Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

gesloten topic

Gestart door stadgroninger, april 09, 2014, 13:09:41

Vorige topic - Volgende topic

stadgroninger

Afgelopen nacht heb ik een topic geopend en nu is die weer gesloten. Hoe kan dat? Ik meende mogelijke verzachtende omstandigheden voor Dwight Lodeweges aan te geven. Dit is niet met argumenten weerlegd. Kennelijk wordt het bestuur te heet onder de voeten. Ik geloof nog sterker, dat het Cambuurbestuur bij Lodeweges (zachte) drang heeft uitgeoefend om hem naar Heerenveen te laten gaan. Je weet nooit wat er achter de schermen allemaal wordt bekokstoofd.

stadgroninger

En ik ben geen D-pupil.

Lore

Citaat van: stadgroninger op april 09, 2014, 13:11:13
En ik ben geen D-pupil.

Maar je weet blijkbaar niet hoe Cambuuronline werkt?

:0= SLOTJEEEEE

stadgroninger

Nu al weer slotjeeee? Ik hoop toch van niet. Ik heb toch niemand beledigd of zo?

justremco

Moet je nu speciaal een account aanmaken om je "onschuld" te bewijzen Dwight??

Slotje aub

mescc

Jongen, ga je bezig houden met je eigen FC. Wij zijn inmiddels al lang klaar met Dweil. :rodekaart

Lore

Citaat van: stadgroninger op april 09, 2014, 13:28:27
Nu al weer slotjeeee? Ik hoop toch van niet. Ik heb toch niemand beledigd of zo?

Nee hoor zeker niet! En welkom op het mooiste forum van Nederland.

Wij hebben hier alleen de gewoonte om niet zomaar topics te openen. Je zou dus je vraag cq. opmerking in een van de reeds bestaande topic kunnen plaatsen.

Daarnaast is het hier een goede gewoonte om nieuwe mensen een buitengewoon warm welkom te heten op het forum!


Dus: Slotjeeeeeee!

stadgroninger

Nou nou, wat meer respect voor Dwight alsjeblieft! Hoe dan ook, ik denk, dat het vertrek van Dwight naar een andere club, in dit geval Heerenveen, het bestuur niet slecht uitkomt. Dan kan Henk de Jong direct aan de slag als hoofdtrainer. Kassa voor Cambuur! Financiƫn zijn tegenwoordig extra belangrijk. Overal wordt bezuinigd. Kijk maar eens naar de jeugd- en bejaardenzorg. Het gaat soms raar toe.

Lore

Citaat van: stadgroninger op april 09, 2014, 13:49:20
Nou nou, wat meer respect voor Dwight alsjeblieft! Hoe dan ook, ik denk, dat het vertrek van Dwight naar een andere club, in dit geval Heerenveen, het bestuur niet slecht uitkomt. Dan kan Henk de Jong direct aan de slag als hoofdtrainer. Kassa voor Cambuur! Financiƫn zijn tegenwoordig extra belangrijk. Overal wordt bezuinigd. Kijk maar eens naar de jeugd- en bejaardenzorg. Het gaat soms raar toe.

:_spank :_spank :_spank :_spank

scclwd

Citaat van: Lore op april 09, 2014, 13:53:02
:_spank :_spank :_spank :_spank

Waarom zo agressief meteen? Laat die stadsgroninger gewoon z'n mening geven ipv meteen weer slotjeeee..

Lore

Citaat van: scclwd op april 09, 2014, 15:18:57
Waarom zo agressief meteen? Laat die stadsgroninger gewoon z'n mening geven ipv meteen weer slotjeeee..

Het is meer frustratie en verbazing dan agressiviteit hoor! Maar ik verbaas mij erover dat er een topic is gesloten en dat hij wederom een topic opent! Je kan natuurlijk ook waardering opbrengen voor zijn volharding!

John Hiatt

Lees de column van Sjoerd Moussou vandaag in het AD. Er zijn geen verzachtende omstandigheden.

666

Slooooooooooooootje  l0l
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

666

Citaat van: John Hiatt op april 09, 2014, 15:57:36
Lees de column van Sjoerd Moussou vandaag in het AD. Er zijn geen verzachtende omstandigheden.

Mooi geschreven die column... En nou een slotje
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

IsmailvanEssen

Waarom een slotje?? Hij mag toch wel een mening hebben... Zolang hij niemand beledigd vind ik niet dat er een slotje op moet komen.. Wij zijn toch allemaal voor de vrijheid van meningsuiting of niet? Anders zouden we hypocriet zijn..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...