Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Stadionverboden

Gestart door weestwel, maart 16, 2014, 20:41:20

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Maar even een mailtje naar Genee voor vanavond?

Lwdscc

'' 'Het betreden van het speelveld is een zwaar vergrijp. Scheidsrechters, trainers en spelers moeten worden beschermd', lichtte een woordvoerster van de KNVB toe. ''  ;( :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

siepelsjeu

Waarom heeft cambuur überhaupt het stadionverbod aan de knvb door gegeven?

zeewolde

Citaat van: siepelsjeu op maart 17, 2014, 16:30:32
Waarom heeft cambuur überhaupt het stadionverbod aan de knvb door gegeven?

Als ik het goed heb zijn ze dat verplicht.

12e man


Len Cantello


Citaat van: zeewolde op maart 17, 2014, 16:31:19
Als ik het goed heb zijn ze dat verplicht.
In zo'n geval ook? SCC baas in eigen huis?!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Lore

Citaat van: weestwel op maart 17, 2014, 16:11:58
3,5 Jaar stadionverbod en een geldboete voor het afsteken van een simpel fakkeltje vind ik wel erg lang en buitenproportioneel.

Ja, maar een eventuele boete wel volledig verhalen op de dader!


speculeter

En die lui van utrecht met die gigabom tijdens bekerwedstrijd dan?
die komen er mee weg?
snap er helemaal niks van.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: peter op maart 17, 2014, 20:57:49
En die lui van utrecht met die gigabom tijdens bekerwedstrijd dan?
die komen er mee weg?
snap er helemaal niks van.

Ik vind het veel erger dat zowel de Ajax-beveiliging als de ME, als de politie niet eens een poging heeft gedaan om de biljartballen, stenen, flessen, vuurwerk en stavenwerpers van Ajax te arresteren, maar in de plaats daarvan achter de busjes stonden te schuilen. Het zijn vrijstaten waar de politie niets meer te zeggen heeft of iets durft te doen (net als dat ene vak bij Feyenoord).

Henk, held, bedankt


666

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 17, 2014, 22:00:02
Ik vind het veel erger dat zowel de Ajax-beveiliging als de ME, als de politie niet eens een poging heeft gedaan om de biljartballen, stenen, flessen, vuurwerk en stavenwerpers van Ajax te arresteren, maar in de plaats daarvan achter de busjes stonden te schuilen. Het zijn vrijstaten waar de politie niets meer te zeggen heeft of iets durft te doen (net als dat ene vak bij Feyenoord).

Dit vind ik nog het ergste... gewoon niet ingrijpen waar het moet.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Treb

Citaat van: Nattegeit op maart 18, 2014, 10:11:26
https://www.facebook.com/edwin.deswart/posts/10201690425613750

Ik vind 5 jaar stadionverbod ook totaal niet in verhouding staan naar het 'vergrijp' (maar dat vind ik van alle stadionverboden), maar skooien om geld gaat me ook weer net wat te ver.

drg

Citaat van: Treb op maart 18, 2014, 13:00:00
Ik vind 5 jaar stadionverbod ook totaal niet in verhouding staan naar het 'vergrijp' (maar dat vind ik van alle stadionverboden), maar skooien om geld gaat me ook weer net wat te ver.

Tja dat is gewoon niet voor iedereen weggelegd maar het zou toch wel een ultiem gebaar zijn van de supporters voor de supporters als het zou lukken  :proost

zeewolde

Citaat van: Treb op maart 18, 2014, 13:00:00
Ik vind 5 jaar stadionverbod ook totaal niet in verhouding staan naar het 'vergrijp' (maar dat vind ik van alle stadionverboden), maar skooien om geld gaat me ook weer net wat te ver.

Voor iemand die het niet breed heeft is het een mooi gebaar en als iedereen 50 cent of een euro lapt, kan hij ook nog in hoger beroep gaan met een goeie advocaaat!

Wat hij overhoudt stopt hij dan maar in een mooie sfeeractie als hij het stadion weer inmag. (in  :camigopak met cambuur vlag) 8)

drg

Citaat van: zeewolde op maart 18, 2014, 13:13:41
Voor iemand die het niet breed heeft is het een mooi gebaar en als iedereen 50 cent of een euro lapt, kan hij ook nog in hoger beroep gaan met een goeie advocaaat!

Wat hij overhoudt stopt hij dan maar in een mooie sfeeractie als hij het stadion weer inmag. (in  :camigopak met cambuur vlag) 8)

Ken ie met 2 vlaggen en een paar confetti knallers over 't veld rennen  :_schater