Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Stadionverboden

Gestart door weestwel, maart 16, 2014, 20:41:20

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op april 05, 2014, 15:38:43
http://www.knvb.nl/watdoenwe/organiseren/stadionverboden

Wel mooi dat ze even uitleggen wat ze doen! Het enige wat ze onder 'organiseren' verstaan is stadionverboden opleggen...  8P
Henk, held, bedankt

weestwel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 05, 2014, 15:26:11
Moet Cambuur sv'en die door gedrag buiten wedstrijden om zijn veroorzaakt, ook bij de knvb melden?

Alles wat in het het stadion plaats vindt is een zaak voor de knvb. Bij de rellen in Amsterdam zou de knvb verder niets doen omdat het geweld buiten het stadion heeft plaats gevonden.

piene hassus

dkv is de kwaaie genius in dit spel, die het Dwight un fette wust foorhongen terwyl Cambuur nog lang niet feilig was. En Dwight sien stelling is dat as my daar naar vraagd wudt dan mut ik daar eerluk antwoord op geve, doen ik dat niet krij ik dat later weer op myn broad.

SCC-J

Citaat van: weestwel op april 05, 2014, 16:41:44
Alles wat in het het stadion plaats vindt is een zaak voor de knvb. Bij de rellen in Amsterdam zou de knvb verder niets doen omdat het geweld buiten het stadion heeft plaats gevonden.
onzin.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: weestwel op april 05, 2014, 16:41:44
Alles wat in het het stadion plaats vindt is een zaak voor de knvb. Bij de rellen in Amsterdam zou de knvb verder niets doen omdat het geweld buiten het stadion heeft plaats gevonden.
Ten aanzien van het geweld buiten het stadion lijkt me dit wel juist.
Maar ik kan me niet voorstellen dat wanneer er een inbreker de kas wegrooft uit het stadion, hij een sv krijgt. Dus alles wat in het stadion gebeurt....
Henk, held, bedankt

SCC-J

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 06, 2014, 17:09:20
Ten aanzien van het geweld buiten het stadion lijkt me dit wel juist.
Ook niet

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: SCC-J op april 06, 2014, 17:21:13
Ook niet

Wil dat dan zeggen dat wanneer ik een fakkel afsteek op het Cambuurplein ik een sv kan krijgen? Of moet het een groter vergrijp zijn?
Henk, held, bedankt

Daddy T.

Vanavond om 22:35 uur in Brandpunt een stukje nav de gebeurtenissen:

http://brandpunt.incontxt.nl/seizoenen/2014/afleveringen/06-04-2014
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Dokkumer

Citaat van: Daddy T. op april 06, 2014, 18:20:54
Vanavond om 22:35 uur in Brandpunt een stukje nav de gebeurtenissen:

http://brandpunt.incontxt.nl/seizoenen/2014/afleveringen/06-04-2014
De aankondiging op Radio 1 was alweer geweldig.. "Spelers, staf en bestuur wat aangevallen wordt door de eigen aanhang". Ik had het niveau van Brandpunt wat hoger, maar dit lijkt me op een slap aftreksel van Hart van Nederland :R

SCC-J

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 06, 2014, 17:25:29
Wil dat dan zeggen dat wanneer ik een fakkel afsteek op het Cambuurplein ik een sv kan krijgen? Of moet het een groter vergrijp zijn?
denk dat fakkel al genoeg is misschien wildplassen al. Maar geweld buiten het stadion bestraft de KNVB ook. Of het mag is een 2e (rechter) maar ze doen het wel

John Hiatt

Meen dat er in het verleden eens iemand een sv heeft gekregen voor fietsen zonder licht bij het stadion. Hebben toen nog stukken over in lc gestaan volgens mij.

Lore

Citaat van: John Hiatt op april 07, 2014, 09:08:10
Meen dat er in het verleden eens iemand een sv heeft gekregen voor fietsen zonder licht bij het stadion. Hebben toen nog stukken over in lc gestaan volgens mij.

:_schater :_schater Dat kan toch niet waar zijn?

Nightmarelwd

Ik voor een overval op een pompstation in Alkmaar, vijf minuten voor het begin van het duel.

Leek niet eens op die vent op de foto. Wel drie maanden sv.
MI-Sider for Life

Lore

Citaat van: Nightmarelwd op april 07, 2014, 11:25:07
Ik voor een overval op een pompstation in Alkmaar, vijf minuten voor het begin van het duel.

Leek niet eens op die vent op de foto. Wel drie maanden sv.

En je bent er ook niet voor veroordeeld? Heb je het aangevochten?

Nightmarelwd

Citaat van: Lore op april 07, 2014, 11:28:09
En je bent er ook niet voor veroordeeld? Heb je het aangevochten?

Heb het aangevochten. Duurde 2,5 maand voordat het klaar was. Mocht twee weken eerder naar binnen.

MI-Sider for Life