Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Ok theoretisch inderdaad mogelijk. We houden 'm nog even vast.

Qua vd Water zet ik in op afkoop contract, jij op verkoop/ruil. Genoteerd!

Grijskijkert

#736
Citaat van: De Gast op november 06, 2023, 15:26:57
Ok theoretisch inderdaad mogelijk. We houden 'm nog even vast.

Qua vd Water zet ik in op afkoop contract
, jij op verkoop/ruil. Genoteerd!
Als ze denken op afkoop af te stevenen dan kan dat direct en hoef je niet te wachten lijkt mij. Maar wat ik al eerder zei er is al interesse  :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

nee,wel?

Citaat van: Grijskijkert op november 06, 2023, 15:37:14
Als ze denken op afkoop af te stevenen dan kan dat direct en hoef je niet te wachten lijkt mij. Maar wat ik al eerder zei er is al interesse  :thumbsup

wear he su een tik van de molen had?

Specuveter

Citaat van: Grijskijkert op november 06, 2023, 15:37:14
Als ze denken op afkoop af te stevenen dan kan dat direct en hoef je niet te wachten lijkt mij. Maar wat ik al eerder zei er is al interesse  :thumbsup
Intresse????
Buitenland zeker?

Bakker

Citaat van: Grijskijkert op november 06, 2023, 08:44:46
Ik denk dat Cambuur minimaal hun 550K terug krijgt...

:zucht :zucht :zucht
50.000 voor de moeite en dik salaris van de loonlijst

PePe

Niet weer doen, zo'n dure aankoop.

Bankzitter

Natuurlijk wel, je kunt niet met transfervrije spelers in de eredivisie blijven. Dan moet je af en toe een aankoop aandurven.

oost

Had je sahroui gekocht was dat een 100% voltreffer geweest. Dat die nu  bij die stink boeren speelt is echt extra zuur.

Bankzitter

En Heerenveen heeft uiteindelijk niet veel meer betaald dan ons hoogste bod... heel zuur.

Maar het geeft ook wel weer aan dat de kans op een voltreffer en miskoop allebei groot is.
Je moet durven investeren en accepteren dat er een grote toevalsfactor bij zit.
Investeer je niet, dan blijf je op hetzelfde niveau hangen.

Bakker

Citaat van: Bankzitter op november 09, 2023, 10:52:22
En Heerenveen heeft uiteindelijk niet veel meer betaald dan ons hoogste bod... heel zuur.

Maar het geeft ook wel weer aan dat de kans op een voltreffer en miskoop allebei groot is.
Je moet durven investeren en accepteren dat er een grote toevalsfactor bij zit.
Investeer je niet, dan blijf je op hetzelfde niveau hangen.

Allebei groot?
Van der Water was al tijdje zwaar geblesseerd in de MLS.
Wie heeft Van der Water in de MLS live aan het werk gezien?
Gelukkig heeft Cambuur deze speler met een kleine lening betaald!
Investeerder Vd Brink zal staan te springen om de beurs weer te trekken  :_schater 8P

Trainert!

Citaat van: Bakker op november 09, 2023, 12:20:34
Allebei groot?
Van der Water was al tijdje zwaar geblesseerd in de MLS.
Wie heeft Van der Water in de MLS live aan het werk gezien?
Gelukkig heeft Cambuur deze speler met een kleine lening betaald!
Investeerder Vd Brink zal staan te springen om de beurs weer te trekken  :_schater 8P

Wie is Vd brink?

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Citaat van: Bakker op november 09, 2023, 12:20:34
Allebei groot?
Van der Water was al tijdje zwaar geblesseerd in de MLS.
Wie heeft Van der Water in de MLS live aan het werk gezien?
Gelukkig heeft Cambuur deze speler met een kleine lening betaald!
Investeerder Vd Brink zal staan te springen om de beurs weer te trekken  :_schater 8P

ja, voor elke club geldt dus succes en mislukking dicht bij elkaar liggen bij transfers.
In het verleden hebben Reijnen en Leeuwin het na zware blessures wel prima gedaan.
Lang gescoutte spelers als Karlsbakk en Nicolaescu zijn bij DKV weer enorme miskopen.

En vd Brink had niet zoveel geld gehad als hij na de eerste mislukte investering was gestopt met risico nemen.
Iedere investeerder (klein of groot) weet dat het soms mis is en soms raak, maar onder de streep altijd beter dan niets durven.

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op november 09, 2023, 13:03:10
ja, voor elke club geldt dus succes en mislukking dicht bij elkaar liggen bij transfers.
In het verleden hebben Reijnen en Leeuwin het na zware blessures wel prima gedaan.
Lang gescoutte spelers als Karlsbakk en Nicolaescu zijn bij DKV weer enorme miskopen.

En vd Brink had niet zoveel geld gehad als hij na de eerste mislukte investering was gestopt met risico nemen.
Iedere investeerder (klein of groot) weet dat het soms mis is en soms raak, maar onder de streep altijd beter dan niets durven.

En zijn geschatte vermogen is 450 miljoen....
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Citaat van: Grijskijkert op november 09, 2023, 13:06:11
En zijn geschatte vermogen is 450 miljoen....
Dan kan hij die 6 miljoen die Cambuur tekort komt voor nieuwe stadion ook wel als lening met rente geven toch?