Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Stadionverboden

Gestart door weestwel, maart 16, 2014, 20:41:20

Vorige topic - Volgende topic

reisbureau

Citaat van: zeewolde op april 07, 2014, 12:35:38
Erg genoeg dat het kan en dus zeker serieus te nemen. Fietsen zonder licht, what's next? Snelheidsovertreding in de Insulindestraat en dan ook SV?

Even voor alle duidelijkheid.
Stel je fiets in de nabije omgeving van het Cambuurstadion en je bent naar een wedstrijd onderweg. Politie en ME gaan iets te scherp erin bij het staande houden voor fietsen zonder deugdelijke verlichting (adreline zit bij Politie en ME even wat te hoog door gedoe van wedstrijd).
Je reactie of het dan ook ietsje rustiger kan (want ook bij jou zit de adrline voor de wedstrijd hoog) is dan voldoende voor een SV.

Waarom: Omdat het echt gebeurt is plusminus 4 jaar geleden. Zelfs de vaak verguisde Keimpe Vellinga kon er met zijn pet niet bij maar moest e.e.a. melden bij de KNVB. Geloof een SV van 24 maanden.


Dokkumer

Technisch gezien kun je dus voor fout parkeren ook een sv krijgen. Helemaal als je de parkeerbrigade iets te vriendelijk toespreekt :zucht

Tukker

Volgens mij weer iemand van de tribune geplukt op Noord vanwege het gooien van een snoepje. Seizoenskaart in moeten leveren en maar weer afwachten of hij die terugkrijgt.

Was die mooie fakkel (ik dacht bij de 3-3) wel toegestaan of is er toen ook iemand verwijderd?

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

speculeter

Citaat van: Tukker op april 13, 2014, 21:44:39
Volgens mij weer iemand van de tribune geplukt op Noord vanwege het gooien van een snoepje. Seizoenskaart in moeten leveren en maar weer afwachten of hij die terugkrijgt.

Was die mooie fakkel (ik dacht bij de 3-3) wel toegestaan of is er toen ook iemand verwijderd?
ik zag dat de stewards druk bezig waren
om iemand te verwijderen. Dus vrees met vreze.
Overigens was parkeerpolitie ook weer leuk bezig.
Toen wij naar de auto liepen zag ik dat een vrouw
een bon had gekregen.
had de auto keurig geparkeerd, maar een wiel
stond 2centimeter op de stoep.pffffff

Tukker

Citaat van: peter op april 13, 2014, 21:51:05
Overigens was parkeerpolitie ook weer leuk bezig.
Toen wij naar de auto liepen zag ik dat een vrouw
een bon had gekregen.
had de auto keurig geparkeerd, maar een wiel
stond 2centimeter op de stoep.pffffff
Ik had vorige keer ook mijn auto op de parkeerplaats bij de rotonde insulindestraat neergezet en ook daar had de politie de auto's bekeurd die op het gras stonden. Bleek van de bewoners zelf te zijn die op wedstrijddagen de auto niet voor de eigen deur kunnen zetten. Die man was echt boos en min of meer terecht. Ik voelde me wel een klein beetje schuldig omdat ik de auto daar ook had staan. Maar ja, regels zijn regels  ;)

Maar die 2 cm. is natuurlijk belachelijk. Je moet soms ook wat door de vingers kunnen zien.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

siepelsjeu

Citaat van: Tukker op april 13, 2014, 21:44:39
Volgens mij weer iemand van de tribune geplukt op Noord vanwege het gooien van een snoepje. Seizoenskaart in moeten leveren en maar weer afwachten of hij die terugkrijgt.

Was die mooie fakkel (ik dacht bij de 3-3) wel toegestaan of is er toen ook iemand verwijderd?
Gene met fakkel is niet verwijderd wel poging tot er kwamen 6 stewards op af maar er obtstond geduw en getrek en toen zijm de stewards weer weg gegaan

weestwel

Citaat van: siepelsjeu op april 13, 2014, 22:19:52
Gene met fakkel is niet verwijderd wel poging tot er kwamen 6 stewards op af maar er obtstond geduw en getrek en toen zijm de stewards weer weg gegaan

Dat zegt nog niks. Ze zullen vast aan de hand van camerabeelden de identiteit gaan achterhalen. Ik werd ook niet meteen uit het uit vak verwijderd. Pas een maand later stond er in Leeuwarden in de buurt van het stadion een agent met een foto voor mijn neus.

losang09

Citaat van: Tukker op april 13, 2014, 21:44:39
Volgens mij weer iemand van de tribune geplukt op Noord vanwege het gooien van een snoepje. Seizoenskaart in moeten leveren en maar weer afwachten of hij die terugkrijgt.

Was die mooie fakkel (ik dacht bij de 3-3) wel toegestaan of is er toen ook iemand verwijderd?


Klopt, ik sprak hem nog, hij had een snoepje , een apekop snoepje naar een kennis van hem gegooid en mocht gezellig bij ons in de Cambuurbar de 2e helft verder kijken .  :zucht

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: siepelsjeu op april 13, 2014, 22:19:52
Gene met fakkel is niet verwijderd wel poging tot er kwamen 6 stewards op af maar er obtstond geduw en getrek en toen zijm de stewards weer weg gegaan

Ik heb die fakkel ook gezien maar werd niet doorgegeven volgens mij.
Nooit doen zoiets, geeft door dat ding, dan ben je een stuk zekerder dat je mag blijven staan.
En als je verraden  wordt door je medesupporters:  :R :R :R :R :R :R :R
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

weestwel

Vandaag weer 15 aanhoudingen en sv erbij vanwege de ongeregeldheden op 1 april. Aantal sv loopt wel aardig op zo. En er volgen waarschijnlijk nog meer.

Lore

Citaat van: weestwel op april 18, 2014, 17:50:54
Vandaag weer 15 aanhoudingen en sv erbij vanwege de ongeregeldheden op 1 april. Aantal sv loopt wel aardig op zo. En er volgen waarschijnlijk nog meer.

Als ze terecht zijn dan zitten wij nu op 28 voor dat incident?

Cambuur LWD

Citaat van: Lore op april 18, 2014, 19:59:31
Als ze terecht zijn dan zitten wij nu op 28 voor dat incident?

Dit zijn dezelfde supporters die een brief van Cambuur kregen met een stadionverbod, toen deed Cambuur tevens aangifte bij politie. Dit is dus het resultaat van die aangifte. Lijkt mij

Lore

Citaat van: Cambuur LWD op april 18, 2014, 23:18:53
Dit zijn dezelfde supporters die een brief van Cambuur kregen met een stadionverbod, toen deed Cambuur tevens aangifte bij politie. Dit is dus het resultaat van die aangifte. Lijkt mij

Staat lekker duidelijk in de media weer dan!

Ronnie tng

Vandaag uitspraak van de heren die de training hebben bezocht om het vertrek van NSB'er Dwight te eisen. Benieuwd of de absurd hoge straffen die geëist zijn ook worden toegepast.

okkele

Celstraffen voor bedreiging voormalig Cambuurtrainer.

Vier Cambuurfans hebben van de rechtbank in Leeuwarden gevangenisstraffen gekregen voor de bedreigingen die zij hebben geuit richting voormalig Cambuurtrainer Dwight Lodeweges.
Ze kregen straffen variërend van twee tot vier maanden cel. De rechtbank legde sommige verdachten ook nog een voorwaardelijke celstraf op.
De vier drongen samen met een groep andere fans het stadion van de club binnen, nadat Lodeweges zijn overstap naar rivaal SC Heerenveen had bekendgemaakt. Volgens de rechtbank hebben de supporters ''die eigenlijk de naam niet waard zijn'' zich schuldig gemaakt aan ernstige feiten die een ''diepe en angstige'' indruk hebben gemaakt op het personeel van de voetbalclub.

De hoogste straf ging naar ****** *., die ontkende dat hij betrokken was bij de ongeregeldheden. De rechtbank verweet hem een ''laconieke houding'' en legde hem daarom vier maanden gevangenisstraf op.
De vier kregen allemaal strafrechtelijke gebiedsverboden van de rechter. Als zij zich de komende drie jaar bij het stadion laten zien, dan worden zij bij elke overtreding twee weken opgesloten.
Op 30 juni volgen er nog strafzaken tegen andere supporters.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.