Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Financiën

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 13:47:22

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: supporter01 op november 05, 2016, 16:49:24
Staat er gewoon http://cambuur.nl/nieuws/toelichting-jaarcijfers-20152016/

Prima cijfers. Zaak is nu wel om de salariskosten zsm naar jupiler niveau te brengen.
Area 58

Lore

Citaat van: supporter01 op november 05, 2016, 16:49:24
Staat er gewoon http://cambuur.nl/nieuws/toelichting-jaarcijfers-20152016/

Super, ik had niet goed gekeken. In ieder geval  duidelijk hoe belangrijk de eredivisie voor Cambuur is geweest. Nu zorgen dat wij niet terug vallen!

CamLeeuw

Is er niet een mogelijkheid om een buitenlandse investeerder binnen te halen? Tegenwoordig zie je namelijk Chinezen en Russen die investeren in West Europese clubs.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

El Ma-kri-niii

Citaat van: CamLeeuw op november 07, 2016, 16:31:39
Is er niet een mogelijkheid om een buitenlandse investeerder binnen te halen? Tegenwoordig zie je namelijk Chinezen en Russen die investeren in West Europese clubs.
Never nooit niet! Dan nog liever in de Tweede Divisie voetballen.

Yellow Army

Citaat van: CamLeeuw op november 07, 2016, 16:31:39
Is er niet een mogelijkheid om een buitenlandse investeerder binnen te halen? Tegenwoordig zie je namelijk Chinezen en Russen die investeren in West Europese clubs.

Ja goed idee! Laten we onze club en identiteit aan een stel Russen of Chinezen verpatsen...  :wall
Area 58

Bernardo

Citaat van: CamLeeuw op november 07, 2016, 16:31:39
Is er niet een mogelijkheid om een buitenlandse investeerder binnen te halen? Tegenwoordig zie je namelijk Chinezen en Russen die investeren in West Europese clubs.

Nee

Lore

Citaat van: CamLeeuw op november 07, 2016, 16:31:39
Is er niet een mogelijkheid om een buitenlandse investeerder binnen te halen? Tegenwoordig zie je namelijk Chinezen en Russen die investeren in West Europese clubs.

Ben je gehacked?

Montana

Citaat van: CamLeeuw op november 07, 2016, 16:31:39
Is er niet een mogelijkheid om een buitenlandse investeerder binnen te halen? Tegenwoordig zie je namelijk Chinezen en Russen die investeren in West Europese clubs.

Onmogelijk

maikcambuur

Citaat van: Montana op november 07, 2016, 22:34:37
Onmogelijk

Al zal het mogelijk zijn, dat moet je toch niet willen. Identiteitsverlies is een groot struikelblok alleen al. En kijk naar die Wang bij ADO. Dat moet je toch niet willen lijkt me.

Vakje 9

Wanneer is het volgende meetmoment van de Knvb. Mij stond bij dat dit op 1 november is maar heb hier nog niets over gelezen. Ik meende dat als Twente bij deze meeting nog in categorie 1 staat de stekker er als nog uitgaat . Wie kan mij hier meer over vertellen.

Daddy T.

Citaat van: Vakje 9 op november 08, 2016, 11:21:00
Wanneer is het volgende meetmoment van de Knvb. Mij stond bij dat dit op 1 november is maar heb hier nog niets over gelezen. Ik meende dat als Twente bij deze meeting nog in categorie 1 staat de stekker er als nog uitgaat . Wie kan mij hier meer over vertellen.

De KNVB zorgt er wel voor dat ze niet in categorie 1 komen of dat er een andere escape route is voor FCT.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

sunderland

Citaat van: Vakje 9 op november 08, 2016, 11:21:00
Wanneer is het volgende meetmoment van de Knvb. Mij stond bij dat dit op 1 november is maar heb hier nog niets over gelezen. Ik meende dat als Twente bij deze meeting nog in categorie 1 staat de stekker er als nog uitgaat . Wie kan mij hier meer over vertellen.
vakje 9 jij weet dus nog niet hoe de knjb inelkaar steekt .Let op wie straks de knjb finale speelt

de Kale

Citaat van: Vakje 9 op november 08, 2016, 11:21:00
Wanneer is het volgende meetmoment van de Knvb. Mij stond bij dat dit op 1 november is maar heb hier nog niets over gelezen. Ik meende dat als Twente bij deze meeting nog in categorie 1 staat de stekker er als nog uitgaat . Wie kan mij hier meer over vertellen.


'FC Twente gaat er ondertussen vanuit dat het medio december door de KNVB uit de zogenoemde categorie 1 wordt gehaald. De club heeft daartoe de benodigde stukken voor de peildatum van 1 november ingeleverd. Wanneer FC Twente niet 'promoveert' naar de veilige categorie 2 wordt de licentie ingetrokken.'

El Ma-kri-niii

Die zitten gewoon in categorie 2, en een meetmoment later weer in 1. Dat hele licentiesysteem stelt niks voor, zal alleen eens als excuus dienen om een kleine club de nek om te draaien.