Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Stadionverboden

Gestart door weestwel, maart 16, 2014, 20:41:20

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Nightmarelwd op april 07, 2014, 11:46:29
Heb het aangevochten. Duurde 2,5 maand voordat het klaar was. Mocht twee weken eerder naar binnen.

Ja, dat systeem is wel erg raar!

zeewolde

Citaat van: SCC-J op april 06, 2014, 20:46:40
denk dat fakkel al genoeg is misschien wildplassen al. Maar geweld buiten het stadion bestraft de KNVB ook. Of het mag is een 2e (rechter) maar ze doen het wel

Hoe ver gaat dat dan? Stel dat er op de nieuwmarkt in Amsterdam mensen opgepakt waren, hadden ze dan SV kunnen krijgen?

Als ik vandaag niet wedstrijd gerelateerd een Dkv-er corrigeer :devil kan ik dan een sv krijgen?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: John Hiatt op april 07, 2014, 09:08:10
Meen dat er in het verleden eens iemand een sv heeft gekregen voor fietsen zonder licht bij het stadion. Hebben toen nog stukken over in lc gestaan volgens mij.
Citaat van: Nightmarelwd op april 07, 2014, 11:25:07
Ik voor een overval op een pompstation in Alkmaar, vijf minuten voor het begin van het duel.
Leek niet eens op die vent op de foto. Wel drie maanden sv.

Ik weet niet of het beter is om dit serieus te nemen of om het maar te negeren? Niet normaal toch  :_spank :_spank
Henk, held, bedankt

zeewolde

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 07, 2014, 12:31:43
Ik weet niet of het beter is om dit serieus te nemen of om het maar te negeren? Niet normaal toch  :_spank :_spank

Erg genoeg dat het kan en dus zeker serieus te nemen. Fietsen zonder licht, what's next? Snelheidsovertreding in de Insulindestraat en dan ook SV?

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 07, 2014, 12:31:43
Ik weet niet of het beter is om dit serieus te nemen of om het maar te negeren? Niet normaal toch  :_spank :_spank
Nooit negeren Kuzzie. Het is juist te zot voor woorden dat dit soort belachelijke sv's opgelegd worden. Zo word je nog erger behandeld dan de grootste crimineel ;)

SCC-J

Citaat van: zeewolde op april 07, 2014, 12:29:37
Hoe ver gaat dat dan? Stel dat er op de nieuwmarkt in Amsterdam mensen opgepakt waren, hadden ze dan SV kunnen krijgen?


Dit is werkelijk gebeurt.

zeewolde

Citaat van: SCC-J op april 07, 2014, 12:39:30
Dit is werkelijk gebeurt.

Onvoorstelbaar, is dit bij wet geregeld of kan de KNVB dit doen? Moet dan toch een wet voor zijn zodat zij aan deze namen komen?

Lore

Citaat van: SCC-J op april 07, 2014, 12:39:30
Dit is werkelijk gebeurt.

Ja, het is zo moeilijk om een goed grens te trekken. Aan de ene kant ben je in Nederland toch echt pas schuldig als je veroordeeld bent door een rechter, maar die rechtzaken duren vaak een eeuwigheid en zolang wil je ook niet wachten met een terecht SV.

Hiernaast zou het logisch zijn dat SVs bij voetbalwedstrijden worden opgelegd en niet buiten het stadion, maar soms is het het verband met voetbal zo duidelijk aan te merken dat het toch logisch is om ook een SV op te leggen.

Duidelijk is wel dat de regelgeving doorgeslagen is!

Kunstgras

Citaat van: zeewolde op april 07, 2014, 12:41:31
Onvoorstelbaar, is dit bij wet geregeld of kan de KNVB dit doen? Moet dan toch een wet voor zijn zodat zij aan deze namen komen?

Politie speelt altijd de namen door naar de KNVB als (zij vinden dat) iets voetbalgerelateerd is.

Citaat van: Lore op april 07, 2014, 12:43:49
Aan de ene kant ben je in Nederland toch echt pas schuldig als je veroordeeld bent door een rechter, maar die rechtzaken duren vaak een eeuwigheid en zolang wil je ook niet wachten met een terecht SV.

In de 'normale maatschappij' is het toch ook normaal dat iemand pas bestraft wordt als iets voor de rechter is geweest? Slechts bij hele zware vergrijpen wordt hier een kleine uitzondering op gemaakt, en kan iemand iemand in voorarrest worden geplaatst.

Waarom zou dit bij het voetbal anders moeten zijn?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: zeewolde op april 07, 2014, 12:35:38
Fietsen zonder licht, what's next? Snelheidsovertreding in de Insulindestraat en dan ook SV?

Ik kijk de volgende keer wel uit door Oranje te rijden in Apeldoorn, als ik op weg ga naar Liwadden.  8P
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kunstgras op april 07, 2014, 13:34:57


In de 'normale maatschappij' is het toch ook normaal dat iemand pas bestraft wordt als iets voor de rechter is geweest? Slechts bij hele zware vergrijpen wordt hier een kleine uitzondering op gemaakt, en kan iemand iemand in voorarrest worden geplaatst.

Waarom zou dit bij het voetbal anders moeten zijn?

Dat zou het niet moeten zijn.

pvanbuijtene

#116
Citaat van: Lore op april 07, 2014, 14:12:09
Dat zou het niet moeten zijn.

Voetbalsupporters mag je ook weren vanwege je afkomst.. alles mag bij de voetbalfan!
(Zie heracles - feyenoord) kom je uitvomgeving rotterdam of niet in buurt van tukkerland kwam je stad en/of stadion niet in.

dizzhead

Citaat van: pvanbuijtene op april 07, 2014, 14:35:49
Voetbalsupporters mag je ook weren vanwege je afkomst.. alles mag bij de voetbalfan!
(Zie heracles - feyenoord) kom je uitvomgeving rotterdam of niet in buurt van tukkerland kwam je stad en/of stadion niet in.

Zolang het geweld blijft, blijven de argumenten van de (lokale) overheden overeind. Hoeveel mensen er ook de dupe van zijn, ze blijven dat toch aanhalen om hun eigen handelen te vergoelijken.

pvanbuijtene

Citaat van: dizzhead op april 07, 2014, 14:42:07
Zolang het geweld blijft, blijven de argumenten van de (lokale) overheden overeind. Hoeveel mensen er ook de dupe van zijn, ze blijven dat toch aanhalen om hun eigen handelen te vergoelijken.

Dat wilders marrokanen wilt weren uit den haag( ieder geval minder) isceen grove schande als datcgeroepen wordt. Maar voetbalsupporters weren uit een stad is een compliment waard... want ja... wij voetbalsupporters zijn de ergste criminelen natuurlijk.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: pvanbuijtene op april 07, 2014, 14:35:49
Voetbalsupporters mag je ook weren vanwege je afkomst.. alles mag bij de voetbalfan!
(Zie heracles - feyenoord) kom je uitvomgeving rotterdam of niet in buurt van tukkerland kwam je stad en/of stadion niet in.

Was vorig jaar ook zo bij Emmen uit, ik was blij dat ik toen een Grofvuilpas uit Apeldoorn bij me had!
Henk, held, bedankt