Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

Agy

#345
Precies.. was toen mede penningmeester.

Zat volgens mij toen ook in de organisatie van de Cambuur Kids Run voor Serious Request. Zal hij ook wel in de pot gegraaid hebben.

Is dus een 15.000 euro per jaar en al gaande toen het financieel slecht ging met Cambuur. Dan heb je wel hart voor de club...  :R

Viper

"Cambuur heeft goede financiële basis voor 2017/2018"

SC Cambuur heeft een goeie financiële basis voor het komende seizoen. Het niet doorgaan van de promotie naar de eredivisie zorgt intern voor een grote kater, maar financiëel gezien slaagt de directie er toch in om een degelijke begroting op te stellen voor het komende seizoen met een 'spelersbugdet op niveau'. Dat zeggen algemeen directeur Ard de Graaf en technich directeur Gerald van den Belt.

De selectie moet nog wel worden versterkt. De directie houdt rekening met het mogelijk vertrek van Van der Streek en Monteiro, want daar hebben diverse clubs belangstelling voor getoond. Cambuur gaat sowieso op zoek naar versterking voor diverse posities. Maar de basis staat en is goed, vindt de directie, en daar is veel vertrouwen in.  Afgezien van het 'traumatische' verlies van MVV heeft Cambuur een goed seizoen gedraaid en dat geeft vertrouwen voor het komende seizoen.

http://www.omropfryslan.nl/nieuws/719336-cambuur-heeft-goede-financiele-basis-voor-20172018

Gelukkig is er ook een positiever bericht.

Lore

Citaat van: Viper op mei 22, 2017, 18:21:22
"Cambuur heeft goede financiële basis voor 2017/2018"

SC Cambuur heeft een goeie financiële basis voor het komende seizoen. Het niet doorgaan van de promotie naar de eredivisie zorgt intern voor een grote kater, maar financiëel gezien slaagt de directie er toch in om een degelijke begroting op te stellen voor het komende seizoen met een 'spelersbugdet op niveau'. Dat zeggen algemeen directeur Ard de Graaf en technich directeur Gerald van den Belt.

De selectie moet nog wel worden versterkt. De directie houdt rekening met het mogelijk vertrek van Van der Streek en Monteiro, want daar hebben diverse clubs belangstelling voor getoond. Cambuur gaat sowieso op zoek naar versterking voor diverse posities. Maar de basis staat en is goed, vindt de directie, en daar is veel vertrouwen in.  Afgezien van het 'traumatische' verlies van MVV heeft Cambuur een goed seizoen gedraaid en dat geeft vertrouwen voor het komende seizoen.

http://www.omropfryslan.nl/nieuws/719336-cambuur-heeft-goede-financiele-basis-voor-20172018

Gelukkig is er ook een positiever bericht.

Ben benieuwd wat 'een spelersbudget op niveau' gaat betekenen voor de ambitie voor komend seizoen. Gaan wij voor het kampioenschap?

Yellow Army

Citaat van: Lore op mei 22, 2017, 18:34:59
Ben benieuwd wat 'een spelersbudget op niveau' gaat betekenen voor de ambitie voor komend seizoen. Gaan wij voor het kampioenschap?

Zelfde spelersbudget als dit seizoen, totale begroting iets lager.
Area 58

poelie-lwd

Citaat van: Agy op mei 22, 2017, 16:44:42
Precies.. was toen mede penningmeester.

Zat volgens mij toen ook in de organisatie van de Cambuur Kids Run voor Serious Request. Zal hij ook wel in de pot gegraaid hebben.

Is dus een 15.000 euro per jaar en al gaande toen het financieel slecht ging met Cambuur. Dan heb je wel hart voor de club...  :R

Dikke boef!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Lore

Citaat van: Yellow Army op mei 22, 2017, 19:26:04
Zelfde spelersbudget als dit seizoen, totale begroting iets lager.

Doelstelling tot het einde meedoen om het kampioenschap en promotie?

Geelblauwstiens

Citaat van: Lore op mei 22, 2017, 20:11:28
Doelstelling tot het einde meedoen om het kampioenschap en promotie?
Graag echt tot het einde!!!

Lore

Citaat van: Geelblauwstiens op mei 22, 2017, 20:13:56
Graag echt tot het einde!!!

Precies, dit jaar hebben wij gewoon echt niet meegedaan...

V-man

Wat een misselijkmakend figuur zeg! Alles boven 90% van de voor hem geldende bijstandsnorm laten afdragen. Dwingen om over te werken en alle luxe bezittingen, aanspraken e.d. inleveren!! (ik heb al zo'n rothumeur sinds gisteren)

Dokkumer

Citaat van: V-man op mei 22, 2017, 20:36:04
Wat een misselijkmakend figuur zeg! Alles boven 90% van de voor hem geldende bijstandsnorm laten afdragen. Dwingen om over te werken en alle luxe bezittingen, aanspraken e.d. inleveren!! (ik heb al zo'n rothumeur sinds gisteren)
Tja, voor het terugvorderen van zo'n bedrag zul je eerst een civiele procedure moeten starten en dat kan wel 2 jaar duren. Ik weet niet of de KvC (en in mindere mate Cambuur) de energie daar in willen en kunnen steken.

Wat ik wel heel erg vind is dat er nu ook andere goedwillende vrijwilligers en (ex-) bestuursleden op aangekeken worden. Ik heb met eentje gesproken en ook al begrepen dat ze er allemaal even doorheen zitten. Sterkte voor hen allemaal!

denistel

Citaat van: Viper op mei 22, 2017, 18:21:22
"Cambuur heeft goede financiële basis voor 2017/2018"

SC Cambuur heeft een goeie financiële basis voor het komende seizoen. Het niet doorgaan van de promotie naar de eredivisie zorgt intern voor een grote kater, maar financiëel gezien slaagt de directie er toch in om een degelijke begroting op te stellen voor het komende seizoen met een 'spelersbugdet op niveau'. Dat zeggen algemeen directeur Ard de Graaf en technich directeur Gerald van den Belt.

De selectie moet nog wel worden versterkt. De directie houdt rekening met het mogelijk vertrek van Van der Streek en Monteiro, want daar hebben diverse clubs belangstelling voor getoond. Cambuur gaat sowieso op zoek naar versterking voor diverse posities. Maar de basis staat en is goed, vindt de directie, en daar is veel vertrouwen in.  Afgezien van het 'traumatische' verlies van MVV heeft Cambuur een goed seizoen gedraaid en dat geeft vertrouwen voor het komende seizoen.

http://www.omropfryslan.nl/nieuws/719336-cambuur-heeft-goede-financiele-basis-voor-20172018

Gelukkig is er ook een positiever bericht.

financieel is dat goed nieuws maar dat de basis van het team staat is een beetje vreemd
vind ik
bakker-Monteiro-vd streek -tissoudalli-hoefdraad zullen weg gaan.
en zeinstra is nog niet verlengd dat zijn 6 man die gister in de basis
stonden dus de basis staat juist helemaal niet toch. kip weet je ook nog
niet. we moeten bijna het hele middenveld en voorhoede vervangen en
dat zal nog lastig genoeg worden als je om de titel mee wilt spelen.

PePe


mescc

Citaat van: Agy op mei 22, 2017, 16:44:42
Precies.. was toen mede penningmeester.

Zat volgens mij toen ook in de organisatie van de Cambuur Kids Run voor Serious Request. Zal hij ook wel in de pot gegraaid hebben.

Is dus een 15.000 euro per jaar en al gaande toen het financieel slecht ging met Cambuur. Dan heb je wel hart voor de club...  :R

Ben benieuwd hoeveel geld de KVC terug zal krijgen.  Wat een misselijkmakend figuur :R

Galdiano

Hij woont in een huurwoning, dus geen geld in stenen / hypotheek.
Kocht met enige regelmaat nieuwe auto...

Verwacht dat er niks te halen valt.  :(
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

weestwel

Wat misschien nog wel het ergste is, is het feit dat deze persoon zoveel jaar ongestoord zijn gang heeft kunnen gaan.