Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

ADO wint helaas bij (een zeer zwak) AZ.
Kalmte alleen kan u redden.

Geelblauwstiens

Citaat van: Collingwood op december 04, 2015, 21:52:18
ADO wint helaas bij (een zeer zwak) AZ.
Echt jammer. Zelf straks niet meer in eigen hand

Harry L.

Citaat van: Geelblauwstiens op december 04, 2015, 22:23:36
Echt jammer. Zelf straks niet meer in eigen hand

Alles wat maar een beetje in de buurt staat loopt langzaam bij ons weg. Als we morgen verliezen (bijna een zekerheid) is de hoop op directe handhaving wel zo'n beetje vervlogen en kunnen we ons al vast op gaan maken voor de nacompetitie cq. degradatie.

AL

Citaat van: Harry L. op december 05, 2015, 10:25:25
Alles wat maar een beetje in de buurt staat loopt langzaam bij ons weg. Als we morgen verliezen (bijna een zekerheid) is de hoop op directe handhaving wel zo'n beetje vervlogen en kunnen we ons al vast op gaan maken voor de nacompetitie cq. degradatie.

Eens. Ik denk dat we als nummer laatst de winterstop ingaan.
Handhaving via play- offs is hoogst haalbare, maar ik denk dat we volgend seizoen weer op vrijdagavond spelen.
Het zou een wonder zijn als we nog een seizoen eredivisie zouden spelen.

Een nieuw stadion is in mijn optiek het belangrijkste!!

AL

Graafschap zie ik wel winnen van Utrecht.

666

Ik zit naar Twente te kijken en zie Cambuur voetballen.. Zonder vertrouwen heel veel mislukte passes.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

Exelsior-Twente 1-1 door een blunder (verkeerde terugspeelpass) van Stans. De Graafschap 0-1 achter tegen Utrecht.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Als Graafschap maar verliest. Hoger dan plaats 17 is denk ik toch niet haalbaar.

Collingwood

Utrecht mist al enkele kansen op 0-2 en krijgt nu knullig rood. Hopelijk houden ze de 0-1 vast.
Kalmte alleen kan u redden.

fred

Ajax binnen half uur op 3-0 tegen Heerenveen

hobbes

Wij scoorden iig in de Arena

Kuzmanovic-Apeldoorn

Zou foppe weer gaan janken
Henk, held, bedankt

Collingwood

Utrecht houdt vrij simpel stand. Eindstand 0-1.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Ook na morgen staan we nog niet laatste?

moodygrunn

en daar is 5-1, er kunnen nog wel een paar bij
In Henk en Sandor we trust