Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

BOUWGROEP DIJKSTRA DRAISMA VOOR TIENDE SEIZOEN OP RIJ HOOFDSPONSOR

SC Cambuur en Bouwgroep Dijkstra Draisma zijn al jaren lang een sterke combinatie. De bouwer prijkt al geruime tijd als hoofdsponsor op de borst van het Cambuur-shirt. Hier komt nog minimaal één seizoen bij, want de club en de bouwgroep zijn overeengekomen dat het hoofdsponsorschap met één seizoen wordt verlengd, met een optie voor nog een seizoen.

Met het verlengen van de samenwerking breekt voor Bouwgroep Dijkstra Draisma het tiende seizoen op rij aan als hoofdsponsor van SC Cambuur. Hiermee mag BGDD zich één van de trouwste hoofd-sponsoren uit het betaalde voetbal noemen.

"Daaruit spreekt vertrouwen en waardering", weet algemeen directeur Ard de Graaf. "In de afgelopen jaren hebben we altijd op Bouwgroep Dijkstra Draisma kunnen rekenen en elkaar versterkt op alle mogelijke gebieden. Het mag voor zich spreken dat we daar ontzettend blij mee zijn. We hebben met elkaar gemeen dat we altijd beter willen worden en voorop willen lopen op het gebied van duurzaamheid en innovatie. Daar gaan we een mooi vervolg aan geven met het nieuwe stadion als grote katalysator. "

Ook Biense Dijkstra, directeur van Bouwgroep Dijkstra Draisma, is blij met de verlenging van het hoofdsponsorschap: "Net als SC Cambuur werken we elke dag aan een goed resultaat, waarbij we niet alleen kijken naar de eerstvolgende wedstrijd, maar ook naar een gezamenlijke toekomst. Hierbij speelt duurzaamheid een grote rol. Zowel op het technische als op het sociale vlak; we zijn naast hoofdsponsor ook betrokken bij Cambuur Verbindt, de stichting die zich inzet voor de maatschappij."

Over Bouwgroep Dijkstra Draisma
Bouwgroep Dijkstra Draisma is een familiebedrijf in de woning- en utiliteitbouw met vestigingen in Dokkum en Bolsward.  De ca. 400 medewerkers realiseren spraakmakende projecten, zoals de 11Stedenhal, het Afsluitdijk Wadden Center en het Beursgebouw voor de RUG in Leeuwarden. Daarnaast worden honderden woningen per jaar verduurzaamd. Doordat de bouwgroep voorop loopt met de energietransitie en robotisering in de bouw, heeft zij in 2018 de Koning Willem I prijs gewonnen; de nationale ondernemersprijs waarvan HMK Máxima de erevoorzitter is.

Kijk voor meer informatie over Bouwgroep Dijkstra Draisma op www.bgdd.nl.

http://cambuur.nl/nieuws/bouwgroep-dijkstra-draisma-voor-tiende-seizoen-op-rij-hoofdsponsor/
Kalmte alleen kan u redden.

Viper

Goed nieuws! Een betrouwbare sponsor en stabiel bedrijf. Letterlijk samen bouwen aan de toekomst |:)

sunderland

In Twente gaat het geld naar fc Twente. En hier gaat het geld naar de juppen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op april 09, 2019, 11:59:47
In Twente gaat het geld naar fc Twente. En hier gaat het geld naar de juppen.

Los van wat er hier gebeurt is het een schande wat er daar gebeurt.

"en nu is het echt echt echt echt de laatste keer"  :_schater
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: sunderland op april 09, 2019, 11:59:47
In Twente gaat het geld naar fc Twente. En hier gaat het geld naar de juppen.

Ze zullen het ongetwijfeld goed hebben uitgezocht, maar als dit geen staatssteun is, wat dan wel?

Vlampiep

Citaat van: Lore op april 09, 2019, 14:34:17
Ze zullen het ongetwijfeld goed hebben uitgezocht, maar als dit geen staatssteun is, wat dan wel?
Het gedeeltelijk kwijtschelden van de lening en afzien van rente en aflossing is niet anders dan met gemeenschapsgeld Twente uit de gevaren zone halen en is niet toegestaan.
Een aantal bvo's zijn ter ziele gegaan omdat de KNVB geen overheidssteun toestond.
Maar voor Twente bestaan waarschijnlijk andere normen.
Om te kotsen :R

Noordcambuur

Ik snap er soms geen donder meer van hoe kan een club met  miljoenen te kort nog steeds bestaan en clubs als Veendam enz enz de stekker eruit is gehaald.
En dat Twente weer geen punten in mindering wordt gebracht.

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op april 10, 2019, 16:43:36
Ik snap er soms geen donder meer van hoe kan een club met  miljoenen te kort nog steeds bestaan en clubs als Veendam enz enz de stekker eruit is gehaald.
En dat Twente weer geen punten in mindering wordt gebracht.
Zou het ook kunnen zijn dat de KNVB zo correct is als de pest?

SCC-J

Och vlampiep. Het verbod op staatssteun voor bedrijven/bvo's komt helemaal niet bij de KNVB vandaan.

Vlampiep

Citaat van: SCC-J op april 10, 2019, 20:12:45
Och vlampiep. Het verbod op staatssteun voor bedrijven/bvo's komt helemaal niet bij de KNVB vandaan.
Wie heeft Haarlem, RBC en Veendam eigenlijk geschrapt als bvo?

Yellow Army

Citaat van: Vlampiep op april 10, 2019, 20:28:10
Wie heeft Haarlem, RBC en Veendam eigenlijk geschrapt als bvo?

Schuldeisers die faillissement hebben aangevraagd misschien?
Area 58

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Vlampiep op april 10, 2019, 18:56:14
Zou het ook kunnen zijn dat de KNVB zo correct is als de pest?

de KNVB is altijd correct dat weet je toch :_schater

SCC-J

Citaat van: Vlampiep op april 10, 2019, 20:28:10
Wie heeft Haarlem, RBC en Veendam eigenlijk geschrapt als bvo?
Ja, ook niet de knvb. Maar daar ging het in dit geval helemaal niet over.

Lore

Citaat van: Vlampiep op april 09, 2019, 18:08:38
Het gedeeltelijk kwijtschelden van de lening en afzien van rente en aflossing is niet anders dan met gemeenschapsgeld Twente uit de gevaren zone halen en is niet toegestaan.
Een aantal bvo's zijn ter ziele gegaan omdat de KNVB geen overheidssteun toestond.
Maar voor Twente bestaan waarschijnlijk andere normen.
Om te kotsen :R

Dit zijn Europese regels en niet van de KNVB. Ik zei al dat het voelt als staatssteun, maar dat gaan wij vast nog horen.

Cor

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 09, 2019, 12:37:00
Los van wat er hier gebeurt is het een schande wat er daar gebeurt.

"en nu is het echt echt echt echt de laatste keer"  :_schater

Wij zijn in het verleden toch ook wel een paar keer gered? Neemt niet weg dat ik een schijthekel aan Twente heb na alles wat daar gebeurt is. Hoe sneller failliet hoe beter wat mij betreft.