Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

michello

#690
Zet het hier maar even neer:

De nieuwe mediadeal heeft voor zowel de Nederlandse voetballiefhebbers als de clubs uitkomend in de Eredivisie, de Keuken Kampioen Divisie, de Azerion Vrouwen Eredivisie en de KNVB-beker een positieve uitkomst. Zo ontvangen alle clubs substantieel meer inkomsten en worden reeds vanaf januari 2024 alle wedstrijden in de Keuken Kampioen Divisie en Azerion Vrouwen Eredivisie live uitgezonden op ESPN. Ook vallen de sponsorrechten en internationale mediarechten van de eredivisie terug bij de koepelorganisatie van de achttien eredivisieclubs, de Eredivisie CV.

Bernardo


Dokkumer

Citaat van: michello op oktober 10, 2023, 13:52:19
Zet het hier maar even neer:

Nee :devil

Dit had echt een copy paste naar 2 andere topics kunnen zijn  :_schater

Maar goed nieuws in ieder geval.
De echte, dat lees je :devil

SaVaGe

Citaat van: michello op oktober 10, 2023, 13:52:19
Zet het hier maar even neer:

De nieuwe mediadeal heeft voor zowel de Nederlandse voetballiefhebbers als de clubs uitkomend in de Eredivisie, de Keuken Kampioen Divisie, de Azerion Vrouwen Eredivisie en de KNVB-beker een positieve uitkomst. Zo ontvangen alle clubs substantieel meer inkomsten en worden reeds vanaf januari 2024 alle wedstrijden in de Keuken Kampioen Divisie en Azerion Vrouwen Eredivisie live uitgezonden op ESPN. Ook vallen de sponsorrechten en internationale mediarechten van de eredivisie terug bij de koepelorganisatie van de achttien eredivisieclubs, de Eredivisie CV.

Waar haal je dit weg?

Op nu.nl staat uitzenden  KKD pas vanaf 2025.

Citaat:
Bij de onderhandelingen heeft Eredivisie CV afgedwongen dat ESPN vanaf 2025 ook alle wedstrijden in de Keuken Kampioen Divisie en Azerion Vrouwen Eredivisie live uitzendt. Het is nog niet bekend wat er gaat gebeuren met de samenvattingen, die nu door de NOS worden verzorgd.

Dokkumer

ESPN had dit zelf gemeld.
De echte, dat lees je :devil

Dokkumer

Zo ontvangen alle clubs substantieel meer inkomsten en worden reeds vanaf 2024 alle wedstrijden in de Keuken Kampioen Divisie en Azerion Vrouwen Eredivisie live uitgezonden op ESPN. Ook vallen de sponsorrechten

https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/12708531/eredivisie-tot-medio-2030-te-zien-op-espn
De echte, dat lees je :devil

Westerpark

'Worden alle wedstrijden van de KKD live uitgezonden op ESPN'
Op de website te streamen bedoelen ze dan?
Of komen er allemaal tv-kanalen bij en kunnen we dan integraal onze wedstrijd kijken ipv schakelkanaal?

Sakas

Ik vermoed dat als je alles wilt kunnen zien je wel een abonnement zal moeten afsluiten om zo alle zenders te krijgen.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Stiens


Grijskijkert

Citaat van: Stiens op november 01, 2023, 10:14:34




Meer info: https://cambuur.nl/nieuws/jaarcijfers-ingecalculeerd-verlies-ondanks-recordomzet/
Als je dit stuk leest en wat de Leeuwarder courant mevrouw, onze Cambuur-watcher(stiekeme DKV-er), schrijft wat een verschil zeg....
IN HENK WE TRUST!!!

Stiens

Tsja, het is maar net de manier waarop je het 'nieuws' brengt...

janou

Citaat van: Grijskijkert op november 01, 2023, 10:25:31
Als je dit stuk leest en wat de Leeuwarder courant mevrouw, onze Cambuur-watcher(stiekeme DKV-er), schrijft wat een verschil zeg....

Kan je dat stukje plaatsen?

Stiens


SC Cambuur diep in de rode cijfers na degradatiejaar


SC Cambuur is in het afgelopen seizoen diep in de rode cijfers gedoken en heeft over dat degradatieseizoen 2022-2023 een verlies van 1,65 miljoen euro geleden. Dat blijkt uit de jaarcijfers van de club.

Het is pas de tweede keer in dertien jaar tijd dat de club in de rode cijfers terecht is gekomen. Ditmaal is het verlies echter veel hoger uitgevallen dan de 395.000 euro over het jaar 2020-2021 (de vorige keer dat er verlies werd gedraaid). Wel draaide de club ook de hoogste netto omzet ooit met 10,86 miljoen euro.

In het afgelopen seizoen liet Cambuur het op sommige vlakken juist breed hangen. Zo was er een spelersbudget van zo?n 4 miljoen euro. In de zomer van 2022 is extra kapitaal aangetrokken, waardoor Cambuur wist dat de jaarrekening negatief uit zou vallen. In een algemene vergadering presenteerde de club de cijfers maandagavond.

Nieuwe stadion grote kostenpost

Vanzelfsprekend is het nieuwe stadion een grote kostenpost, dat blijft het ook. Niet voor niets wil Cambuur bij de gemeente Leeuwarden aankloppen om het gat van 5 miljoen euro in de stadionbegroting te dichten middels een lening of garantstelling.

Aanvankelijk was voor de afbouw ruim 6 miljoen euro begroot en dit is ook door Cambuur gerealiseerd, maar door een combinatie van conservatief begroten, stijgende bouwkosten en -lonen ligt het benodigde bedrag inmiddels vele miljoenen hoger.

Bron: LC.nl

Grijskijkert

Citaat van: Stiens op november 01, 2023, 10:32:00
Tsja, het is maar net de manier waarop je het 'nieuws' brengt...
Ze zegt dit: Vanzelfsprekend is het nieuwe stadion een grote kostenpost, maar dat er met een eredivisiebegroting dusdanig veel verlies wordt gedraaid belooft tevens weinig goeds voor het huidige seizoen in de eerste divisie.

En Cambuur zegt:Al met al staat de club er dus ondanks een rood en sportief teleurstellend boekjaar goed voor en laat de prognose voor het seizoen 2023/2024 ook weer zwarte cijfers zien.
IN HENK WE TRUST!!!

Eewal

Citaat van: Grijskijkert op november 01, 2023, 10:37:20
Ze zegt dit: Vanzelfsprekend is het nieuwe stadion een grote kostenpost, maar dat er met een eredivisiebegroting dusdanig veel verlies wordt gedraaid belooft tevens weinig goeds voor het huidige seizoen in de eerste divisie.

En Cambuur zegt:Al met al staat de club er dus ondanks een rood en sportief teleurstellend boekjaar goed voor en laat de prognose voor het seizoen 2023/2024 ook weer zwarte cijfers zien.
wie is dit van de LC?