Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Dwight Lodeweges en Henk de Jong

Gestart door stadgroninger, april 09, 2014, 02:18:27

Vorige topic - Volgende topic

stadgroninger

Ik wil nog wat kwijt over het vertrek van Dwight Lodeweges. Het lijkt raar van hem dat hij weg gaat bij Cambuur na slechts korte tijd trainer te zijn geweest bij Cambuur. De sentimenten zijn nog versterkt doordat het juist Heerenveen is waar hij naar toe gaat. Er kunnen echter verzachtende omstandigheden zijn. Er liggen een paar feiten:
1. Bij Heerenveen is een vacature ontstaan door het vertrek van Marco van Basten. De vacante trainersplekken liggen niet voor het oprapen.
2. Henk de Jong gaat op voor zijn trainersdiploma, zodat hij dan bevoegd wordt om hoofdtrainer te worden.
Dus het zou kunnen zijn, dat ten gevolge van feit 2 Dwight overtollig is geworden. Het Cambuurbestuur geeft hem een hint dat hij naar een andere club uit moet kijken. Heerenveen is vacant. Dus daarheen solliciteren. Of het Cambuurbestuur heeft zelf het initiatief genomen om met het Heerenveenbestuur te praten of het mogelijk is dat Dwight verkast naar Heerenveen.
Als dit waar is, dan geef ik Dwight groot gelijk dat hij naar Heerenveen is gegaan. Dus als supporters daarop tegen zijn, zullen ze bij het bestuur moeten zijn en niet bij Dwight Lodeweges.

mscc


Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Yellow Army

Area 58

Cambuur LWD

Citaat van: stadgroninger op april 09, 2014, 02:18:27
Ik wil nog wat kwijt over het vertrek van Dwight Lodeweges. Het lijkt raar van hem dat hij weg gaat bij Cambuur na slechts korte tijd trainer te zijn geweest bij Cambuur. De sentimenten zijn nog versterkt doordat het juist Heerenveen is waar hij naar toe gaat. Er kunnen echter verzachtende omstandigheden zijn. Er liggen een paar feiten:
1. Bij Heerenveen is een vacature ontstaan door het vertrek van Marco van Basten. De vacante trainersplekken liggen niet voor het oprapen.
2. Henk de Jong gaat op voor zijn trainersdiploma, zodat hij dan bevoegd wordt om hoofdtrainer te worden.
Dus het zou kunnen zijn, dat ten gevolge van feit 2 Dwight overtollig is geworden. Het Cambuurbestuur geeft hem een hint dat hij naar een andere club uit moet kijken. Heerenveen is vacant. Dus daarheen solliciteren. Of het Cambuurbestuur heeft zelf het initiatief genomen om met het Heerenveenbestuur te praten of het mogelijk is dat Dwight verkast naar Heerenveen.
Als dit waar is, dan geef ik Dwight groot gelijk dat hij naar Heerenveen is gegaan. Dus als supporters daarop tegen zijn, zullen ze bij het bestuur moeten zijn en niet bij Dwight Lodeweges.

Wat een onzin.

gewoon een fan


Clint


John Hiatt

Bullshitverhaal, wat dat betreft wel een verrijking voor dit forum.

Utekleitrokken

Dit verhaal is allang dood en begraven. En het slaat gewoon nergens op,  :rodekaart daag.

speculeter

Vandaag mooie column in algemeen dagblad.
Hierin word beschreven dat er maar een iemand de problemen
heeft veroorzaakt en dat is lodeweges zelf.
Er word in beschreven dat Dwight gewoon had moeten
zeggen: sorry maar ik werk nu voor Cambuur.
Als jullie mij zo graag willen hebben kom dan bij me als het seizoen
afgelopen is.
De rellen op de dinsdag vind ik vreselijk.
Maar als ik dan zo.n stuk lees denk ik....
Wat is dat dkv ook een kutclub.

Lore


DK

wordt een beetje schijtberoerd van al die buitenstaanders zoals stadgroninger die wel even denkt te weten hoe het zit...
hulde aan Sjoerd Mossou die wel met enige nuance naar de gebeurtenissen kan kijken..

maar voor nu zeg ik  :0= SLOTJE EROP

HilversumOnTour


FrancoLWD


Dokkumer

Boek Lodeweges is dicht, Henk heeft zijn eigen topic. Verder een aardig bedachte theorie gebaseerd op zeer veel lucht.

*KLIK*