Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pool SC Cambuur - ADO, 03-05-2014

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, april 13, 2014, 18:38:55

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

(2-1)

4-1

Barto
Ogbeche
Bijker
Bijker

3 :gelekaart
1 :rodekaart
Henk, held, bedankt

Ruppppert

3-1 (1-1)

Ogbeche
Barto
Ritzmaier

3x geel

mscc


EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Dokkumer

4-2 (2-1)
Barto
Manu (ik blijf erin geloven)
Ogbeche
Barto

9823 supporters

5x :gelekaart

Marc S

3-1 (2-0)

Barto
manu
ogbeche.

3x geel

zandokan

3-1 (1-0)

Barto
ogbeche
leeuwin

3xgeel
Forza Peersman

geel-blauw-dokkum.

#7
1-0 ruststand
2-0 eindstand
Bartho
ogbeche

4x geel

Kuzmanovic-Apeldoorn

Voor de duidelijkheid zie onder:


Citaat van: geel-blauw-dokkum. op april 22, 2014, 23:20:48
1-0 ruststand
2-0 eindstand
Bartho
Lukoki

4x geel
1x rood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 17, 2014, 21:45:46
(Iemand had Bartho geschreven, voor de duidelijkheid: in het vervolg Barto = Barto en Bartho = Bartholomeh Ogbeche)
Henk, held, bedankt

poelie-lwd

4-0 (2-0)

Lukoki
Manu
Ritzmaier
Ogbeche

4 x  :gelekaart
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Leovardiascc


jeff

4-2 (3-0)
Barto
Barto
Barto
Leeuwin
4* :gelekaart

fred


Timmie


dizzhead

#14
A.s. Zaterdag is het precies een jaar geleden dat we kampioen zijn geworden. Dit keer beĆ«indigen we op 3 mei onderaan, in het linker rijtje van de eredivisie. Met dit tempo worden we volgend jaar....  :zweep


4-1 (2-0)


Barto
Barto
Ogbeche
Scheepers


4 x  :gelekaart
1 X :rodekaart
10.000 in t stadion.