Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Dit is niet best. Straks niet promoveren door puntenaftrek.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Het is eigenlijk een verhaal dat we eigenlijk toch al wisten? De club hangt van leningen aan elkaar..

Bernardo

Wat ik wel zorgelijk vind dat je ondanks de transferopbrengsten van +-3 miljoen, alsnog de aankomende jaargang rode cijfers gaat schrijven. :X

Lore

Citaat van: Noordcambuur op november 13, 2025, 19:24:32
nee hoor de LC krant maakt het groter dan het is?..
De extra kosten heb je de volgende boekjaar niet meer 2025/2026
En de verkochte spelers(Nieling,Pauwels en Nartey)zitten nog niet bij de inkomsten komen volgend boekjaar erbij.

De club geeft zelf aan in de toelichting op de cijfers dat als het eigen vermogen niet stijgt met 10% wij een punt 1 punt in mindering krijgen, daarnaast geven ze zelf aan ook voor dit seizoen een verlies te verwachten. Laten wij hopen dat ze het over een operationeel verlies hebben.

Daarnaast geeft de account aan zich zorgen te  maken  over de continu?teit. Dan hoeft de het lc het niet te overdrijven. Dat zegt de club allemaal zelf

NRG

Citaat van: Bernardo op november 13, 2025, 19:33:16
Het is eigenlijk een verhaal dat we eigenlijk toch al wisten? De club hangt van leningen aan elkaar..

Dat maakt het niet minder zorgelijk toch?

Lore

Citaat van: Bernardo op november 13, 2025, 19:36:34
Wat ik wel zorgelijk vind dat je ondanks de transferopbrengsten van +-3 miljoen, alsnog de aankomende jaargang rode cijfers gaat schrijven. :X

Dat is onduidelijk. Het zou ook een operationeel verlies kunnen zijn. Dat melden ze niet in het LC

Bernardo

Citaat van: NRG op november 13, 2025, 19:37:48
Dat maakt het niet minder zorgelijk toch?

Zeker niet, het is heel zorgelijk. Het is  denk ik gewoon echt te hopen dat we promoveren.

Lore

Citaat van: Bernardo op november 13, 2025, 19:39:59
Zeker niet, het is heel zorgelijk. Het is  denk ik gewoon echt te hopen dat we promoveren.

Promoveren en verkopen!

NRG

Citaat van: Lore op november 13, 2025, 19:41:50
Promoveren en verkopen!


Het is te hopen dat er een structurele oplossing komt. We moeten niet afhankelijk blijven van uitgaande transfers.

michello

Citaat van: Destroyer op november 13, 2025, 19:32:50
Dit is niet best. Straks niet promoveren door puntenaftrek.

Dat gaat sowieso niet gebeuren.

Noordcambuur

Citaat van: Destroyer op november 13, 2025, 19:32:50
Dit is niet best. Straks niet promoveren door puntenaftrek.
punt aftrek is volgend seizoen?.

Lore

Citaat van: NRG op november 13, 2025, 19:45:08

Het is te hopen dat er een structurele oplossing komt. We moeten niet afhankelijk blijven van uitgaande transfers.

Absoluut. En dat zou moeten zitten in herfinanciering. 10 miljoen aan kort vreemd vermogen met onze omzet is funest.

Noordcambuur

Citaat van: Lore op november 13, 2025, 19:41:50
Promoveren en verkopen!
in de winterstop 1? 2 spelers verkopen voor een goed bedrag.

Lore

Citaat van: Noordcambuur op november 13, 2025, 20:02:13
in de winterstop 1? 2 spelers verkopen voor een goed bedrag.

Wat een mega spannende beslissing. Het lijkt mij dat je alleen de beslissing kan nemen om dat niet te doen, als iemand garant staat voor eventuele liquiditeitsproblemen

Noordcambuur

#1154
Ik snap het Cambuur moet verzorgen om de laatste 6 wedstrijden voor de winterstop veel punten te scoren dan kun je altijd beslissen om ??n of twee spelers te verkopen.

Je moet meer inkomsten genereren en daarom is het heel belangrijk dat Jong Oranje morgen in Leeuwarden voetbalt dat levert altijd weer wat geld op.
Alle kleine beetjes helpen?.