Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Gebruikers opgelet! Beveiligings kwestie.

Gestart door Taurus Jr, april 02, 2014, 12:23:16

Vorige topic - Volgende topic

IsmailvanEssen

#15
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 02, 2014, 14:47:56
En een template is......

ask google:
http://www.encyclo.nl/begrip/template

Kort samengevat, een nieuw frisse design voor het forum.. Deze kun je gewoon downloaden waarschijnlijk en zal niet al teveel werk zijn..


Edit:
De site van onze prachtige club zelf vind ik ook een drama.. helemaal geen interactive website.. zou meer gericht moeten worden op de communicatie van en met supporters. Ook moet er meer informatie op bijgehouden worden.. over de jeugd wedstrijden en alles omtrent scc..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Inglorious Bastard

Ik denk dat een forum op dit moment de enige juiste vorm is voor Cambuur Online, de vorm die CO in het verleden had is niet meer van deze tijd. Door de social media is nieuws vaak al oud voordat het hier wordt gemeld. Daarnaast zijn er andere sites waar je de statistieken en de historie wel kan terugvinden.
Maar door een eigen template de site wat meer een eigen gezicht te geven zou niet verkeerd zijn.

@Kuzmanovic-Apeldoorn: Een template is zeg maar de grafische laag over het forum heen, vroeger bouwde iedereen zijn website zelf front en backend. Maar tegenwoordig zijn de meeste websites allemaal kant en klare pakketten waar een je een template over heen gooit om er een eigen gezicht aan te geven.

IsmailvanEssen

Citaat van: Inglorious Bastard op april 02, 2014, 15:00:34
Ik denk dat een forum op dit moment de enige juiste vorm is voor Cambuur Online, de vorm die CO in het verleden had is niet meer van deze tijd. Door de social media is nieuws vaak al oud voordat het hier wordt gemeld. Daarnaast zijn er andere sites waar je de statistieken en de historie wel kan terugvinden.
Maar door een eigen template de site wat meer een eigen gezicht te geven zou niet verkeerd zijn.

@Kuzmanovic-Apeldoorn: Een template is zeg maar de grafische laag over het forum heen, vroeger bouwde iedereen zijn website zelf front en backend. Maar tegenwoordig zijn de meeste websites allemaal kant en klare pakketten waar een je een template over heen gooit om er een eigen gezicht aan te geven.

Heb je een punt dat je alles wel kan terugvinden.. maar soms zie je misschien wat over het hoofd en als je hier alles kan terugvinden zou het denk ik ook meer bezoekers trekken en zou het CO in mijn ogen meer volwassener maken..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

moodygrunn

Citaat van: Inglorious Bastard op april 02, 2014, 15:00:34
Ik denk dat een forum op dit moment de enige juiste vorm is voor Cambuur Online, de vorm die CO in het verleden had is niet meer van deze tijd. Door de social media is nieuws vaak al oud voordat het hier wordt gemeld. Daarnaast zijn er andere sites waar je de statistieken en de historie wel kan terugvinden.
Maar door een eigen template de site wat meer een eigen gezicht te geven zou niet verkeerd zijn.

@Kuzmanovic-Apeldoorn: Een template is zeg maar de grafische laag over het forum heen, vroeger bouwde iedereen zijn website zelf front en backend. Maar tegenwoordig zijn de meeste websites allemaal kant en klare pakketten waar een je een template over heen gooit om er een eigen gezicht aan te geven.

Misschien is het een idee om cambuur-archief.nl te integreren/ over te zetten in deze website?
In Henk en Sandor we trust

IsmailvanEssen

Citaat van: moodygrunn op april 02, 2014, 15:13:26
Misschien is het een idee om cambuur-archief.nl te integreren/ over te zetten in deze website?

Kijk dat vind ik een goed idee!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Inglorious Bastard

Btw, klote dat Tapatalk niet meer werkt, bezocht het forum eigenlijk nooit meer via de vaste PC / Laptop word nu gedwongen.

Citaat van: IsmailvanEssen op april 02, 2014, 15:05:17
Heb je een punt dat je alles wel kan terugvinden.. maar soms zie je misschien wat over het hoofd en als je hier alles kan terugvinden zou het denk ik ook meer bezoekers trekken en zou het CO in mijn ogen meer volwassener maken..

Ik denk dat websites in die vorm hun langste tijd hebben gehad, en dat komt voornamelijk door het tablet en smartphone gebruik waarop het niet uitnodigt om zulke sites te bezoeken.

IsmailvanEssen

Citaat van: Inglorious Bastard op april 02, 2014, 15:25:31
Btw, klote dat Tapatalk niet meer werkt, bezocht het forum eigenlijk nooit meer via de vaste PC / Laptop word nu gedwongen.

Ik denk dat websites in die vorm hun langste tijd hebben gehad, en dat komt voornamelijk door het tablet en smartphone gebruik waarop het niet uitnodigt om zulke sites te bezoeken.

Daarom moet je de website ook gebruiksvriendelijk maken... je kan ook een pc template hebben en een mobiel template hebben voor dezelfde site..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op april 02, 2014, 15:13:26
Misschien is het een idee om cambuur-archief.nl te integreren/ over te zetten in deze website?
Daar is in het verleden met de toenmalige crew al eens over gesproken, maar door omstandigheden niet van de grond gekomen.
Wat ik persoonlijk het mooiste zou vinden is de looks van het oude CO (laatste versie) met de stabiliteit van het huidige forum. De oorspronkelijke CO is regel voor regel opgebouwd door een aantal leden van de oude crew en was dermate verouderd dat deze bij lange na niet meer veilig was.

Over het archief.. Ik ben niet de meest handige webmaster ter wereld, dus daar zal door ervarener php schrijvers een compleet nieuwe site uit de grond moeten worden gestampt. Op dit moment is de site gewoon niet simpel overdraagbaar in deze site en/of in een compleet pakket.

IsmailvanEssen

#23
Citaat van: Dokkumer op april 02, 2014, 16:13:14
Daar is in het verleden met de toenmalige crew al eens over gesproken, maar door omstandigheden niet van de grond gekomen.
Wat ik persoonlijk het mooiste zou vinden is de looks van het oude CO (laatste versie) met de stabiliteit van het huidige forum. De oorspronkelijke CO is regel voor regel opgebouwd door een aantal leden van de oude crew en was dermate verouderd dat deze bij lange na niet meer veilig was.

Over het archief.. Ik ben niet de meest handige webmaster ter wereld, dus daar zal door ervarener php schrijvers een compleet nieuwe site uit de grond moeten worden gestampt. Op dit moment is de site gewoon niet simpel overdraagbaar in deze site en/of in een compleet pakket.

Een compleet pakket zou mooi zijn.. is er geen ervaren php programmeur onder de leden die er tijd voor heeft?? :)
Wat mij ook opvalt is de hoeveelheid gasten die altijd meelezen maar niks posten... daarom moet in mijn ogen ook aan gewerkt worden om te kijken hoe je die mensen activer kunt maken...
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Dokkumer

Die zijn er wel, alleen hebben de meeste programmeurs te weinig tijd. We zullen als crew wel eens overleggen hoe en wat ;)

En nou ben ik pleite, anders wordt het te laat :P

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: IsmailvanEssen op april 02, 2014, 16:17:59
Wat mij ook opvalt is de hoeveelheid gasten die altijd meelezen maar niks posten... daarom moet in mijn ogen ook aan gewerkt worden om te kijken hoe je die mensen activer kunt maken...
Komen die niet allemaal uit DKV en 020  :_schater
Henk, held, bedankt

IsmailvanEssen

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 02, 2014, 16:21:38
Komen die niet allemaal uit DKV en 020  :_schater

Dat zou wat wezen :) Misschien dan ook een idee dat je een nieuw gedeelte op het forum maakt voor niet cambuur supporters.. die normaal doen en toch met ons in discussie willen gaan.. en als ze niet normaal doen een ip bannetje.. zo blijven onze topics schoon en als er mensen zijn die met hun in discussie willen gaan (normaal) kunnen dat doen.. (schiet me niet kapot het is maar een ideetje want ik probeer mee te denken voor de site) :)
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

dizzhead

#27
Citaat van: Dokkumer op april 02, 2014, 16:13:14
Wat ik persoonlijk het mooiste zou vinden is de looks van het oude CO (laatste versie) met de stabiliteit van het huidige forum. De oorspronkelijke CO is regel voor regel opgebouwd door een aantal leden van de oude crew en was dermate verouderd dat deze bij lange na niet meer veilig was.

Ik ben al lang weer vergeten hoe dat er uit zag.  :X
:0= plaatje!


Dit vind ik net nog wel ff:  :clint
Citeer
Wij zijn uit de lucht... Van spaghetti kan je namelijk geen lasagne maken. Cambuur Online zoals jullie het allen gekend hebben zal niet meer terugkeren. Een dezer dagen zal hier een nieuw forum verschijnen...



Briljant. Ook de pool en het terug kunnen lezen van wie gespeeld/gescoord had in welk seizoen etc. (statistieken)


en een plaatje toegevoegd:

[verwijderd door de beheerder]

RotterdamLeeuwarden

#28
Maanden geleden heb ik al eens aan de bel getrokken omdat mijn virusscanner elke keer een IP adres blokkeerde.
(augustus 2013)
Toen is mij gezegd dat het probleem aan mij lag, nu blijkt dus dat er "extra" software meelifte met Cambuuronline.

Ik gebruikte toen ook Internet Explorer icm ESET antivirus 4 (inmiddels vervangen door ESET Smart Security 7)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

dizzhead

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 02, 2014, 18:12:18
Maanden geleden heb ik al eens aan de bel getrokken omdat mijn virusscanner elke keer een IP adres blokkeerde.
(augustus 2013)
Toen is mij gezegd dat het probleem aan mij lag, nu blijkt dus dat er "extra" software meelifte met Cambuuronline.

Ik gebruikte toen ook Internet Explorer icm ESET antivirus 4 (inmiddels vervangen door ESET Smart Security 7)

Dat lag ook aan jou. Wie gebruikt er nou Internet Explorer  :zweep