Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

De rode cijfers is door de club ingeschat. Er is geen sprake van foute inschattingen cq wanbeleid, zodat er waarschijnlijk al een route klaar ligt om zo snel als mogelijk weer in de zwarte cijfers te ondernemen.
Sportief gaat het de club een stuk beter dan verwacht met een paar spelers die bij een transfer een behoorlijk  vermogen gaan opleveren.
Het is lang geleden dat onze club er ondanks de nu gepresenteerde rode cijfers er zo florissant opstaat.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Yellow Army

De 4 kerncijfers die gepubliceerd zijn zegt me eerlijk gezegd nog niet zoveel. Wat wel opvalt is een forse stijging van personeelslasten (5,7 naar 7,3mln) tov v23-24 en slechts 2 fte meer, daarnaast valt de totale omzet mij tegen; slechts een stijging van 1mln tov 23-24, maar zal omgetwijfeld te maken hebben met het niet volledig kunnen benutten van een halfafgebouwd stadion
Area 58


Galdiano

Citaat van: Yellow Army op november 06, 2025, 20:31:30
De 4 kerncijfers die gepubliceerd zijn zegt me eerlijk gezegd nog niet zoveel. Wat wel opvalt is een forse stijging van personeelslasten (5,7 naar 7,3mln) tov v23-24 en slechts 2 fte meer, daarnaast valt de totale omzet mij tegen; slechts een stijging van 1mln tov 23-24, maar zal omgetwijfeld te maken hebben met het niet volledig kunnen benutten van een halfafgebouwd stadion

Vergeet niet dat dat het jaar was dat we het uitstekend deden in de beker.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Waarom hebben ze niet direct de cijfers gepubliceerd? Of mis ik nu iets? Die kengetallen vertellen maar een heel klein deel.

Enige wat ik daar uit haal is dat wij behoorlijk terug gaan in de tijd vork wat betreft ons eigen vermogen. Dat is echt wel spannend.

Daarnaast valt de omzet mij echt heel erg tegen. Ik ben beneiuwd naar de cijfers voor een meer volledig verhaal

Lore

Citaat van: Yellow Army op november 06, 2025, 20:31:30
De 4 kerncijfers die gepubliceerd zijn zegt me eerlijk gezegd nog niet zoveel. Wat wel opvalt is een forse stijging van personeelslasten (5,7 naar 7,3mln) tov v23-24 en slechts 2 fte meer, daarnaast valt de totale omzet mij tegen; slechts een stijging van 1mln tov 23-24, maar zal omgetwijfeld te maken hebben met het niet volledig kunnen benutten van een halfafgebouwd stadion

Hij wij zeggen hetzelfde, maar jij was eerder.  :_schater

Noordcambuur


Yellow Army

Citaat van: Galdiano op november 06, 2025, 21:02:21
Vergeet niet dat dat het jaar was dat we het uitstekend deden in de beker.

Ah juist, dat heeft idd ook de nodige inkomsten opgeleverd
Area 58

Yellow Army

Citaat van: Lore op november 06, 2025, 21:05:26
Hij wij zeggen hetzelfde, maar jij was eerder.  :_schater

Simple minds think alike  :_schater
Area 58

YellowBlue

Wat zou Gang van Zaken betalen voor de horeca per jaar? Want de opbrengsten voor verkoop zijn voor hen toch?

Holwerd voor Cambuur

Die kunnen dan vanaf dit seizoen wel wat meer afdragen.

De koffie is ineens van 2 naar 3 euro gegaan. Dat zijn nog eens prijsstijgingen :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

zeewolde

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 06, 2025, 22:52:55
Die kunnen dan vanaf dit seizoen wel wat meer afdragen.

De koffie is ineens van 2 naar 3 euro gegaan. Dat zijn nog eens prijsstijgingen :X
Wie drinkt er koffie? l8l

Noordcambuur

Citaat van: YellowBlue op november 06, 2025, 22:51:18
Wat zou Gang van Zaken betalen voor de horeca per jaar? Want de opbrengsten voor verkoop zijn voor hen toch?
is dat wel voor Cambuur vraag ik mij af :?

666

Er wordt zoveel meer bier getapt dan in het oude stadion (Volgens Ard van 4000 liter bij de topper tegen NEC in het oude stadion en in het nieuwe stadion in het begin vorig seizoen dik 7000 liter), ik hoop dat Cambuur hier toch wel wat meer op kan verdienen. Als onze horecapartner hier alleen maar de vruchten van plukt hebben ze een verkeerde deal gesloten.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander