Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Citaat van: zeewolde op november 03, 2017, 23:44:24
Mooi, geld genoeg om per direct afscheid te nemen van Dijkhuizen, Sipke en Ponk.

Grotenhuis terughalen en een behoorlijk trainersduo die met het beschikbare materiaal de beste 11 kunnen opstellen.

Kunnen we misschien nog de play offs halen

En ik wist niet dat ik dit nog zou schrijven, maar wat ben ik blij dat er dit jaar niet gedegradeerd kan worden uit de jupiler.

Ze kennen beter twee spitsen halen, die hebben we toch nodig. Daarmee haal je ook wel de play offs. En dan misschien aan het eind vh seizoen netjes afscheid nemen.

zeewolde

Lijkt me ook handig , 5 spitsen in je selectie.

De Gast

Ja wat is de minst slechte optie he.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op november 09, 2017, 19:20:52
Ja wat is de minst slechte optie he.
Volgens mij is de ballen tijdig en goed naar de juiste kleur spelen de beste optie.
Want met een wereldspits die nooit goed wordt bediend borrel je iedere wedstrijd er nog onder.

denistel

Citaat van: zeewolde op november 03, 2017, 23:44:24
Mooi, geld genoeg om per direct afscheid te nemen van Dijkhuizen, Sipke en Ponk.

Grotenhuis terughalen en een behoorlijk trainersduo die met het beschikbare materiaal de beste 11 kunnen opstellen.

Kunnen we misschien nog de play offs halen

En ik wist niet dat ik dit nog zou schrijven, maar wat ben ik blij dat er dit jaar niet gedegradeerd kan worden uit de jupiler.

grotenhuis is nu keeperstrainer bij zwolle

zeewolde

Citaat van: denistel op november 09, 2017, 21:53:16
grotenhuis is nu keeperstrainer bij zwolle
dan suerd van de berg maar. Kan hij wel combineren met jong oranje

De Gast

Citaat van: Vlampiep op november 09, 2017, 20:45:11
Volgens mij is de ballen tijdig en goed naar de juiste kleur spelen de beste optie.
Want met een wereldspits die nooit goed wordt bediend borrel je iedere wedstrijd er nog onder.

We hebben een blik buitenspelers opengetrokken.. allemaal niet goed genoeg?

Voorstopper

Citaat van: zeewolde op november 09, 2017, 22:46:26
dan suerd van de berg maar. Kan hij wel combineren met jong oranje
Ik ben echt wel voorstander van Sierd. Dat is echt wel een klasbak, als je ziet wat hij bij Olle en Gronmingen geporesteerd heeft met de keepers. Die zijn echt allemaal beter geworden.

zeewolde

Citaat van: De Gast op november 10, 2017, 08:48:16
We hebben een blik buitenspelers opengetrokken.. allemaal niet goed genoeg?
met daniels en narsingh en daartussen Rossi heb je ook geen twee nieuwe spitsen nodig. Een nieuwe nummer 6 en een trainer die de beste spelers opstelt zorgt voor een betere balans.

Kippersluis ipv daniels is ook goed.

en na dit seizoen of in de winterstop afscheid nemen van Bertrams en een betrouwbare keeper regelen.

De Gast

Rossi is er wellicht einde competitie pas weer. Je moet doelpunten kopen, anders komen we nooit onderin weg.

ChantiSCC

Citaat van: De Gast op november 10, 2017, 18:29:14
Rossi is er wellicht einde competitie pas weer. Je moet doelpunten kopen, anders komen we nooit onderin weg.

Welke spits zie je dan graag komen? Lieder weghalen bij Eindhoven? Valpoort van Almere?

PePe

Citaat van: ChantiSCC op november 11, 2017, 18:17:40
Welke spits zie je dan graag komen? Lieder weghalen bij Eindhoven? Valpoort van Almere?

Andere spelers er op inruilen, dan moet je misschien iets bij betalen?

denistel

dijkhuizen vind 24 spelers te veel zei ie tijdens de forum avond dus 4 of
5 verhuren of verkopen dan kun je wel 2 duurderen/beteren terug halen.

speculeter

Wie wou je verhuren of verkopen?
Mannes.....Verder kom ik niet

zeewolde

Citaat van: speculeter op november 12, 2017, 15:43:36
Wie wou je verhuren of verkopen?
Mannes.....Verder kom ik niet
Boerlage, Matthieu, Boutzamar. Robertha verhuren