Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Stadionverboden

Gestart door weestwel, maart 16, 2014, 20:41:20

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Het gekke is ook dat door de "objectievelingen" alles direct over 1 kam wordt geschoren. Iemand die staat te zingen en schreeuwen voor zijn club is direct ook een rotzooischopper die nooit meer in de buurt van een voetbalstadion mag komen. En nee ik ben niet van onbesproken gedrag, echter ik heb mijn lesje indertijd wel geleerd. Het maakt mij echter niet een minder fanatiek Cambuursupporter.

Bij deze leg ik dan ook mezelf en mijn zoon van 7 een stadionverbod voor het leven op, wegens het overschrijden van de geluidsnorm!

Unknown

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 25, 2015, 18:55:50
10 % van 9600 is 960  _O_

Die 10% die jij bedoelt, is de 10 % die ervoor zorgt dat de sfeer in het stadion blijft.
Die 10 % zorgden er zaterdagavond voor dat er sfeer bleef, ook toen we achterkwamen en toen het 0-5 stond nog vrolijk doorgingen.
Die 10 % stond er ook toen we tegen Telstar, Emmen, Veendam, Haarlem etc speelden.

Wanneer je die 10% weg laat bij de club zit je met een stadion zonder sfeer. Dat is dus wat jij graag wilt. De 90 % gaat pas zingen of te wel achter de ploeg staan als wij zingen.


:0= Passanten zijn er maar voor even, wij zijn er ons hele leven.


su ist en niet anders  _O_

Nightmarelwd

Citaat van: Vlampiep op augustus 24, 2015, 19:04:31
Kom al meer dan 50 jaar naar het voetbal in het stadion en weet dat 90 procent van de aanhang echt de club steunen in goede en slechte tijden.
Maar die 10 procent verkloot alles en schaar ik onder maatschappelijk mislukte klojo's die een statement willen maken met hun gedrag.
Weg er mee en maken plaats voor supporters die wel de club willen steunen.

Wanneer zouden degraderen haakt 55 % van wat er nu in het stadion zit  af en komt pas terug wanneer we weer eredivisie spelen.

Maar wij komen nog steeds. Behalve als het aan ST ligt.
MI-Sider for Life

R-member

Citaat van: Kunstgras op augustus 25, 2015, 01:49:33
Je hebt al redelijk wat zinnige dingen geroepen, maar waar je dit vandaan haalt is me een raadsel..  :_schater

Geloof me, Van der Belt heeft ooit in Emmen tegen me gezegd "dit maakt Cambuur uniek in Nederland" doelend op dat Cambuur supporter zich niet tegen laten houden door burgelijke regels en belachelijke combi's. Hier doelde hij met name op de vele supporter buitem de combi in Doetinchem en Emmen.

Smid en De Graaf willen er juist een koffieclub van maken.
Vd Belt probeerde juist zoveel vrijheid te creëren en heeft in enkele gevallen zelfs supporters de hand boven het hoofd gehouden. Waar hij op veel weerstand van Smid, Vellinga en de Graaf kon rekenen.

Verder ga ik er op dit moment niet op in ;)
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

Kunstgras

Citaat van: R-member op augustus 25, 2015, 20:16:38
Geloof me, Van der Belt heeft ooit in Emmen tegen me gezegd "dit maakt Cambuur uniek in Nederland" doelend op dat Cambuur supporter zich niet tegen laten houden door burgelijke regels en belachelijke combi's. Hier doelde hij met name op de vele supporter buitem de combi in Doetinchem en Emmen.

Voor de buhne vindt de BVO het imago van een volksclub met een fanatieke aanhang erg mooi ja. Mooie woorden zeggen mij alleen helemaal niets. Zeker als hier geen daden (een beter supportersbeleid) tegenover staan.

Citaat van: R-member op augustus 25, 2015, 20:16:38Smid en De Graaf willen er juist een koffieclub van maken.
Vd Belt probeerde juist zoveel vrijheid te creëren en heeft in enkele gevallen zelfs supporters de hand boven het hoofd gehouden. Waar hij op veel weerstand van Smid, Vellinga en de Graaf kon rekenen.

Verder ga ik er op dit moment niet op in ;)

Volgens mijn bronnen had Van den Belt maar weinig op met (fanatieke) supporters. Ook mijn eigen ervaringen zijn anders, maar ook ik ga hier niet verder over uitwijden.

Vanuit Helmond

Citaat van: R-member op augustus 25, 2015, 20:16:38
Geloof me, Van der Belt heeft ooit in Emmen tegen me gezegd "dit maakt Cambuur uniek in Nederland" doelend op dat Cambuur supporter zich niet tegen laten houden door burgelijke regels en belachelijke combi's. Hier doelde hij met name op de vele supporter buitem de combi in Doetinchem en Emmen.

Smid en De Graaf willen er juist een koffieclub van maken.
Vd Belt probeerde juist zoveel vrijheid te creëren en heeft in enkele gevallen zelfs supporters de hand boven het hoofd gehouden. Waar hij op veel weerstand van Smid, Vellinga en de Graaf kon rekenen.

Verder ga ik er op dit moment niet op in ;)

Even een quote uit een gesprek met iemand die een functie bij Cambuur beklede weet je ook dat bovenstaande beslist niet waar is:

jammer van reactie heer de Graaf. Gerald vd Belt heeft meerdere malen aangegeven tijdens ons management overleg dat hij supporters maar niets vond.

Nightmarelwd

Cambuur heeft altijd direct een oordeel klaar.

Neem Ajax uit vorig seizoen. We worden teruggestuurd vanwege antisemitische leuzen. De directeur heeft direct zijn woordje klaar in de pers.
Hoort en leest alleen de berichtgeving in de media. We worden wederom afgeschilderd als tuig en supporters die men liever niet wil hebben bij de club op de tribunes.

Volgende dag gaan we met een aantal personen voor een gesprek naar het stadion. Waar wij ons verhaal kunnen doen. Er wordt aangegeven dat men niks voor ons kan betekenen.  Ons geld kunnen we naar fluiten.
Vreemd omdat niemand in de bus, buschauffeur, stewards, supporters niks hebben gehoord dat er iets in de bus wordt geroepen. Men gaat er dus vanuit dat de politie de waarheid spreekt.

Tot op de dag van vandaag hebben we nooit ook maar een excuus gekregen.

De voorzitter hetzelfde verhaal. Na Lodeweges werden we allemaal weg gezet als tuig en het woord Cambuurfan niet waard.

In oktober 2014 hebben wij een MI Side reünie. Wie komt daar ook binnenlopen en gaat  vrolijk met iedereen die hij tuig noemde staan praten. Juist de voorzitter.

Wanneer je naar de buitenwereld blijft volhouden dat we tuig zijn waar niet mee te praten valt, maar ondertussen wel bovenstaande dingen doet, dan ben je in mijn ogen niet goed bezig.


MI-Sider for Life

SCC-J

Citaat van: R-member op augustus 25, 2015, 20:16:38
Geloof me, Van der Belt heeft ooit in Emmen tegen me gezegd "dit maakt Cambuur uniek in Nederland" doelend op dat Cambuur supporter zich niet tegen laten houden door burgelijke regels en belachelijke combi's. Hier doelde hij met name op de vele supporter buitem de combi in Doetinchem en Emmen.

Smid en De Graaf willen er juist een koffieclub van maken.
Vd Belt probeerde juist zoveel vrijheid te creëren en heeft in enkele gevallen zelfs supporters de hand boven het hoofd gehouden. Waar hij op veel weerstand van Smid, Vellinga en de Graaf kon rekenen.

Verder ga ik er op dit moment niet op in ;)

Dit is echt onzin. Vd belt vond de fanatieke aanhang ook maar lastig en vervelend. Kijk naar paok wedstrij.

moodygrunn

Citaat van: SCC-J op augustus 26, 2015, 15:21:43
Dit is echt onzin. Vd belt vond de fanatieke aanhang ook maar lastig en vervelend. Kijk naar paok wedstrij.

Ik denk dat geen enkele clubbestuurder problemen heeft met een fanatieke aanhang. Fanatisme is niet een probleem an sich. Wel als het gepaard gaat met geweld, racisme, antisemitisme en andere strafbare delicten.
Onze club heeft wat dat betreft een reputatie opgebouwd in het verleden (al dan niet gegrond). Die reputatie kan de club hinderen bij het aangaan van commerciele relaties. DAT is denk ik waar de clubbestuurders problemen mee hebben, niet het zingen, spandoek maken en andere uitingen van datzelfde fanatisme.
In Henk en Sandor we trust

Tukker

De supporter die tijdens de wedstrijd Heracles-FC Twente het veld op liep en bij Wout Weghorst op de rug ging zitten krijgt geen stadionverbod. Ondanks dat er door de KNVB 5 jaar stadionverbod voor staat, besloot Heracles het bij een forse waarschuwing te laten.

Misschien een reden om het stadionverbod van de vlaggenzwaaier tijdens de wedstrijd tegen dkv nog eens onder de loupe te nemen.

Wat is het verschil tussen voor de wedstrijd een knuffel geven aan camigo of tijdens de wedstrijd het veld opgaan en op de schouders van een speler springen. Blijkbaar vijf jaar stadionverbod.

Overigens is het Heracles dat er voor kiest om geen vijf jaar stadionverbod uit te delen. Ik begreep altijd dat die keuze niet bij de club lag, maar bij de KNVB. Blijkbaar is dat niet zo.

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

SCC-J

Had Heracles het wel door gestuurd naar de KNVB had meneer ook 5 jaar sv gekregen en was dit ook niet terug te draaien.

Dokkumer

Zo kan het dus ook, in dit geval snapt men bij Heracles de emotie die bij een derby hoort. Helemaal als je voor het eerst in jaren weer eens wint  _O_ :thumbsup

:0=MEVROUWTJE TROMP, LEEST U MEE? VOETBAL IS EMOTIE!!!!
ps. En niet elke emotie is agressie!

weestwel

Hallo ......

Naar aanleiding van het stadionverbod dat je hebt gekregen in oktober 2013 en wat loopt tot maart 2017 geven wij je de gelegenheid de laatste 5 maanden met de helft in te korten.

Dit kun je doen door middel van de meldplicht, wat betekent dat je op de dagen dat Cambuur uit of thuis speelt, je te melden op het politiebureau in jou woonplaats.

Mocht je hier belangstelling voor hebben, neem dan even contact op.


8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P 8P

Casual14

hahaha nou ik wist de keuze wel met de winterstop in aanzicht w:)