Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Technisch directeur (TD)

Gestart door Timmie, april 15, 2014, 11:32:02

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op april 22, 2014, 11:50:00winterslaap gehad?
Nee veel aan het werk geweest en daardoor alleen maar aan het lezen geweest,nu een paar weken vrij..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Timmie

Citaat van: poelie-lwd op april 22, 2014, 15:46:38
Was Ton Lokhof naast trainer bij VVV ook de TD? Hoe dan ook, Keizer ga ik niet vanuit. Totaal geen ervaring op het gebied van technische zaken.

Keizer zou het zo maar eens kunnen worden! Geeft deze week meer uitsluitsel over zijn toekomst.
Toevallig, nu vd Belt ditzelfde heeft gezegd over een TD...

Grijskijkert

Citaat van: Timmie op april 22, 2014, 16:42:33
Keizer zou het zo maar eens kunnen worden! Geeft deze week meer uitsluitsel over zijn toekomst.
Toevallig, nu vd Belt ditzelfde heeft gezegd over een TD...
En tijdens het verslag van Willem 2 - Telstar, linkte de verslaggever van Fox, Keizer ook aan Cambuur, weet alleen niet of het als assistent trainer was of technisch manager.
IN HENK WE TRUST!!!

Timmie

Citaat van: grijskijker op april 22, 2014, 16:58:32
En tijdens het verslag van Willem 2 - Telstar, linkte de verslaggever van Fox, Keizer ook aan Cambuur, weet alleen niet of het als assistent trainer was of technisch manager.

Lijkt mij eerder als assistent ipv TD!

Destroyer

Citaat van: Timmie op april 22, 2014, 18:03:36
Lijkt mij eerder als assistent ipv TD!

Dat lijkt mij dan ook.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Timmie

Citaat van: Destroyer op april 22, 2014, 18:09:23
Dat lijkt mij dan ook.

Ken hem niet echt als trainer. Volg Telstar dan wel een beetje, leuk cluppie.
Maar met Telstar kun je eigenlijk ook niet echt een kant op!

Tukker

Cor Pot?

Is ook al eerder een keer gelinkt aan ADO maar daar wil Jeffrey van As ook graag naar toe.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

NicoJanHoogma1960

Gertjan Verbeek ontslagen bij FC Nurnberg, misschien een optie, niet ff kijken naar DKV verleden, maar misschien
naar zijn kwaliteiten in de voetbalwereld, heeft overal wel lijntjes uitstaan.
Cambuur zit in je bloed

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

John Hiatt

Citaat van: NicoJanHoogma1960 op april 23, 2014, 10:03:42
Gertjan Verbeek ontslagen bij FC Nurnberg, misschien een optie, niet ff kijken naar DKV verleden, maar misschien
naar zijn kwaliteiten in de voetbalwereld, heeft overal wel lijntjes uitstaan.

Verbeek heeft niks met Cambuur. Denk ook dat Cambuur zijn salaris niet kan en wil betalen.

Dreet

Verbeek alsjeblieft niet! Weg met die CIOS-loel, zou Ernst  Happel gezegd hebben.

NicoJanHoogma1960

Citaat van: Dreet op april 23, 2014, 10:46:07
Verbeek alsjeblieft niet! Weg met die CIOS-loel, zou Ernst  Happel gezegd hebben.

Wie heeft dan wel iets met Cambuur, dan moet je het in oud spelers zoeken, wie??  er is maar 1
die dat resultaat behaald heeft als TD Nico Jan Hoogma
Cambuur zit in je bloed

PePe

Citaat van: NicoJanHoogma1960 op april 23, 2014, 10:50:12
Wie heeft dan wel iets met Cambuur, dan moet je het in oud spelers zoeken, wie??  er is maar 1
die dat resultaat behaald heeft als TD Nico Jan Hoogma

Nico Jan Hoogma gaat volgens mij eerder naar HSV.

dit is mien club

Ze zouden Han Berger kunnen proberen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it