Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: PePe op maart 13, 2026, 17:43:24
Zolang het stadion vol blijft komen, kunnen de prijzen omhoog!
(als er minder mensen gaan komen, zullen de prijzen wel moeten dalen)

Tsjah, prijselastisiteit van de vraag. Als de prijs met 20% omhoog gaat is een afname van het aantal bezoekers van minder dan 20% extra winst (uitgaande van alleen de ticketprijs)

mark1989

Ik hoor soms mensen klagen over een paar tientjes meer. Die wel gewoon elk jaar voor 500 euro vuurwerk afsteken.
Of een seizoenkaart nou 250 of 350 euro kost. Voor een heel seizoen naar je favo club is toch mooi. Ik geniet bijna elke wedstrijd. En ik gun Cambuur ook gewoon een goede ticketprijs.
ook als een seizoenkaart 500 euro zou kosten zou ik het doen.

En dat de prijzen zijn gestegen is wel heel logisch. Je kunt niet meer vergelijken met 2 a 3 jaar terug. Alles is duurder geworden. Helemaal nu.

Naastismis

In de Eredivisie heb je ook  nog 2 wedstrijden minder, dus het product wordt een stuk duurder, en je krijgt er ook nog veel minder voor terug... als je het dan per wedstrijd berekend gaat het met 50 procent omhoog. Niet meer te betalen voor gezinnen.

Arno A

Ik denk dat de prijs van een (seizoens)kaart niet uit de toon valt t.o.v. de andere eredivisieclubs. En bij alle ed-clubs worden er elk jaar meer kaarten verkocht ondanks de prijsstijging. Dat zal hier niet anders zijn.




Eewal

Citaat van: Arno A op maart 14, 2026, 08:12:31
Ik denk dat de prijs van een (seizoens)kaart niet uit de toon valt t.o.v. de andere eredivisieclubs. En bij alle ed-clubs worden er elk jaar meer kaarten verkocht ondanks de prijsstijging. Dat zal hier niet anders zijn.
onze kaarten zullen idd wel verkocht, maar we moeten geen melkkoeien worden toch? voor mij maakt de verhoging niet uit, voor een hoop mensen is het echter een steeds groter wordende uitdaging alles te kunnen betalen.

EdsjeSCC

Citaat van: Naastismis op maart 14, 2026, 07:29:31
In de Eredivisie heb je ook  nog 2 wedstrijden minder, dus het product wordt een stuk duurder, en je krijgt er ook nog veel minder voor terug... als je het dan per wedstrijd berekend gaat het met 50 procent omhoog. Niet meer te betalen voor gezinnen.

Ik zou het mooi vinden als ze voor gezinnen met kortingen gaan werken, dat past bij een volksclub. Alleen moet je dan wel goed gaan controleren anders zullen er weer mensen zijn die er misbruik van gaan maken

Derkx R.H.

Citaat van: Naastismis op maart 14, 2026, 07:29:31
In de Eredivisie heb je ook  nog 2 wedstrijden minder, dus het product wordt een stuk duurder, en je krijgt er ook nog veel minder voor terug... als je het dan per wedstrijd berekend gaat het met 50 procent omhoog. Niet meer te betalen voor gezinnen.
Eredivisie is altijd duurder en dat je minder voor terug krijgt is ook lulkoek, de derby, Ajax, Feijenoord, Psv, AZ en Groningen noem het maar minder.
Ben benieuwd naar je berekening om op 50% verhoging te komen.

Noordcambuur

Gaat het met 20% omhoog je krijgt er veel meer mooie wedstrijden voor terug B.v.
Ajax,psv,Feijenoord,Groningen,Twente,AZ en Dkv prachtig toch die wil je niet missen.
Sfeer in het stadion enz,enz.

Derkx R.H.

Citaat van: EdsjeSCC op maart 14, 2026, 08:31:35
Ik zou het mooi vinden als ze voor gezinnen met kortingen gaan werken, dat past bij een volksclub. Alleen moet je dan wel goed gaan controleren anders zullen er weer mensen zijn die er misbruik van gaan maken
Dit is het probleem dus, maar daarentegen kan je wel in 3x betalen en wat ik hoorde wordt dat 4x.

Noordcambuur

Stadion zit volgend seizoen bij elke thuiswedstrijd vol.
Nu kun je al sparen voor een seizoenskaart.
Vuurwerk is al n het stadion is gratis in begrepen  :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

Het heeft niks met Financi?n te maken, maar who cares:

https://www.espn.nl/video/clip/_/id/16449927

|:) |:) |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lore

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 17, 2026, 20:18:50
Het heeft niks met Financi?n te maken, maar who cares:

https://www.espn.nl/video/clip/_/id/16449927

|:) |:) |:)

Verdomme sterk spul h?. Die fisherman?s friend

Specuveter

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 17, 2026, 20:18:50
Het heeft niks met Financi?n te maken, maar who cares:

https://www.espn.nl/video/clip/_/id/16449927

|:) |:) |:)
prachtig dat je het even deelt!
Mijn zoon heeft er inmiddels ook zijn dagbesteding

Noordcambuur


Lore

Citaat van: Specuveter op maart 17, 2026, 20:51:51
prachtig dat je het even deelt!
Mijn zoon heeft er inmiddels ook zijn dagbesteding

Wat prachtig!