Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Stadionverboden

Gestart door weestwel, maart 16, 2014, 20:41:20

Vorige topic - Volgende topic

fred

Citaat van: Ronnie tng op juni 06, 2014, 11:15:08
Vandaag uitspraak van de heren die de training hebben bezocht om het vertrek van NSB'er Dwight te eisen. Benieuwd of de absurd hoge straffen die geëist zijn ook worden toegepast.

Canadees.....NSB.....  :?

gobo

Wat een zwaar overtrokken straffen. Triest.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Goudvinger

Citaat van: gobo op juni 06, 2014, 16:44:54
Wat een zwaar overtrokken straffen. Triest.

Meen je dat nou?

Cambuur Groningen

Citaat van: gobo op juni 06, 2014, 16:44:54
Wat een zwaar overtrokken straffen. Triest.
Nee hoor, prima zo

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Ronnie tng op juni 06, 2014, 11:15:08
Vandaag uitspraak van de heren die de training hebben bezocht om het vertrek van NSB'er Dwight te eisen. Benieuwd of de absurd hoge straffen die geëist zijn ook worden toegepast.

Zijn dit jouw woorden/uitspraken of spreek je namens die groep ?

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Shar

Citaat van: Cambuur Groningen op juni 06, 2014, 16:57:14
Nee hoor, prima zo

Helemaal mee eens, hooguit te laag die straffen. En wat betreft vergelijking met NSB, dan heb je waarschijnlijk de geschiedenislessen gemist danwel niet begrepen.

weestwel

Geen TBS met dwang??  8P

gewoon een fan

De NSB opmerking gaat inderdaad nergens over maar dat vind ik eigenlijk ook van de straffen, een gemiddelde crimineel krijgt lagere straffen  :?
Ik praat het absoluut niet goed maar ik denk dat het stadionverbod al meer dan genoeg straf geweest zou zijn.

Shar

Citaat van: gewoon een fan op juni 06, 2014, 19:07:37
De NSB opmerking gaat inderdaad nergens over maar dat vind ik eigenlijk ook van de straffen, een gemiddelde crimineel krijgt lagere straffen  :?
Ik praat het absoluut niet goed maar ik denk dat het stadionverbod al meer dan genoeg straf geweest zou zijn.

Ik ben het met je eens dat de straffen in vergelijking met veel andere zaken erg hoog zijn. Die zijn echter mijn inziens ook veel te laag en zouden hoger moeten zijn, niet zozeer de straffen die ivm Lodeweges gegeven zijn lager.

gobo

Citaat van: Cambuur Groningen op juni 06, 2014, 16:57:14
Nee hoor, prima zo

Deze straffen staan volstrekt niet in verhouding tot een niet voetbal gerelateerd vergrijp. En dus een belachelijk hoge straf.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Cambuur LWD

Citaat van: gobo op juni 06, 2014, 20:12:52
Deze straffen staan volstrekt niet in verhouding tot een niet voetbal gerelateerd vergrijp. En dus een belachelijk hoge straf.

Waarschijnlijk heeft het ook met het verleden van de jongens te maken, anders zijn de straffen zwaar overtrokken.

gobo

En dat dramatische gedoe over dat die nsb opmerking.... lekker belangerijk.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

dizzhead

#147

oost

eigenlijk nog te licht gestraft maar het is een begin :thumbsup
Wel levens lange stadionverboden toch?

Cambuur Groningen

Citaat van: gobo op juni 06, 2014, 20:15:14
En dat dramatische gedoe over dat die nsb opmerking.... lekker belangerijk.
Ja joh, jouw reacties zijn ook lekker belangrijk :O