Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op februari 11, 2025, 21:59:40
Toe maar eens Grijskijkert. Kom op. Wees eens kritisch. Wat schatertjes plaatsen kan iedereen wel.
Jij vind Ard een topper, maar je zult vast wel ergens je bedenkingen bij hebben.
Waarom? Als anoniempje hier wat onderbuikgevoelens rondbazuinen is niet voor mij weggelegd. Ik spreek de mensen zelf wel, dus hoef het niet met onderbuikgevoelens te doen. Misschien een aanrader voor jou, gewoon de mensen zelf aanspreken, ze zijn  niet eng en prima benaderbaar. Bedenkingen? Die heb ik wel eens maar krijg dan een uitleg waar ik verder mee kan.
IN HENK WE TRUST!!!

El FLaco

We staan 3e met een selectie ZONDER spits.

Even dagdromen: stel je voor dat we een spits hebben die er nog 12-15 intrapt..

De Gast

Citaat van: Grijskijkert op februari 12, 2025, 09:16:46
Waarom? Als anoniempje hier wat onderbuikgevoelens rondbazuinen is niet voor mij weggelegd. Ik spreek de mensen zelf wel, dus hoef het niet met onderbuikgevoelens te doen. Misschien een aanrader voor jou, gewoon de mensen zelf aanspreken, ze zijn  niet eng en prima benaderbaar. Bedenkingen? Die heb ik wel eens maar krijg dan een uitleg waar ik verder mee kan.

Onderbuikgevoelens zie ik meer als alle schuld te leggen bij de vluchtelingen en de hele woke community voor alles wat in dit land niet goed gaat. Ik noem concreet op wat er niet goed gaat of is gegaan. Dan zijn het volgens mij geen onderbuikgevoelens meer.

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op februari 12, 2025, 10:10:57
Onderbuikgevoelens zie ik meer als alle schuld te leggen bij de vluchtelingen en de hele woke community voor alles wat in dit land niet goed gaat. Ik noem concreet op wat er niet goed gaat of is gegaan. Dan zijn het volgens mij geen onderbuikgevoelens meer.
Heb dit niet bij je kunnen ontdekken, maar het begon bij Ard en dat jij zeer stellig zei dat hij geen verstand van voetbal zou hebben. Maar dan hoef je verder geen rookgordijn op te trekken door er van alles bij te halen die niet van toepassing zijn..
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Jij hebt het telkens over onderbuikgevoelens. Ook hier blijkbaar weer een populair woord. Ik heb echter wel concreet aangegeven waarom ik iets vind.
We verschillen van mening. Hartstikke prima.

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op februari 12, 2025, 13:17:31
Jij hebt het telkens over onderbuikgevoelens. Ook hier blijkbaar weer een populair woord. Ik heb echter wel concreet aangegeven waarom ik iets vind.
We verschillen van mening. Hartstikke prima.
Maar dat het niet klopt wat jij vind doet niet terzake...
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast


janou

#862
Citaat van: De Gast op februari 12, 2025, 10:10:57
Onderbuikgevoelens zie ik meer als alle schuld te leggen bij de vluchtelingen en de hele woke community voor alles wat in dit land niet goed gaat. Ik noem concreet op wat er niet goed gaat of is gegaan. Dan zijn het volgens mij geen onderbuikgevoelens meer.

Eerste deel klopt. Echter kan datgene dat jij concreet benoemt nog steeds op basis van onderbuikgevoelens zij want het zijn meningen. Ons brein heeft de neiging om aannames te doen om snel te kunnen oordelen, dus dat is helemaal niet raar. Dat doet iedereen namelijk, maar de kunst is om daar wel bewust van te zijn. Tijdens het schrijven van mijn scriptie is mij geleerd om bij elke bewering die ik doe de vraag te stellen ''Waar blijkt dat uit'' en is datgene dat ik beweer betrouwbaar en valide?

Die denkwijze zit denk ik nog een beetje te veel in mijn systeem, vandaar dat ik zo vaak op stellige meningen reageer, excuus. 8P

Nog even over kritisch zijn: Kritisch zijn is niet enkel het benoemen van dingen die fout gaan en daar direct op oordelen want dat is lekker makkelijk. Maar de context te begrijpen waarin dingen fout gaan is veel belangrijker want dan kan het de volgende keer voorkomen worden.





De Gast

Dat laatste klopt. Maar bepaalde kwaliteiten heb je of je hebt ze niet. En natuurlijk wordt je wijzer maar dat compenseert niet alles.

Dat wij de laatste 12 jaar op de banken hebben gestaan komt in mijn beleving voornamelijk door ??n man. In Henk we trust. Van de rest ben ik niet overtuigd.

Eewal

Ik vind dat Ard en Gerald ook echt wel eens in het zonnetje mogen worden gezet. Zij hebben in mijn optiek ook voor rust gezorgd. Ik kan dit niet beargumenteren, maar dit is het beeld wat ik heb.

Bankzitter

Henk geeft zeker de grootste bijdrage geleverd aan het sportieve succes.
Maar ook Henk zou dat niet kunnen als we ieder jaar diep in de rode cijfers zouden staan, of als er veel bestuurlijke onrust was.
En het helpt hem dit seizoen ook dat er goede jeugd doorkomt en er prima is gescout.


janou

Citaat van: De Gast op februari 14, 2025, 08:02:20
Dat laatste klopt. Maar bepaalde kwaliteiten heb je of je hebt ze niet. En natuurlijk wordt je wijzer maar dat compenseert niet alles.

Dat wij de laatste 12 jaar op de banken hebben gestaan komt in mijn beleving voornamelijk door ??n man. In Henk we trust. Van de rest ben ik niet overtuigd.

Maar wie bepaald of ze bepaalde kwaliteiten hebben? En bepaalde kwaliteiten heb je ook helemaal niet nodig in bepaalde functies.

De objectieve speerpunten (resultaten afgelopen 12 jaar) geven aan dat de directie er wel verstand van heeft. Zowel financieel als sportief.

Henk is ook maar een mens die afhankelijk is van de uitvoering van spelers op het veld. Anders hadden we net zo goed de selectie van Top Oss kunnen overnemen voor een prikkie en de seizoenskaarten gratis kunnen maken omdat Henk het toch wel veranderd in goud. Zo werkt het niet.

Dat Henk een geweldige trainer is, ben ik zeker met je eens. In Henk we trust.

De Gast

Deze directie is super stabiel en heeft de club in rustig vaarwater gekregen. Alleen kunnen ze de club wel brengen naar het niveau van een stabiele middenmoter..
Ze zullen dan zelf ook een niveau hoger moeten aantikken. En niet meer met Sjors Ultees, vd Waters en al dat andere waardeloze spul wat ze soms uit het buitenland halen aan moeten komen zetten. Dat soort flaters kan dan echt niet meer.

janou

#868
Citaat van: De Gast op februari 20, 2025, 11:51:33
Deze directie is super stabiel en heeft de club in rustig vaarwater gekregen. Alleen kunnen ze de club wel brengen naar het niveau van een stabiele middenmoter..
Ze zullen dan zelf ook een niveau hoger moeten aantikken. En niet meer met Sjors Ultees, vd Waters en al dat andere waardeloze spul wat ze soms uit het buitenland halen aan moeten komen zetten. Dat soort flaters kan dan echt niet meer.

De directie is niet alleen stabiel, ze hebben voor een nieuw stadion gezorgd, financieel de boel op de rit gekregen, hebben met Pieter Kooij iemand binnengehaald die ervaring heeft met het begeleiden van een groeiende organisatie en ook nog de beste jaren uit de clubgeschiedenis onder hun beleid gehad. Dan kan je toch niet anders dan concluderen dat de directie alle randvoorwaarden aan het cre?ren is om als club door te groeien?

Een speler/trainer die niet succesvol zijn is niet de maatstaf voor het presteren van een gehele directie toch? Wat zou de directie voor jou moeten doen om te bewijzen dat ze Cambuur kunnen laten groeien? Daarnaast geef je aan dat dat zulk flaters niet meer kan. Noem mij een club waar alle spelers/trainers die gehaald worden succesvol zijn?

Ik probeer jou te begrijpen, maar ik kan echt geen enkel argument bedenken waarom ik zou moeten twijfelen aan de capaciteiten van onze directie.

Arno A

Hoe een aankoop uitpakt weet je pas achteraf. Ze zeggen wel eens, van de vijf aankopen mag je blij zijn dat er twee voldoen. En over vd Water en Ultee blijven napraten heeft niet zo veel zin.  Bij vd Water speelt het prijskaartje ( duurste aankoop ooit) ook mee is mijn idee. Misschien dat ze bij Go Ahead hetzelfde zeggen over Smit.

Hoe sneller je in de eredivisie speelt des te waardevoller worden je spelers. Bij verkoop van de betere ( en dus duurdere) spelers krijg je weer meer geld voor versterkingen. En hoef je niet of minder te shoppen in de kkd. Een basisspeler uit de eredivisie stapt bijna nooit over naar een kkd-ploeg. Dus om te groeien moet je zo snel mogelijk promoveren!