Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

weestwel

Het is welliswaar niet veel. Maar SC Cambuur houdt toch nog ruim 33 000 euro over aan het EK.

http://nos.nl/artikel/2156251-ajax-houdt-half-miljoen-over-aan-ek.html

Collingwood

Grappig, meer dan bijvoorbeeld dkv en Groningen. Allemaal te danken aan Vytas  _O_.
Kalmte alleen kan u redden.

dizzhead

Willem II pakt ook verrassend veel hoor. Gewoon derde achter Ajax en PSV.

Bankzitter

Voor ons gewoon veel geld. Veel meevallers de laatste tijd, mogelijk dat daarom ook ruimte was om de selectie per direct op orde te krijgen.

Collingwood

Als enige JL-club wederom in categorie 3. Toch een knappe prestatie.
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

En weer in categorie 3 ingedeeld, als enige JL club. En de trotse lijstaanvoerder VVV zit in cat 1

denistel

zaken goed voor elkaar mogen we trots op zijn


Collingwood

Mooi nieuws, DD zal bij het eventuele nieuwe stadion ook wel een rol gaan spelen.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

El Ma-kri-niii

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 16, 2017, 13:56:35
Nieuw shirt op de foto? Horizontale streepjes zo lijkt het. Niet slecht.
Volgens mij hebben we die streepjes nu al, maar zo subtiel dat je ze bijna niet kunt zien.

666

Ben ik nu de enige die het huidige en het nieuwe shirt niet zo mooi vind?

Wel prachtig dat onze hoofdsponsor nog een jaar doorgaat.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: 666 op mei 16, 2017, 14:39:37
Ben ik nu de enige die het huidige en het nieuwe shirt niet zo mooi vind?

Wel prachtig dat onze hoofdsponsor nog een jaar doorgaat.
Huidige niet die andere wel
Henk, held, bedankt

moodygrunn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 16, 2017, 14:51:19
Huidige niet die andere wel

Volgens mij is dit gewoon het shirt van dit jaar hoor, kijk maar naar de spelersfoto's van dit jaar:
In Henk en Sandor we trust

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: moodygrunn op mei 16, 2017, 15:22:43
Volgens mij is dit gewoon het shirt van dit jaar hoor, kijk maar naar de spelersfoto's van dit jaar:

Verdomd ja had ik het hele seioen niet gezien.  8P Vind het te veel geel trouwens.
Henk, held, bedankt