Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Met een blauwe kraag en mouwranden kom je al veel verder vind ik.

666

Citaat van: Dokkumer op mei 16, 2017, 20:10:47
Met een blauwe kraag en mouwranden kom je al veel verder vind ik.

Idd het ziet er zo wat flets uit vind ik... Ik had ook wat meer accenten verwacht.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Holwerd voor Cambuur

Idd! Gewoon weer het 2015/2016 shirt :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

moodygrunn

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 16, 2017, 20:54:21
Idd! Gewoon weer het 2015/2016 shirt :thumbsup

Ik vond dat blauwe uitshirt met die horizontale, brede, gele band over de borst het mooiste uitshirt tot nu toe (vanaf 2000)

Ik hoop dat de club de supporters ook inspraak hierin geeft. Bijvoorbeeld door verschillende ontwerpen op de site te zetten voor thuis en uitshirts waar je dan met je scc-nr of cc-nr op kan stemmen.

Op die manier wordt de club echt voor en door supporters.
In Henk en Sandor we trust

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: moodygrunn op mei 16, 2017, 22:14:08
Ik vond dat blauwe uitshirt met die horizontale, brede, gele band over de borst het mooiste uitshirt tot nu toe (vanaf 2000)

Was het speciale jubileum shirt
Henk, held, bedankt

mescc

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 16, 2017, 22:27:00
Was het speciale jubileum shirt

Prachtig shirt! Mag van mij wel het nieuwe thuisshirt worden  :scc

hobbes

http://www.knvb.nl/nieuws/betaald-voetbal/licenties/26664/categorie-indeling-drie-clubs-promoveren-naar-categorie-2

Weer keurig cat 3, Roda als enige ere in cat 1, dat wordt nog wat als die rus niet gaat lappen

Gasgeve

Citaat van: hobbes op mei 19, 2017, 12:20:35
http://www.knvb.nl/nieuws/betaald-voetbal/licenties/26664/categorie-indeling-drie-clubs-promoveren-naar-categorie-2

Weer keurig cat 3, Roda als enige ere in cat 1, dat wordt nog wat als die rus niet gaat lappen
Zou wel ongelofelijk onrechtvaardig en onterecht zijn dat zo'n 'ongezonde' club ons uit de Eredivisie houdt.

Lore

Citaat van: Gasgeve op mei 19, 2017, 12:28:09
Zou wel ongelofelijk onrechtvaardig en onterecht zijn dat zo'n 'ongezonde' club ons uit de Eredivisie houdt.

Absoluut,  maar ik vind het ook ongelofelijk onrechtvaardig en onterecht als een gezonde club ons uit de eredivisie houdt!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Gasgeve op mei 19, 2017, 12:28:09
Zou wel ongelofelijk onrechtvaardig en onterecht zijn dat zo'n 'ongezonde' club ons uit de Eredivisie houdt.

Eerst mvv
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op mei 19, 2017, 13:24:09
Absoluut,  maar ik vind het ook ongelofelijk onrechtvaardig en onterecht als een gezonde club ons uit de eredivisie houdt!

:_schater
Henk, held, bedankt

Gasgeve

Citaat van: Lore op mei 19, 2017, 13:24:09
Absoluut,  maar ik vind het ook ongelofelijk onrechtvaardig en onterecht als een gezonde club ons uit de eredivisie houdt!
Hahaha  :_schater

bok

Grutte fraude by supportersferiening SC Cambuur
22 maaie 2017 - 10:22

Foto: Omrop Fryslân



In 68-jierrige man út Hurdegaryp is oanhâlden om't hy derfan fertocht wurdt dat hy as bestjoerslid fan de supportersferiening Kern van Cambuur 140.000 euro fertsjustere hat. De man soe it jild tusken 2008 en begjin dit jier fuortnaam ha. De man is begjin maaie oanhâlden, hy wie ein 2016 al troch de supportersferiening skorst.

De saak kaam oan it roljen nei't de supportersferiening oanjefte dien hie om't der jild út de hoareka-opbringsten ferdwûn wie. Finansjele resjersjeurs diene ûndersyk en kamen by de ponghâlder út. It hûs fan de man is trochsocht en syn boekhâlding is yn beslach naam. Der is dêrneist beslach lein op syn bankrekkens, kontant jild en syn auto. Fan de bút is oant no ta neat werom fûn.

Neffens it bestjoer fan de supportersferiening is ek SC Cambuur rekke troch de fraude om't in grut part fan de opbringsten nei de klup giet.

bron omroep fryslan

RotterdamLeeuwarden

Jeetje, en dit is 9 jaar niet opgemerkt ?
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Montana

Na een langdurig onderzoek, in samenwerking met de politie Leeuwarden,  is gebleken dat een bestuurslid van de supportersvereniging Kern van Cambuur woonachtig in Hardegarijp, sinds meerdere jaren valsheid in geschrifte heeft gepleegd en een aanzienlijk bedrag (volgens politie onderzoek meer dan  €140.000,00) heeft verduisterd. Het betreffende bestuurslid is gedurende het onderzoek op voorhand begin december 2016 van al zijn taken ontheven en geschorst als lid van het bestuur van de supportersvereniging Kern van Cambuur.
Het onderzoek heeft betrekking op de periode 2008-2016. Of er voor deze periode al frauduleus is gehandeld is niet meer te traceren, maar is gezien het meer dan 25 jarig dienstverband van betreffend bestuurslid  bij de supportersvereniging wel aannemelijk.
Ondanks de jaarlijkse controle van de boekhouding van de supportersvereniging is het betreffende bestuurslid in staat geweest, mede dankzij valsheid in geschrifte en het voeren van een voor het overige bestuur onbekende schaduwrekening, zijn frauduleuze praktijken vele jaren uit te voeren.
Het betreffende bestuurslid heeft door zijn frauduleus handelen niet alleen de supportersvereniging Kern van Cambuur zwaar benadeeld, maar ook de BVO SC Cambuur. De supportersvereniging Kern van Cambuur draagt namelijk een groot deel van haar netto inkomsten af aan de BVO SC Cambuur.
De politie heeft op woensdag 3 mei huiszoeking bij betreffend bestuurslid verricht en heeft hem op maandag 8 mei aangehouden voor verhoor.
Het bestuur van de Kern van Cambuur betreurt de gang van zaken en wacht in deze verdere stappen van de Officier van Justitie af.

Kees Elzinga
Voorzitter Kern van Cambuur
(contactpersoon pers)



http://kernvancambuur.nl/nieuws/2017/05/569983-valsheid-in-geschrifte-en-verduistering-bestuurslid-kern-van-cambuur