Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Stadionverboden

Gestart door weestwel, maart 16, 2014, 20:41:20

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Dit was een publieks vriendelijke actie, maar geloof mij, wij gaan het nooit winnen van het de beleidsbepalers. Als wij rechts af willen slaan en zij links, vul dan maar in waar we heen gaan. Wil je dat niet krijg je een stadion verbod
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Lore

Los van wie er "gelijk" heeft en wat er gebeurd is, Cambuur kan toch niet anders dan vol achter haar eigen medewerker gaan staan? Dat is toch goed werkgeverschap.

Er zijn meerdere medewerkers van mij wel eens bedreigd, beledigd, etc en dan ging ik ook niet eerst even uitzoeken wat er gebeurd is.

koosZevenaar

Stadionverboden voor bepaalde tijd moeten ze afschaffen. Levenslang een enkelbandje en bij elke wedstijd 2 x bezoek politieburo.
Mensen die de actie van deze "onbenullen" steunen, ook maar snel een stadionverbod.
Dit kun je toch niet tolereren, wie bepaalt het beleid, toch niet de nietszeggende schreeuwertjes die nog maar droog achter de oren zijn.
Ik sta voor 1000% achter deze actie van SC CAMBUUR, weg met de ROTTE APPELS, supporters zijn het in elk geval niet

R-member

Cambuur is gewoon dom geweest om alles om te roepen.
Had iedereen 90 minuten uit laten razen en je was klaar geweest.

Nu heeft Sarah vermoedelijk zelf besloten dit om te laten roepen en gooi je alleen maar extra olie op het vuur. Ze moeten nog heel wat leren omtrent veiligheidszorg.

Mijn inziens was de beste optie geweest:

Iedereen laten brullen wat ze willen, en vandaag met een statement komen.
En wat zouden ze willen bereiken? 200 man een stadionverbod? Laat me niet lachen.

Veel clubs hebben een veiligheidsmanager die de klappen van de zweep kent.
Sarah heeft 0,0% feeling met de supporters, en hedendaags is dat wel een must.

Evenals de stewards, zet er jongens neer met een verleden, en niet meisjes van amper 15 die totaal geen gezag uitstralen.
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

justremco

Citaat van: koosZevenaar op augustus 24, 2015, 14:26:46
Stadionverboden voor bepaalde tijd moeten ze afschaffen. Levenslang een enkelbandje en bij elke wedstijd 2 x bezoek politieburo.
Mensen die de actie van deze "onbenullen" steunen, ook maar snel een stadionverbod.
Dit kun je toch niet tolereren, wie bepaalt het beleid, toch niet de nietszeggende schreeuwertjes die nog maar droog achter de oren zijn.
Ik sta voor 1000% achter deze actie van SC CAMBUUR, weg met de ROTTE APPELS, supporters zijn het in elk geval niet

Gelukkig snap jij er heel veel van, op afstand...... :X

R-member

Citaat van: justremco op augustus 24, 2015, 14:35:36
Gelukkig snap jij er heel veel van, op afstand...... :X

+1

Op afstand  :_schater
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

Ronnie tng

Citaat van: Lore op augustus 24, 2015, 14:02:40
Los van wie er "gelijk" heeft en wat er gebeurd is, Cambuur kan toch niet anders dan vol achter haar eigen medewerker gaan staan? Dat is toch goed werkgeverschap.

Helemaal mee eens, alleen is z'n lachwekkend statement en dreigen met nog meer SV's uitdelen het juiste middel? Nee goed werkgeverschap vindt ik dit niet, ik ben bang dat de kloof alleen maar groter wordt.  Daar zal de veiligheidsmanager alleen maar meer last van krijgen, is mijn onderbuikgevoel.


DayDreamer

Citaat van: Ronnie tng op augustus 24, 2015, 14:47:06
Helemaal mee eens, alleen is z'n lachwekkend statement en dreigen met nog meer SV's uitdelen het juiste middel? Nee goed werkgeverschap vindt ik dit niet, ik ben bang dat de kloof alleen maar groter wordt.  Daar zal de veiligheidsmanager alleen maar meer last van krijgen, is mijn onderbuikgevoel.

Ik weet het wel zeker, die Sarah staat veel te ver van de fanatieke supporters, en wil ook totaal niet wijken van de manier van hoe zij naar hun kijkt. In haar ogen kunnen hun niks goed doen, ze zal haar "werk" vast goed uitvoeren, precies volgens de regels, en dat is het probleem op die functie, soms moet je eens door de regeltjes heen kijken en net als iemand anders hier al aangaf, ff een "bakkie" doen om de boel eens te bepraten. Nogmaals ze staat veel te ver van de supporters en deze kloof gaat alleen maar groter, totdat de bom eens goed barst, en of we dat willen met zijn allen, helemaal niet in dit seizoen waar degradatie nog wel eens heel dichtbij kan komen.

Dokkumer

Waar zijn mannen als van Rijswijk en Ijsselmuiden? Kunnen die in eerste instantie niet eens voor een soort van "bemiddeling" zorgen? Wat Ronnie en DayDreamer zeggen en voelen, zullen veel meer (fanatiekere) supporters voelen, waaronder ikzelf.


Ronnie tng

Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2015, 15:01:16
Waar zijn mannen als van Rijswijk en Ijsselmuiden? Kunnen die in eerste instantie niet eens voor een soort van "bemiddeling" zorgen? Wat Ronnie en DayDreamer zeggen en voelen, zullen veel meer (fanatiekere) supporters voelen, waaronder ikzelf.

Waarom bemiddelen? Forum avond met Sarah organiseren!

Tukker

Citaat van: Ronnie tng op augustus 24, 2015, 15:05:18
Waarom bemiddelen? Forum avond met Sarah organiseren!
Met alle respect voor de harde kern supporters en voor Sarah denk ik niet dat een forumavond de oplossing is. Daar gaat het waarschijnlijk hard tegen hard en dat lost m.i. niks op. Wellicht is het door Dokkumer geopperde voorstel een betere.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Citaat van: Ronnie tng op augustus 24, 2015, 15:05:18
Waarom bemiddelen? Forum avond met Sarah organiseren!
Zoals Tukker ook zegt, op een forumavond gaat het snel hard tegen hard en worden er dingen gezegd die keihard tegen de fanatieke supporters gebruikt kunnen en gaan worden. Ik kies dan voor een tussenweg door een aantal vertegenwoordigers van de fanatieke supporters (zou dat iets voor jou zijn?), de fancoaches en Sarah met eventueel Ard de Graaf met elkaar om tafel te laten zitten.

Sarah uitnodigen om een wedstrijd vanuit vak 14 te bezoeken lijkt me op dit moment een minder goed idee ;)

zeewolde

Citaat van: koosZevenaar op augustus 24, 2015, 14:26:46
Stadionverboden voor bepaalde tijd moeten ze afschaffen. Levenslang een enkelbandje en bij elke wedstijd 2 x bezoek politieburo.
Mensen die de actie van deze "onbenullen" steunen, ook maar snel een stadionverbod.
Dit kun je toch niet tolereren, wie bepaalt het beleid, toch niet de nietszeggende schreeuwertjes die nog maar droog achter de oren zijn.
Ik sta voor 1000% achter deze actie van SC CAMBUUR, weg met de ROTTE APPELS, supporters zijn het in elk geval niet
heb je wel eens een boete voor te hard rijden gehad?

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op augustus 24, 2015, 15:29:27
heb je wel eens een boete voor te hard rijden gehad?
Iedereen die te hard rijdt meteen een rijontzegging geven!
Gelijke monniken, gelijke kappen! Die rotte appels uit het verkeer halen...

oost

Citaat van: koosZevenaar op augustus 24, 2015, 14:26:46
Stadionverboden voor bepaalde tijd moeten ze afschaffen. Levenslang een enkelbandje en bij elke wedstijd 2 x bezoek politieburo.
Mensen die de actie van deze "onbenullen" steunen, ook maar snel een stadionverbod.
Dit kun je toch niet tolereren, wie bepaalt het beleid, toch niet de nietszeggende schreeuwertjes die nog maar droog achter de oren zijn.
Ik sta voor 1000% achter deze actie van SC CAMBUUR, weg met de ROTTE APPELS, supporters zijn het in elk geval niet

AMEN _O_