Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

hobbes


Bill Shankly

Na vandaag gelijk in punten met twente :proost

fred

Benieuwd of de ze daar in Zeist weer mild zijn ten opzichte van Gustavson....zal toch wel ?

Collingwood

Citaat van: fred op december 06, 2015, 15:10:54
Benieuwd of de ze daar in Zeist weer mild zijn ten opzichte van Gustavson....zal toch wel ?

Vuile actie, moet eigenlijk wel een schorsing opleveren.
Kalmte alleen kan u redden.

fred

Citaat van: hobbes op december 05, 2015, 22:19:50
Huilt Foppe al?  :clint

We kunnen beter naar ons zelf kijken, voorlopig lachen die lui ons nog steeds uit.
NB wat heeft clint hier mee te maken ?  :_schater

fred

Citaat van: Collingwood op december 06, 2015, 15:11:33
Vuile actie, moet eigenlijk wel een schorsing opleveren.

Normaal gesproken wel he, stiekem elleboogje naar Fledderus die wel erg makkelijk naar de grond gaat. Maar een elleboog is een elleboog.
Maar het is Feyenoord he, dus die zullen er wel weer mee weg komen.

Lore

Citaat van: fred op december 06, 2015, 15:13:24
Normaal gesproken wel he, stiekem elleboogje naar Fledderus die wel erg makkelijk naar de grond gaat. Maar een elleboog is een elleboog.
Maar het is Feyenoord he, dus die zullen er wel weer mee weg komen.

En dan ogbeche wel schorsen!

El Ma-kri-niii

Citaat van: fred op december 06, 2015, 15:13:24
Normaal gesproken wel he, stiekem elleboogje naar Fledderus die wel erg makkelijk naar de grond gaat. Maar een elleboog is een elleboog.
Maar het is Feyenoord he, dus die zullen er wel weer mee weg komen.
Scheidsrechter heeft zelfs toegegeven dat hij het niet gezien heeft, maar dat het rood had moeten zijn. Dan moet het wel heel gek lopen wil hij niet geschorst worden.

Bernardo

DO Den Haag komt in financiƫle problemen als grootaandeelhouder United Vansen van investeerder Hui Wang niet snel over de brug komt met betalingen. De club heeft geen sluitende liquiditeitsprognose voor het huidige seizoen kunnen indienen bij de KNVB.

Wang liet in de afgelopen maanden twee van de drie betalingstermijnen verstrijken, in totaal 1,9 miljoen euro. De afspraak was dat de eigenaar via zijn bedrijf United Vansen 3,7 miljoen euro in ADO zou stoppen. In de Hofstad wachtte men echter vergeefs op de eerste betaling van 0,7 miljoen euro, uiterlijk 30 september, en de tweede betaling van 1,2 miljoen euro, 30 november.
Omdat beide betalingen niet zijn overgemaakt, is er een tekort van 1,3 miljoen euro ontstaan. Als de eredivisionist in financieel zwaar weer terechtkomt, kan dat negatieve gevolgen hebben voor de categorie waar de KNVB clubs in zet.

Lore

Citaat van: Bernardo op december 07, 2015, 13:52:28
DO Den Haag komt in financiƫle problemen als grootaandeelhouder United Vansen van investeerder Hui Wang niet snel over de brug komt met betalingen. De club heeft geen sluitende liquiditeitsprognose voor het huidige seizoen kunnen indienen bij de KNVB.

Wang liet in de afgelopen maanden twee van de drie betalingstermijnen verstrijken, in totaal 1,9 miljoen euro. De afspraak was dat de eigenaar via zijn bedrijf United Vansen 3,7 miljoen euro in ADO zou stoppen. In de Hofstad wachtte men echter vergeefs op de eerste betaling van 0,7 miljoen euro, uiterlijk 30 september, en de tweede betaling van 1,2 miljoen euro, 30 november.
Omdat beide betalingen niet zijn overgemaakt, is er een tekort van 1,3 miljoen euro ontstaan. Als de eredivisionist in financieel zwaar weer terechtkomt, kan dat negatieve gevolgen hebben voor de categorie waar de KNVB clubs in zet.

Die gasten hebben nog slechtere afspraken gemaakt dan wij met Riedstra. Dit kan op langere termijn echt hun ondergang worden.

Wat zou het echte motief zijn voor die investeerder? Met het naar voren schuiven van die assisstent die in China is verdacht van wedstrijdmanipulatie ziet het er in ieder geval niet goed uit!

Collingwood

#4675
Ron Vlaar terug bij AZ. Vind het wel leuk dat de eredivisie weer wat (relatief) grote namen herbergt, zoals Moreno, Guardado, Elia, Kuijt en Vlaar. (Je zou hier ook Heitinga bij kunnen zetten. Die presteert tot nu toe niet veel, maar is ten minste wel een 'naam' die zich niet te groot voelde om terug te keren naar Nederland.) Hopelijk een trend die zich de komende jaren zal blijven doorzetten, komt het niveau en de reputatie van de eredivisie alleen maar ten goede.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Ik zie Siem, Nigel de Jong en Urby op korte termijn ook wel terugkeren.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

okkele

FC TWENTE lijkt voorlopig gered.
Vrijwel alle partijen in de gemeenteraad van Enschede steunen het reddingsplan voor de club. Het plan is dat de gemeente 32 miljoen euro garant gaat stellen voor de voetbalclub.



kijk,kutgemeente leeuwarden.
daar weten ze wel wat belangrijk is.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Lore

Citaat van: okkele op december 08, 2015, 16:23:10
FC TWENTE lijkt voorlopig gered.
Vrijwel alle partijen in de gemeenteraad van Enschede steunen het reddingsplan voor de club. Het plan is dat de gemeente 32 miljoen euro garant gaat stellen voor de voetbalclub.



kijk,kutgemeente leeuwarden.
daar weten ze wel wat belangrijk is.

Dat ruikt naar staatssteun! Daarnaast vind ik echt vreemd dat de gemeente zo veel risico neemt met gemeenschapsgeld, er hangt die club een intrekking van de licentie boven het hoofd. Dan ziet de gemeente niets terug van dat geld.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: okkele op december 08, 2015, 16:23:10
FC TWENTE lijkt voorlopig gered.
Vrijwel alle partijen in de gemeenteraad van Enschede steunen het reddingsplan voor de club. Het plan is dat de gemeente 32 miljoen euro garant gaat stellen voor de voetbalclub.



kijk,kutgemeente leeuwarden.
daar weten ze wel wat belangrijk is.

Nou diezelfde kutgemeente Leeuwarden heeft in het verleden Cambuur vaak de helpende hand toegestoken.