Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Kooi is heel duidelijk en open.

Lore

Citaat van: sunderland op november 24, 2025, 20:51:46
ga bij lc werken. Waarom nu weer een negatieve draai eraan geven

Waarom moet hun dan bij lc gaan werken? Het is toch een feit dat veel toekomstige inkomsten naar voren worden gehaald? Daar kan je toch kritisch over zijn? Zelfde over de winstmarge op de horeca?

Huizen

Mag graag naar hem luisteren. Pakt ook gelijk het commentaar aan. En lekker straight: Baouf houden, grote bedragen vragen en Lambooij blieft.

Pieter Kooi  |:)

waldkip

Moet die Arjen er altijd bij zitten? Kijk het niet vaak, weet gelijk ook weer waarom dat is.
Verder duidelijk verhaal lijkt me. Het zijn geen domme jongens alleen de communicatie moet beter

Yellow Army

Citaat van: Harry L. op november 24, 2025, 20:42:36
.

Ik vind ook dat we te afhankelijk zijn van hem, werd ook wel duidelijk in die sportcast. Ze kloppen gelijk bij hem aan omdat er simpelweg geen andere opties zijn. Dat is heel gevaarlijk, kijk maar naar het Riedstra verhaal. Voor nu en volgend seizoen lijkt de druk van de ketel, maar daarna? Alles wordt vooruit geschoven, maar dat zal toch een keer betaald moeten worden. Dat we op iedere euro in de horeca maar 9,5% pakken vind ik ook wel erg mager, had dat wel wat hoger verwacht.

De winstmarge na aftrek van alle kosten is bij een gemiddeld horecabedrijf niet veel hoger. Of je moet volledig op vrijwilligers gaan draaien. Op Noord staan minimaal 30 man achter de barren dus ik weet niet of dat realistisch is.
Area 58

Oud Cambuur

Citaat van: Lore op november 24, 2025, 21:13:46
Waarom moet hun dan bij lc gaan werken? Het is toch een feit dat veel toekomstige inkomsten naar voren worden gehaald? Daar kan je toch kritisch over zijn? Zelfde over de winstmarge op de horeca?

Dat is niet kritisch zijn maar azijn pissen sommige mensen hier op het forum schijnen het leuk te vinden dat de club omvalt. Kooi had een duidelijk verhaal er waren met reden betalingen vooruit gedaan nou en hij kon het allemaal duidelijk onderbouwen. Het enigste wat echt nieuw is dat als je promoveert qua begroting onderaan gaat bungelen in de Eredivisie omdat het spelersbudget niet spectaculair omhoog kan.

Harry L.

Citaat van: Oud Cambuur op november 25, 2025, 09:05:44
Dat is niet kritisch zijn maar azijn pissen sommige mensen hier op het forum schijnen het leuk te vinden dat de club omvalt. Kooi had een duidelijk verhaal er waren met reden betalingen vooruit gedaan nou en hij kon het allemaal duidelijk onderbouwen. Het enigste wat echt nieuw is dat als je promoveert qua begroting onderaan gaat bungelen in de Eredivisie omdat het spelersbudget niet spectaculair omhoog kan.

Gaat erom dat je niet afhankelijk moet zijn van 1 persoon, beter lezen. En er is veel geld al vooruit betaald door sponsoren e.d. en er wordt weer van alles op de lange baan geschoven, maar links of rechtsom het zal opgehoest moeten worden want we hebben het over een zakenman en geen uitgesproken fan. Op de rest reageer ik niet, dom praat van een 12 jarige

Oud Cambuur

Citaat van: Harry L. op november 25, 2025, 09:29:33
Gaat erom dat je niet afhankelijk moet zijn van 1 persoon, beter lezen. En er is veel geld al vooruit betaald door sponsoren e.d. en er wordt weer van alles op de lange baan geschoven, maar links of rechtsom het zal opgehoest moeten worden want we hebben het over een zakenman en geen uitgesproken fan. Op de rest reageer ik niet, dom praat van een 12 jarige

Denk dat jij je beter moet inlezen we zijn niet afhankelijk van 1 man noem bijvoorbeeld van der Brink en zo zijn er meer op de achtergrond over 12 jarige gesproken lees je beter in voordat je onwaarheden neerkalkt

Arno A

Er is ook nog het plan voor het nieuwe trainingscomplex . Gaat dit voorlopig wel door?

Yellow Army

Ik vind het eerlijk gezegd veel kwalijker dat een intern persoon de voorlopige jaarcijfers naar de media heeft gelekt en de club daarmee enorm schaadt. Zulke figuren moet je opsporen en opknopen aan de hoogste boom
Area 58

Huizen

Iemand heeft die documenten gelekt of doorgestuurd naar Reon Boeringa. Snap dat soort dingen niet

waldkip

Citaat van: Harry L. op november 25, 2025, 09:29:33
Gaat erom dat je niet afhankelijk moet zijn van 1 persoon, beter lezen. En er is veel geld al vooruit betaald door sponsoren e.d. en er wordt weer van alles op de lange baan geschoven, maar links of rechtsom het zal opgehoest moeten worden want we hebben het over een zakenman en geen uitgesproken fan. Op de rest reageer ik niet, dom praat van een 12 jarige

Wat is het alternatief dan?

Specuveter

Duidelijk verhaal van Pieter Kooi
Nu rust in de tent.
Twee vragen: Is het verstandig om te promoveren?
Kan die Azijnzijker van een Roelof de Vries ook uit het programma?? :R

Bernardo

Citaat van: Specuveter op november 25, 2025, 11:40:47
Duidelijk verhaal van Pieter Kooi
Nu rust in de tent.
Twee vragen: Is het verstandig om te promoveren?
Kan die Azijnzijker van een Roelof de Vries ook uit het programma?? :R

Gaf Pieter Kooi toch gewoon een eerlijk antwoord op, word dan echt weer overleven met het beschikbare budget

Korezev

Ik heb het uit nieuwsgierigheid toch maar eens geprobeerd om deze podcast te vinden en eens te luisteren wat ze te zeggen hebben.
Ik heb het 10 minuten vol gehouden om naar deze kinderachtige figuren te luisteren, een kippenhok met allemaal haantjes en dat moet je dan 56 minuten aan horen.
Iedereen die dat kan moet een lintje krijgen.