Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pool SC Cambuur - Vitesse 12-04-2014

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, april 03, 2014, 22:02:40

Vorige topic - Volgende topic

geel-blauw-dokkum.

0-0 ruststand
1-0 eindstand
Manu

2xgeel

punkman


Stiens


Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

058-4life

3-2 (1-1)

Manu
Ocbeche
Ocbeche

4x geel

kickandrush


dizzhead

3-1 (1-1)

Ogbeche
Ogbeche
Ogbeche

4 gele kaarten

Baresi


poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Het volgende seizoensoverzicht wilde ik jullie niet onthouden:

Totaal hele seizoen 32 - 96 (121 - 15)

Thuis 16 - 48 (nog zonder ADO)
Doelgemiddelde thuiswedstrijden 68 - 7
Gemiddelde per wedstrijd 4,3 - 0,4

Uit 16 - 48 (zonder DKV)
Doelgemiddelde uitwedstrijden 8 - 53
Gemiddelde per wedstrijd 0,5 - 3,3

Grootste thuisoverwinning: Roda 6-1
Grootste uitoverwinning: Vitesse 1-6
Kleinste thuisoverwinning: Twente 3-1
Kleinste uitoverwinning: PSV 1-2

Met bovenstaande gegevens uit de pool van Poelie lijkt me onderstaande vraag wel beantwoord (maar hij staat wel mooi in de top 25)  :_schater

Citaat van: dizzhead op maart 05, 2014, 09:58:14
Het maakt mij nieuwsgierig onder welke 'waarzegger' Cambuur nu de meeste punten zou hebben gehad.  :schaal
Henk, held, bedankt

dizzhead


poelie-lwd

Erg confronterend als ik het zo mag zeggen  :_schater Grenzeloos vertrouwen maar ook elke keer weer een signaal geven aan Pool invullers dat winst van SCC voor mij belangrijker is dan mijn positie in de pool
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: poelie-lwd op april 19, 2014, 11:19:48
Erg confronterend als ik het zo mag zeggen  :_schater Grenzeloos vertrouwen maar ook elke keer weer een signaal geven aan Pool invullers dat winst van SCC voor mij belangrijker is dan mijn positie in de pool
Winst is voor iedereen hier belangrijker lijkt me, maar toch ga ik vol voor de poolpunten, alleen kan ik dat niet zo goed...
Henk, held, bedankt