Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Lore op december 21, 2014, 20:12:59
Prima uitslagen inderdaad en Makrini, Blijker en droste allen verkopen. Voor dat geld kunnen wij het geraamte voor volgend seizoen neerzetten!
Laat er eens een rekensom op los wat door bekeren betekent in verhouding tot het laten lopen van de genoemde spelers. Dikke transfersommen hoeven we echt niet te vangen, clubs wachten liever een halfjaar op het moment dat ze gratis de deur uit lopen.

Lore

Citaat van: Dokkumer op december 21, 2014, 20:16:09
Laat er eens een rekensom op los wat door bekeren betekent in verhouding tot het laten lopen van de genoemde spelers. Dikke transfersommen hoeven we echt niet te vangen, clubs wachten liever een halfjaar op het moment dat ze gratis de deur uit lopen.

Zo werkt het toch niet? Als zij blijven bekeren wij door en als zij vertrekken liggen wij er uit? Ik zeg ook niet dat je dat geld in de zak moet steken, maar ik zou graag zien dan zij nu al de vervangers voor deze jongens aantrekken, zodat als er een miskoop tussen zit dat wik dan volgende zomer nog kunnen corrigeren

Scc01

Aan de andere kant kun je als je van het geld wat er vrijgemaakt wordt wel gewoon spelers halen die je klaar kan stomen binnen het team voor anvang van het nieuwe seizoen. Dit moet je anders allemaal gaan realiseren in de zomerstop. Nu kun je nog ingrijpen in de zomerstop. Maarja keerzijde is dat veel spelers niet eerder dan in de zomerstop tranfervrij zijn. Dus ja....

Collingwood

Marcellis naar NAC in de winter.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: Lore op december 21, 2014, 23:13:58
Zo werkt het toch niet? Als zij blijven bekeren wij door en als zij vertrekken liggen wij er uit? Ik zeg ook niet dat je dat geld in de zak moet steken, maar ik zou graag zien dan zij nu al de vervangers voor deze jongens aantrekken, zodat als er een miskoop tussen zit dat wik dan volgende zomer nog kunnen corrigeren
De kans op doorbekeren is mijns inziens toch wat groter mét een aantal spelers, evenals een hogere eindrangschikking wat ook de nodige extra knaken oplevert.

Lore

Citaat van: Dokkumer op december 23, 2014, 22:32:28
De kans op doorbekeren is mijns inziens toch wat groter mét een aantal spelers, evenals een hogere eindrangschikking wat ook de nodige extra knaken oplevert.

Tuurlijk, dat is ook zo. Maar deze spelers vertrekken binnen nu en 7 maanden, Daarna zullen nieuwe spelers het moeten doen. Die spelers zijn natuurlijk niet per definitie minder. Dan heb ik liever dat die spelers op een moment instromen dat wij er fantastisch voor staan, dan wanneer wij weer als een degradatiekandidaat op het veld staan.

Dokkumer

Begrijp ik en als je nu alvast iemand transfervrij kunt oppikken zou ik het altijd doen. Naja, we zullen zien wie er vertrekken en/of aangetrokken worden.

Lore

Citaat van: Dokkumer op december 24, 2014, 11:35:57
Begrijp ik en als je nu alvast iemand transfervrij kunt oppikken zou ik het altijd doen. Naja, we zullen zien wie er vertrekken en/of aangetrokken worden.

Het wordt in ieder geval weer een interessante winter!

Dokkumer

Citaat van: Lore op december 24, 2014, 11:42:48
Het wordt in ieder geval weer een interessante winter!
Gelukkig wel ja, we hebben "black monday" in ieder geval overleefd. De eerste maandag van de winterstop, die de op 1 na klotigste maandag van het jaar is :P

speculeter

Je moet toch wat in de winterstop. .
Lekker ouwenelen over wie er ms komen.

666

Citaat van: speculeter op december 24, 2014, 11:52:09
Je moet toch wat in de winterstop. .
Lekker ouwenelen over wie er ms komen.

Ach half januari is er gelukkig weer competitie, het is net interlandvoetbal saaie weken komen er aan.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

speculeter

Dik 4 miljoen verlies over vorig seizoen! !
Dat doen die boeren weer netjes l8l

Dokkumer

Citaat van: speculeter op december 24, 2014, 16:47:42
Dik 4 miljoen verlies over vorig seizoen! !
Dat doen die boeren weer netjes l8l
Linkje, linkje :devil

Scc01

Alleen over dit boekjaar. Verkochte speler zijn hierin nog niet meegenomen. Dus ze komen wel positief uit. Tevens hebben ze 22 m op de bank staan.
Doen ze nog goed voordat de een na de andere sponsor afhaakt

Dokkumer

Citaat van: Scc01 op december 24, 2014, 18:25:55
Alleen over dit boekjaar. Verkochte speler zijn hierin nog niet meegenomen. Dus ze komen wel positief uit. Tevens hebben ze 22 m op de bank staan.
Doen ze nog goed voordat de een na de andere sponsor afhaakt
Afgelopen boekjaar 4.2 mio verlies, dit boekjaar waarschijnlijk wel weer winst. Daarna zullen wel weer eens dikke aankopen worden gedaan, hen kennende :deivl