Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Gebruikers opgelet! Beveiligings kwestie.

Gestart door Taurus Jr, april 02, 2014, 12:23:16

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

Ik kan via mijn wifi netwerk deze site niet meer bezoeken..
Dit komt denk ik door mij ip adres, want ik kan elke andere site wel gewoon bezoeken. Kan dit komen doordat mijn ip adres per ongeluk geblokkeert is?

dizzhead

Citaat van: Cambuur058 op juli 23, 2014, 19:17:44
Ik kan via mijn wifi netwerk deze site niet meer bezoeken..
Dit komt denk ik door mij ip adres, want ik kan elke andere site wel gewoon bezoeken. Kan dit komen doordat mijn ip adres per ongeluk geblokkeert is?

Niet per ongeluk denk ik.  :zweep

Dokkumer

Citaat van: Cambuur058 op juli 23, 2014, 19:17:44
Ik kan via mijn wifi netwerk deze site niet meer bezoeken..
Dit komt denk ik door mij ip adres, want ik kan elke andere site wel gewoon bezoeken. Kan dit komen doordat mijn ip adres per ongeluk geblokkeert is?
Je bent zo te horen niet de enige.. PvB had er ook al last van.
Stuur anders TaurusJr even een PM, dan lost hij het wel op, ik heb er te weinig verstand van.

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op juli 23, 2014, 19:37:03
Je bent zo te horen niet de enige.. PvB had er ook al last van.
Stuur anders TaurusJr even een PM, dan lost hij het wel op, ik heb er te weinig verstand van.

Prutser  l8l

Ik heb nergens last van.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op juli 23, 2014, 19:50:07
Prutser  l8l

Ik heb nergens last van.
Iedereen zijn specialiteit.. Die van mij ligt in het spammen  :_spank

Marc S

Ik kon helemaal niet op de site komen sinds gisteravond  :_schater

Daddy T.

Citaat van: Marc S op juli 23, 2014, 23:19:40
Ik kon helemaal niet op de site komen sinds gisteravond  :_schater

Hier hetzelfde, zowel gisteren als vanavond kon ik niet op cambuuronline komen via wifi (upc), via 3G Vodafone wel.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Cambuur Groningen

Hier ook, al een paar dagen problemen, zowel via laptop, als mobiel

poelie-lwd

Citaat van: Cambuur Groningen op juli 24, 2014, 07:13:52
Hier ook, al een paar dagen problemen, zowel via laptop, als mobiel

In jou geval zou ik gaan klagen bij de NAM  ;)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Eewal

Met mijn telefoon lukt het juist wel om op deze site te komen met WiFi, met 4G ben ik de hele week al kansloos....

Cambuur Groningen

Citaat van: poelie-lwd op juli 24, 2014, 07:23:19
In jou geval zou ik gaan klagen bij de NAM  ;)
Haha, ja, naast de scheuren in mijn huis inderdaad

Holwerd voor Cambuur

Komt vast en zeker doordat Rabobank weer storing heeft :insane
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Cambuur058


Taurus Jr

#58
Als er nog problemen zijn graag je besturingssysteem/apparaat doorgeven maar ook welke browser je gebruikt en of je toevallig een bepaalde antivirus hebt draaien en ook graag je IP adres waar je achter zit.
Zag enkele vage dingen in de geschiedenis maar dat is nu aangepast, mocht er nog iets voordoen schreeuw maar in me postvak.
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik