Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

Viper

Het blijft (helaas) ook een wisselwerking met het verloop van de wedstrijd en/of competitie. Zo vind ik 9600 man tijdens een top KKD-match is ook echt anders dan zondags door Ajax te worden afgedroogd.

Viper

Oh, Vlampiep was mie voor. :devil

Galdiano

#677
Citaat van: Vlampiep op maart 27, 2023, 21:12:52
Zou het ook te maken kunnen hebben dat er iets te winnen was, zoals kampioenschap, periode enz. waarmee de euforie ook veel meer de overhand had.
Nu wordt er gespeeld om niet te degraderen en is dat euforische gevoel misschien ook veel minder aanwezig.

En dan doel ik echt op de seizoenen rond 2009 tot 2012 zoiets. De sfeer was toen echt top. Ja er werd te veel geld uitgegeven, maar de sfeer rondom de club en in stadion was toen echt zeer goed. Het merk Cambuur was echt sterk in Leeuwarden. Je zag veel meer geel blauw in de stad. (al was de sticker actie ook top)
de jaren in de ere was het matig. Zelfs rondom corona was het soms belabberd als we er wel eindelijk inmochten. Ergens rond 2015 is de klad er naar mijn echt in gekomen.

Wedstrijden rond de tijd dat we laatste stonden in de eerste divisie met 3500 was soms ook echt wel prima.  :devil Degenen die er waren ging echt wel de hele tijd los, ondanks dat we vaker achter stonden dan voor.

Het is een veel te hoog zie mij gehalte. Continue met de telefoon in de klauwen, en het repertoire komt niet verder dan 3 a 4 nummers.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

oost

Citaat van: Galdiano op maart 27, 2023, 22:35:38
En dan doel ik echt op de seizoenen rond 2009 tot 2012 zoiets. De sfeer was toen echt top. Ja er werd te veel geld uitgegeven, maar de sfeer rondom de club en in stadion was toen echt zeer goed. Het merk Cambuur was echt sterk in Leeuwarden. Je zag veel meer geel blauw in de stad. (al was de sticker actie ook top)
de jaren in de ere was het matig. Zelfs rondom corona was het soms belabberd als we er wel eindelijk inmochten. Ergens rond 2015 is de klad er naar mijn echt in gekomen.

Wedstrijden rond de tijd dat we laatste stonden in de eerste divisie met 3500 was soms ook echt wel prima.  :devil Degenen die er waren ging echt wel de hele tijd los, ondanks dat we vaker achter stonden dan voor.

Het is een veel te hoog zie mij gehalte. Continue met de telefoon in de klauwen, en het repertoire komt niet verder dan 3 a 4 nummers.  :_schater

Is veel veranderd sinds toen helaas
2 aparte groepen op noord die elkaar niks gunnen. Geen sfeer verhogende trommel etc.  Soms is verandering goed maar niet in dit geval

Inferno-058

Citaat van: hobbes op maart 26, 2023, 17:18:50
Dat is typisch Leeuwarders
Eerste jaren zal het wel meevallen, maar op ten duur moet je echt denken aan een zeer leeg stadion als we niet promoveren.

Inferno-058

#680
Citaat van: Viper op maart 27, 2023, 21:17:39
Het blijft (helaas) ook een wisselwerking met het verloop van de wedstrijd en/of competitie. Zo vind ik 9600 man tijdens een top KKD-match is ook echt anders dan zondags door Ajax te worden afgedroogd.
Die wisselwerking was vroeger niet nodig. Toen genoeg wedstrijden meegemaakt die nergens op sloegen, maar wel goeie sfeer. Het volk is veranderd, veel supporters willen degelijk voetbal zien voordat ze gaan zingen. Zo hoort het niet te gaan vind ik, zo ken ik de club ook niet. Aan het eind van de avond zeggen dat je er alles als supporter aan gedaan hebt om het team naar de overwinning te schreeuwen, dat is Cambuur.

papier

Citaat van: Inferno-058 op maart 27, 2023, 23:25:51
Die wisselwerking was vroeger niet nodig. Toen genoeg wedstrijden meegemaakt die nergens op sloegen, maar wel goeie sfeer. Het volk is veranderd, veel supporters willen degelijk voetbal zien voordat ze gaan zingen. Zo hoort het niet te gaan vind ik, zo ken ik de club ook niet. Aan het eind van de avond zeggen dat je er alles als supporter aan gedaan hebt om het team naar de overwinning te schreeuwen, dat is Cambuur.

De combi onoverwinnelijk elftal en niet/weinig aanwezig mogen zijn ivm corona hebben daar niet aan bijgedragen.

MILLWALL FC

Citaat van: oost op maart 27, 2023, 22:54:41
Is veel veranderd sinds toen helaas
2 aparte groepen op noord die elkaar niks gunnen. Geen sfeer verhogende trommel etc.  Soms is verandering goed maar niet in dit geval

heb geruchten gehoord dat er een nieuwe ultras groep gaat worden opgericht     zou in mijn  optiek niet verkeerd zijn |:) |:)

Post

https://x.com/cwoconsultancy/status/1695342065993802224?s=48&t=JcK3r2Ei-0NpgWQuKsGrOQ

?Van een kale kip kun je niet plukken, maar van Bert wel?. Bert van den Brink koopt groot aantal Vrienden van @Feyenoord uit en stopt ook nog extra geld in de club. Hij zet zijn belang in @SCCambuurLwd op afstand en heeft vertrouwen in leiding van de stadionclub! @vandaaginside

Poetser

Citaat van: Post op augustus 26, 2023, 10:45:46
https://x.com/cwoconsultancy/status/1695342065993802224?s=48&t=JcK3r2Ei-0NpgWQuKsGrOQ

?Van een kale kip kun je niet plukken, maar van Bert wel?. Bert van den Brink koopt groot aantal Vrienden van @Feyenoord uit en stopt ook nog extra geld in de club. Hij zet zijn belang in @SCCambuurLwd op afstand en heeft vertrouwen in leiding van de stadionclub! @vandaaginside

Wat houdt dit precies in voor Cambuur?

sk13

Dat houd in dat hij stopt bij scc. Gezien je geen belangen mag hebben in 2 clubs.

Cor

Citaat van: sk13 op augustus 26, 2023, 11:49:38
Dat houd in dat hij stopt bij scc. Gezien je geen belangen mag hebben in 2 clubs.

Maar hij had al een belang in Feyenoord voordat hij hier certificaten aankocht.

Poetser

Citaat van: sk13 op augustus 26, 2023, 11:49:38
Dat houd in dat hij stopt bij scc. Gezien je geen belangen mag hebben in 2 clubs.

Wil ie sien geld oek terug?

Cor

Citaat van: Poetser op augustus 26, 2023, 12:35:47
Wil ie sien geld oek terug?

Volgens mij is dat niet mogelijk. Misschien kan hij de certificaten doorverkopen?

Grijskijkert

NIEUWS

Van den Brink reageert verbolgen op beweringen Chris Woerts


Chris Woerts wist deze week via het X-account (voorheen Twitter) van Vandaag Inside te melden dat vastgoedondernemer Bert van den Brink Feyenoord momenteel van een financi?le injectie voorziet. De investeerder, die eerder nog miljoenen stopte in SC Cambuur, heeft inmiddels gereageerd op de uitspraken van Woerts.

Woerts, voormalig commercieel directeur van Feyenoord, beweert dat Van den Brink zich terug heeft getrokken uit het stichtingsbestuur van Cambuur en een groot aantal van de Vrienden van Feyenoord heeft uitgekocht. Daarnaast zou hij de Rotterdammers een bedrag geschonken hebben om zo slagvaardiger te kunnen handelen op de transfermarkt.

Onder het Facebook-bericht dat 1908.nl plaatste over de beweringen van Woerts kwam Bert van den Brink met de volgende reactie: "Hoe verzin je dit?" Nadat deze site Van den Brink vroeg om zijn reactie nader te toe te lichten, liet de ondernemer het volgende weten: "Chris heeft de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt. Eigenlijk triest voor Feyenoord, maar ook voor Cambuur."
IN HENK WE TRUST!!!