Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Een goede investering (in een spits) kan ook geld genereren!
Hoger op de ranglijst, meer bezoekers, meer inkomsten.
Echter, behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst.

Lore

Citaat van: Jandehulk op januari 22, 2019, 10:58:52
Belasting technisch kest beter een kleine schuld heffe juh ?

Huh?

Lore

Citaat van: PePe op januari 22, 2019, 11:04:47
Een goede investering (in een spits) kan ook geld genereren!
Hoger op de ranglijst, meer bezoekers, meer inkomsten.
Echter, behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst.

Hmmm, er staat bij dat Cambuur geld heeft betaalt voor transfers. Dus met het huidige transferbeleid lijkt mij het niet verstandig om hier op te gokken

Vakje 13

Citaat van: Jandehulk op januari 22, 2019, 10:58:52
Belasting technisch kest beter een kleine schuld heffe juh ?

Belastingtechnisch kun je beter een klein verlies hebben :thumbsup

Vakje 13

Citaat van: Lore op januari 21, 2019, 19:10:51
Volgens mij gaat hier iets mis.  :proost. Aflossing komen niet in de kosten terecht. Dan zou een lening nemen ook tellen als opbrengsten. Of heb ik het nu helemaal mis?

De rente van de aflossing valt onder kosten;-)

Jandehulk

Citaat van: Vakje 13 op januari 22, 2019, 13:09:46
Belastingtechnisch kun je beter een klein verlies hebben :thumbsup
die moest ik heffe..excuus.

Yellow Army

Citaat van: Vlampiep op januari 22, 2019, 10:45:33
Dat is waarheid, maar zie jij met de teruglopende inkomsten Cambuur binnen 3 jaar schuldenvrij worden?

Als je minder uitgeeft dan dat je binnen krijgt wel ja.
Area 58

Vlampiep

Citaat van: Yellow Army op januari 22, 2019, 14:14:07
Als je minder uitgeeft dan dat je binnen krijgt wel ja.
Met alle vaste kosten en sommige onvoorzien lijkt dat mij een zeer lastige, zo niet onmogelijke klus.





moodygrunn

Citaat van: Vlampiep op januari 22, 2019, 17:13:48
Met alle vaste kosten en sommige onvoorzien lijkt dat mij een zeer lastige, zo niet onmogelijke klus.
In de afgelopen 8 jaar is ons dat volgens mij steeds gelukt, met uitzondering van dit jaar. Daarom vind ik dit een zorgwekkende ontwikkeling
In Henk en Sandor we trust

Bankzitter

De grootste reden van de tegenvallende inkomsten lag toch in de uitkomst van de NC? Clubs die onder in de verdeelsleutel vallen (Emmen, Fortauna) zijn gepromoveerd terwijl vast waardes uit de eredivisie (Twente en Sparta) een plekje boven ons innemen.

Maar ik ben het er verder wel mee eens dat we moeten waken dat we de inkomsten uit wedstrijdbezoek en sponsors niet gaan dalen doordat de sportieve prestaties achterblijven.

Galdiano

Afgelopen jaren hebben wij de gaten steeds kunnen vullen met sponsorinkomsten.
Dit jaar gaan we verlies maken, dat kan niet anders.
Dit jaar wel weer meer sponsor inkomsten, maar 0,0 transferwaarde in het huidig elftal, er is geen enkele speler die we voor een tonnetje of 4 kunnen slijten. We zouden de clubs eerder 4 ton toe moeten geven als het op kwaliteit aankomt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Bankzitter op januari 22, 2019, 18:26:13
De grootste reden van de tegenvallende inkomsten lag toch in de uitkomst van de NC? Clubs die onder in de verdeelsleutel vallen (Emmen, Fortauna) zijn gepromoveerd terwijl vast waardes uit de eredivisie (Twente en Sparta) een plekje boven ons innemen.

Maar ik ben het er verder wel mee eens dat we moeten waken dat we de inkomsten uit wedstrijdbezoek en sponsors niet gaan dalen doordat de sportieve prestaties achterblijven.
dat laatste gebeurd zeker wel. Ken er wel een aantal. Het was voor de winterstop ook niet om aan te gluren met als toppunt dat we tegen Roda thuis zonder spits speelden voor 8300 mensen.


okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: okkele op januari 23, 2019, 14:12:06
mut dat nou echt?
ponghalder?
er is toch wel een taal te vinden voor dit soort nieuws?

Het was iemand die stak de ping in de pong, dus wel degelijk een ponghalder :devil