dat het in Breda een keer fout gaat net als bij roda, verder heb ik niets tegen de club zelf maar dat beleid is misselijkmakend.