Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2014/2015

Gestart door zeewolde, maart 21, 2014, 11:21:36

Vorige topic - Volgende topic

Vedetski

En toch zit Ritzmaier nog altijd bij PSV op de bank..... Kon echt niet hierheen, was onmisbaar in Eindhoven..
:koffie

de Schoot


Tukker

De naam van Van der Linden is hier ook al een paar keer gevallen maar die lijkt nu toch naar PEC te verkassen als ik mijn collega en PECman mag geloven
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

speculeter

Citaat van: Tukker op februari 20, 2015, 08:29:31
De naam van Van der Linden is hier ook al een paar keer gevallen maar die lijkt nu toch naar PEC te verkassen als ik mijn collega en PECman mag geloven
als vervanger voor vd werf?

poelie-lwd

Citaat van: Tukker op februari 20, 2015, 08:29:31
De naam van Van der Linden is hier ook al een paar keer gevallen maar die lijkt nu toch naar PEC te verkassen als ik mijn collega en PECman mag geloven

Daar geloof ik niks van. Dan zou hij eerder voor SCC kiezen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Zou een gevoelige overstap zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

fred

vd Linden liever vandaa g nog dan gisteren hierheen. Echte killer, kunnen we goed gebruiken. Bijker maar snel naar DKV of AZ

carlo de leeuw

Citaat van: fred op februari 20, 2015, 13:45:35
vd Linden liever vandaa g nog dan gisteren hierheen. Echte killer, kunnen we goed gebruiken. Bijker maar snel naar DKV of AZ
Van der Linden hierheen en Bijker mooi houden!

Montana

Citaat van: Tukker op februari 20, 2015, 08:29:31
De naam van Van der Linden is hier ook al een paar keer gevallen maar die lijkt nu toch naar PEC te verkassen als ik mijn collega en PECman mag geloven

Heeft al met SCC gesproken ;)

ruubmac

Citaat van: Montana op februari 20, 2015, 14:44:50
Heeft al met SCC gesproken ;)

Maar dat zegt niet zoveel. Misschien ook wel met pec.

TARGET

Bijker naar PEC Olle.. en v/d Linden naar SCC :scc

ruubmac

Zou me niks verbazen als Bijker en Cambuur toch besluiten met elkaar door te gaan.

poelie-lwd

Citaat van: ruubmac op februari 20, 2015, 15:43:11
Zou me niks verbazen als Bijker en Cambuur toch besluiten met elkaar door te gaan.

Denk dat Droste eerder bijtekent dan Bijker. Overigens vernam ik dat vd Linden bij ons gaat tekenen maar eerst GAE in de eredivisie wil houden. Zoals gebruikelijk is dit nieuws volledig uit de lucht gegrepen aangezien ik niet kan beschikken over een bron  :zweep
Iedereen heeft recht op mijn mening.

carlo de leeuw

Citaat van: poelie-lwd op februari 20, 2015, 17:34:36
Denk dat Droste eerder bijtekent dan Bijker. Overigens vernam ik dat vd Linden bij ons gaat tekenen maar eerst GAE in de eredivisie wil houden. Zoals gebruikelijk is dit nieuws volledig uit de lucht gegrepen aangezien ik niet kan beschikken over een bron  :zweep
heb ik ook gehoord uit dezelfde bron(wensput)