Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

el haj

Een paar trends voor degenen die daarin geïnteresseerd zijn:
VV

EV

NR


Disclaimer: de cijfers die hiervoor zijn gebruikt zijn de cijfers die Cambuur over de jaren heeft vrijgegeven. Oudere gegevens dan seizoen 09/10 heb ik niet (meer?). Als iemand die cijfers nog wel heeft zou ik ze graag meenemen.
Opmaak e.d. kan beter ( :P ) maar daar heb ik geen zin in; 't gaat hier om de gegevens zelf.

Lore

Mooie trends en een hele knappe prestatie van de directie om al zo lang geen negatieve resultaten meer te schrijven. Ook dit jaar zal er weer winst zijn na alle transfers. Hopen dat wij snel een positief eigen vermogen kunnen creeeren.

rvw

Is het ook wat om die bloemers (commerciële man) van dkv binnen te hengelen, neemt volgens mij aardig wat sponsors mee als je hem kan strikken

Delfzijl/Cambuur

Als je iemand voor je club kan krijgen waardoor je een positieve flow krijgt waar de hele club beter van wordt.....
Zou ik zeggen doen. Maar dan moet je wel heel veel meer informatie hebben.
Wie is deze man, sleept hij echt zoveel binnen...hij zelf zal ook niet voor een habbekrats ergens zitten.
M.a.w. wat levert het op en wat kost het. Wie doet dat nu bij Cambuur allemaal dingen waar ik in ieder geval
niet genoeg van weet om hier een mening over te geven.

Lore

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 25, 2017, 22:24:38
Als je iemand voor je club kan krijgen waardoor je een positieve flow krijgt waar de hele club beter van wordt.....
Zou ik zeggen doen. Maar dan moet je wel heel veel meer informatie hebben.
Wie is deze man, sleept hij echt zoveel binnen...hij zelf zal ook niet voor een habbekrats ergens zitten.
M.a.w. wat levert het op en wat kost het. Wie doet dat nu bij Cambuur allemaal dingen waar ik in ieder geval
niet genoeg van weet om hier een mening over te geven.
Mysjah, ik hoor wel positieve verhalen over de huidige commerciële afdeling van Cambuur. Ben niet zon voorstander van mensen uit DKV, maar een bakje koffie is altijd gord



Noordcambuur

Afgelopen jaar toch weer een hele kleine winst gemaakt.
Nog dikke 2 jaar zien overbruggen en een paar grote sponsors aan de club binden dan hebben we wat meer mogelijkheden.

Bankzitter

Ter vergelijking : N.E.C. heeft een dik miljoen verlies geleden en dat terwijl ze voor zo'n 2 miljoen verkocht hebben.

Cambuurgek

Citaat van: Bankzitter op december 30, 2018, 15:47:16
Ter vergelijking : N.E.C. heeft een dik miljoen verlies geleden en dat terwijl ze voor zo'n 2 miljoen verkocht hebben.

Inderdaad dan liever een wat saaie Ard de Graaf dan die luchtfietser van Schaik met hele mooi praatjes.
Bij Utrecht moest van Seumeren de gaten dichten en nu Boekhoorn.

Laat de Graaf en v.d. Belt lekker hun gang gaan, hopelijk ziet Foeke het licht ook in 2019...

Cambuur Groningen

Citaat van: Collingwood op januari 31, 2018, 10:30:10
Wederom ingedeeld in categorie 3!  :proost

https://www.knvb.nl/nieuws/betaald-voetbal/licentiezaken/45855/categorie-indeling-sparta-rotterdam-naar-goede-derde
knap werk, op naar positief eigen vermogen, wel irritant dat Den Bosch bovenaan staat terwijl het financieel niet op orde is

Galdiano

Citaat van: Cambuur Groningen op december 30, 2018, 18:57:04
knap werk, op naar positief eigen vermogen, wel irritant dat Den Bosch bovenaan staat terwijl het financieel niet op orde is

Dit was begin dit jaar. Situatie kan nu wel heel anders zijn.
Daarnaast trekken dit soort clubs altijd aan het kortste eind. Zie Cambuur in Pama tijd.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Noordcambuur op december 30, 2018, 15:19:02
Afgelopen jaar toch weer een hele kleine winst gemaakt.
Nog dikke 2 jaar zien overbruggen en een paar grote sponsors aan de club binden dan hebben we wat meer mogelijkheden.

Heb je die cijfers ook ergens? Volgens mij zaten de 'grotere' transfers in een cijfers. Dus zou het wel een redelijke winst moeten zijn. Of bedoel je puur operationeel?

Yellow Army

Citaat van: Lore op december 31, 2018, 16:30:53
Heb je die cijfers ook ergens? Volgens mij zaten de 'grotere' transfers in een cijfers. Dus zou het wel een redelijke winst moeten zijn. Of bedoel je puur operationeel?

3,5 ton winst gemaakt zei de Graaf in zijn nieuwjaarsvideo
Area 58

Lore

Citaat van: Yellow Army op december 31, 2018, 17:50:56
3,5 ton winst gemaakt zei de Graaf in zijn nieuwjaarsvideo

Hmmm, ze zullen de cijfers wel vrijgeven. Ik wacht daar even op, want winst zegt echt heel weinig