Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

Stanley

Boere, Braken en Stockers wilden niet heeft van der Belt al eerder gezegd. Falkenburg wilde
wachten

sunderland

Citaat van: ChantiSCC op november 03, 2017, 18:21:24
Op deze manier door blijven voetballen, dan verlaat je het rechterrijtje niet eens!
wat denk je van toesch aantallen. Straks bij koud weer blijven er 5000 over .

sunderland

Citaat van: Stanley op november 03, 2017, 19:56:59
Boere, Braken en Stockers wilden niet heeft van der Belt al eerder gezegd. Falkenburg wilde
wachten
boere had je in de winterstop kunnen halen voor 2.5 ton. Dat was teveel zei Vd belt

Bankzitter

Financieel is het beleid echt top, zeker als je het vergelijkt met heel veel andere clubs.
Sportief is er misgegokt. Investeren in jonge spelers is prima, maar die hebben te weinig steun van ervaren spelers en de TS maakt ze ook niet beter. Een spits en een echte leider in het veld zou al veel schelen.


Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Stanley op november 03, 2017, 19:56:59
Boere, Braken en Stockers wilden niet heeft van der Belt al eerder gezegd. Falkenburg wilde
wachten

Je moet ze ook niet pas halen als ze al een naam hebben, zoals Boere.

Stokkers speelde hier vorige winter ergens een prima pot met Fortuna, op amateurbasis nog. Toen had je erbij moeten zijn.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

En Braken speelde in 2 seizoenen 16 wedstrijden. Die had het grootste deel hier, hier niet eens willen zien (waaronder ikzelf waarschijnlijk :insane)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: Bankzitter op november 03, 2017, 19:59:36
Financieel is het beleid echt top, zeker als je het vergelijkt met heel veel andere clubs.
Sportief is er misgegokt. Investeren in jonge spelers is prima, maar die hebben te weinig steun van ervaren spelers en de TS maakt ze ook niet beter. Een spits en een echte leider in het veld zou al veel schelen.
hartstikke mooi maar wat hebben wij eraan. 4 jaar terug was het fincieel iets minder maar was het voor ons fantastisch. Het mooiste hier ooit

AL

Osman was gratis op te halen....

justremco

Citaat van: AL op november 03, 2017, 22:54:19
Osman was gratis op te halen....

Is ie nog steeds, heeft een veredeld amateurcontractje

AL

Citaat van: justremco op november 03, 2017, 23:01:21
Is ie nog steeds, heeft een veredeld amateurcontractje

Is nu al niet haalbaar meer hoor.

Yellow Army

Citaat van: AL op november 03, 2017, 22:54:19
Osman was gratis op te halen....

Had vanavond een weergaloze assist
Area 58

zeewolde

Mooi, geld genoeg om per direct afscheid te nemen van Dijkhuizen, Sipke en Ponk.

Grotenhuis terughalen en een behoorlijk trainersduo die met het beschikbare materiaal de beste 11 kunnen opstellen.

Kunnen we misschien nog de play offs halen

En ik wist niet dat ik dit nog zou schrijven, maar wat ben ik blij dat er dit jaar niet gedegradeerd kan worden uit de jupiler.

Lore

Citaat van: sunderland op november 03, 2017, 19:59:29
boere had je in de winterstop kunnen halen voor 2.5 ton. Dat was teveel zei Vd belt

Met ons negatieve eigen vermogen is dat ook te veel. Wat als hij het niet had gehaald of ernstig geblesseerd was geraakt? Dan weer een nieuwe aantrekken?

Vakje 9


Huzumer

Citaat van: Vakje 9 op november 09, 2017, 11:31:32
https://www.cambuurfront.nl/nieuws/historie-oud-spelers/64462/nieuwe-transfer-lonkt-voor-monteiro-na-goede-ontwikkeling-bij-heracles

Zat er bij de transfer van monteiro ook nog een clausule aan bij evt door verkoop ?

Bij Monteiro is idd een doorverkooppercentage bedongen. Misschien bij SCC wel voor het eerst. Welk percentage is afgesproken en onder welke voorwaarden weet ik niet. Misschien staat dit in de jaarstukken als NUDBBV?