Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - FC Eindhoven afgelast

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 12:20:10

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

LEEUWARDEN - Het voor vrijdagavond geplande duel tussen Cambuur en FC Eindhoven gaat wegens de winterse omstandigheden niet door.

Vanmiddag werd om twaalf uur door scheidsrechter Mario Diks besloten om de wedstrijd af te gelasten.

Het is al het derde duel op rij dat geen doorgang mag vinden van Koning Winter. Eerder al werden de uitduels bij Fortuna Sittard en FC Emmen afgelast.

Het uitduel bij Emmen is verplaatst naar 11 februari en de uitwedstrijd tegen Fortuna Sittard zal 25 februari worden gespeeld.
Voor Cambuur - FC Eindhoven moet nog een nieuwe datum worden vastgesteld.



Bronnen: Tekst Huis aan huis, foto cambuur.nl

Chipke

Zoals verwacht werd. Volgende week zijn er betere omstandigheden.

Lwdscc

Jeey weer een maandagavond wedstrijd  8P

Clint

Tja, dat scheelt je weer een boel inkomsten.

:clint

Bakker90

Leuke actie bedenken dat je met zulke wedstrijden het stadion lekker probeert vol te krijgen..

Ronnie tng

Citaat van: Bakker90 op januari 24, 2013, 12:41:08
Leuke actie bedenken dat je met zulke wedstrijden het stadion lekker probeert vol te krijgen..

  :y Vind ik ook. Een kaartje kopen voor een wedstrijd, gratis kaartje voor een maandag avond wedstrijd....

Destroyer

gewoon twee halen, één betalen. Of twee gratis consumptie bonnen of zo.
** Poolwinner 18/19 - 21/22