Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Stadionverboden

Gestart door weestwel, maart 16, 2014, 20:41:20

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Citaat van: SCC-J op augustus 21, 2015, 13:02:07
Ja maar de bvo hoeft dat niet te volgen of te melden bij de KNVB. Zouden ze ook niet moeten doen zolang KNVB geen onderscheid maakt in incidenten.

Voorbeeld
Rookbom op tribune 1,5 jaar
Rookbom op het veld 1,5 jaar

Man met vlag op veld 5 jaar
Man die scheidsrechter wil aanvallen op het veld ook 5 jaar.

De waarnemer van de knvb meldt ook zaken. Denk dat Cambuur dan gedwongen is de richtlijnen te volgen.

SCC-J

Destijds nagevraagd bij KNVB met de vlaggen man. Was hij niet gemeld bij KNVB, was er ook niets gebeurt.

John Hiatt

Citaat van: SCC-J op augustus 21, 2015, 14:55:52
Destijds nagevraagd bij KNVB met de vlaggen man. Was hij niet gemeld bij KNVB, was er ook niets gebeurt.

Oke, duidelijk.

weestwel

Citaat van: TM op augustus 20, 2015, 13:58:26
De verboden worden uitgeeld. Iedereen krijgt een lokaal verbod in afwachting van het onderzoek van de politie. Mocht daaruit blijken dat je niks gedaan hebt, wordt je sv weer ingetrokken. Stel het onderzoek duurt 3 maanden..... nou ja belachelijk dus. Voordat je bent veroordeeld heb je al een sv aan de broek.

Je komt denk ik aardig in de buurt met je 3 maanden. Bij mij duurde het bijna een half jaar. En dat half jaar trekken ze echt niet van die 18 of in mijn geval 36 maanden af.

weestwel

Citaat van: SCC-J op augustus 21, 2015, 13:02:07
Ja maar de bvo hoeft dat niet te volgen of te melden bij de KNVB. Zouden ze ook niet moeten doen zolang KNVB geen onderscheid maakt in incidenten.

Voorbeeld
Rookbom op tribune 1,5 jaar
Rookbom op het veld 1,5 jaar

Man met vlag op veld 5 jaar
Man die scheidsrechter wil aanvallen op het veld ook 5 jaar.

Vergeet je er nog bij te vermelden dat je een recente pasfoto moet inleveren. Doe je dit niet dan verdubbelen ze je straf.

Treb

Ik had 12 maanden. Wel 10x belt met mevrouw T. Voor alternatieven. Nog nooit wat deen. Als je een recidivist bent snap ik dat er niks mogelijk is. Maar 1x buiten de lijntjes lopen en je wordt in je kont geneukt door de club, justitie en de KNVB.

:R

Casuals-lwd

Als t' aan mevrouw T. ligt dan blijven de uitvakken in uitwedstrijden altijd leeg.Ze wil dkv 2 van ons maken, en tussendoor vol geld verdienen met misselijkmakende stewards. Schande

Dokkumer

Citaat van: Treb op augustus 22, 2015, 17:13:30
Ik had 12 maanden. Wel 10x belt met mevrouw T. Voor alternatieven. Nog nooit wat deen. Als je een recidivist bent snap ik dat er niks mogelijk is. Maar 1x buiten de lijntjes lopen en je wordt in je kont geneukt door de club, justitie en de KNVB.

:R
En ook door S.T. met voorbinddildo? :devil

Zoals al vaker gezegd, ik mis Keimpe wel. Die kon keihard zijn, maar ook fair als je zelf ook fair was. Paar dingetjes met hem gehad en dat is altijd goed en als grote kerels opgelost.

pvanbuijtene

STATEMENT RVC & DIRECTIE: 'OM MEERDERE REDENEN EEN TELEURSTELLENDE AVOND'

24 augustus 2015, 11:38

Beste supporters,

Afgelopen zaterdag was het om meerdere redenen een slechte dag voor onze club. Het is lang geleden dat we in eigen huis zo fors onderuit zijn gegaan, en dat doet altijd even pijn. Toch voelden we ons als club, staf en spelers enorm gesteund dankzij de geweldige sfeer en aanmoedigingen die ondanks de stand onophoudelijk bleven komen. Hiervoor niets dan dank en complimenten.

Dit staat echter haaks op de spreekkoren van een deel van het publiek aan het adres van een medewerker van onze club. Laat duidelijk zijn dat dit voor ons volstrekt ontoelaatbaar is. Het is teleurstellend en kwetsend bovendien dat een medewerker, die op juiste wijze het beleid van de club uitvoert, op een dusdanige wijze door onze eigen supporters wordt bejegend.

Er zijn bij de thuiswedstrijd tegen Feyenoord onacceptabele zaken voorgevallen, waar we als club op hebben gereageerd middels een lokaal stadionverbod. Op het moment dat je als supporter de keuze maakt om gedrag te vertonen dat niet past in een stadion en in de maatschappij in het algemeen, neem je duidelijk zelf het risico op maatregelen. Overigens bestaat er de mogelijkheid om in beroep te gaan tegen de genomen maatregel.

Resumerend willen we nogmaals duidelijk maken dat het middels spreekkoren of welke vorm dan ook keren tegen een medewerker absoluut onacceptabel is. In het belang van onze club zullen we hier nu en in de toekomst hard tegen blijven optreden.

RvC & Directie SC Cambuur

Foto: www.dijksfotografie.com

geelenblauwscc

Heel Noord maar stadion verbod geven  :_schater

Dokkumer

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 24, 2015, 11:50:08
STATEMENT RVC & DIRECTIE: 'OM MEERDERE REDENEN EEN TELEURSTELLENDE AVOND'

24 augustus 2015, 11:38

Beste supporters,

Afgelopen zaterdag was het om meerdere redenen een slechte dag voor onze club. Het is lang geleden dat we in eigen huis zo fors onderuit zijn gegaan, en dat doet altijd even pijn. Toch voelden we ons als club, staf en spelers enorm gesteund dankzij de geweldige sfeer en aanmoedigingen die ondanks de stand onophoudelijk bleven komen. Hiervoor niets dan dank en complimenten.

Dit staat echter haaks op de spreekkoren van een deel van het publiek aan het adres van een medewerker van onze club. Laat duidelijk zijn dat dit voor ons volstrekt ontoelaatbaar is. Het is teleurstellend en kwetsend bovendien dat een medewerker, die op juiste wijze het beleid van de club uitvoert, op een dusdanige wijze door onze eigen supporters wordt bejegend.

Er zijn bij de thuiswedstrijd tegen Feyenoord onacceptabele zaken voorgevallen, waar we als club op hebben gereageerd middels een lokaal stadionverbod. Op het moment dat je als supporter de keuze maakt om gedrag te vertonen dat niet past in een stadion en in de maatschappij in het algemeen, neem je duidelijk zelf het risico op maatregelen. Overigens bestaat er de mogelijkheid om in beroep te gaan tegen de genomen maatregel.

Resumerend willen we nogmaals duidelijk maken dat het middels spreekkoren of welke vorm dan ook keren tegen een medewerker absoluut onacceptabel is. In het belang van onze club zullen we hier nu en in de toekomst hard tegen blijven optreden.

RvC & Directie SC Cambuur

Foto: www.dijksfotografie.com
Pfffff... In principe begrijp ik dat de club richting de sponsoren en buitenstaanders dit statement moet maken. Maar laat lekker je hondstrouwe publiek maar in de steek! Wie waren er toen we in 2005 met 1-7 van Heracles verloren? Wie waren er in de ALLERDONKERSTE uren van de club? Diegene die hun statement maken tegen het overfunctioneren van Sarah.

En zoals eerder gezegd, vernielingen en vechtpartijen in en om het stadion kan ik niet goedkeuren, daarvoor zijn ook terechte SV's uitgedeeld. Maar SV's op vermoeden van een middelvinger, het uitlenen van een aansteker of het plaatstnemen in het verkeerde vak zijn wat mij betreft lachertjes!
Net zoals de vlaggenzwaaier, die uiteraard wel een straf verdiende, maar niet een landelijk SV van 5 jaar inclusief boete. Dat is net zo zwaar als het willen aanvallen van een speler of official!

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2015, 18:09:34

Zoals al vaker gezegd, ik mis Keimpe wel. Die kon keihard zijn, maar ook fair als je zelf ook fair was. Paar dingetjes met hem gehad en dat is altijd goed en als grote kerels opgelost.

Heb regelmatig bonje gehad met K.V echter vaak daarna even langs stadion bakkie gedaan in zijn kantoor en was het weer goed. Excelsior uit nog tijd met hem gesproken, en heb hem de hand geschud en hem een fijn pension toegewenst, en dat hij op geen mooiere manier afscheid kon nemen. (Kampioenschap)
Ik heb geen ervaringen met Sarah en je zal ook kwaad woord horen over haar. Maar als ik om me heen hoor naar de geluiden baart het me toch wel zorgen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

#282
Snap dat je het op neemt voor je collega, ook vind ik dat het door het publiek wel erg op de man wordt gespeeld. Toch kan ik de reactie van de supporters wel begrijpen zodra er ook maar iets fout gaat komt de bvo via Sarah met allemaal beperkende maatregelen danwel verboden. Gaan er dingen al jaren goed is men te bang om de supporters meer ruimte/ vrijheden te geven. hier stoor ik me vooral mateloos aan.

Zij die Feyenoord supporters klappen hebben gegeven krijgen terecht een Sv maar een aantal is enkel naar west gestormd en krijgt daar een sv voor. Vind ik echt belachelijk. Cambuur vind dat echter" gedrag wat niet in stadion past of in de maatschappij in het algemeen ...."

Ook roemen ze de 12e man van afgelopen week. Zij die Sarah rot op zongen waar ook verantwoordelijk voor de goede sfeer tijdens die afgang van afgelopen zaterdag mag toch hopen dat de bvo dit ook ziet. Tegen hen wil de bvo het hard gaan spelen... Wordt nog een leuk seizoen dan.  Zucht

DayDreamer

Citaat van: SCC-J op augustus 24, 2015, 12:25:57
Wordt nog een leuk seizoen dan.  Zucht

Ik merk nu al dat de sfeer behoorlijk omslaat op meerdere fronten.

pvanbuijtene

#284
BVO ziet dingen vaak zwart / wit.. hebben we weer echt bier, gaat het gelijk mis , het slaat nergens op, maar zo wordt er vaak gedacht(dit is een voorbeeld).

Toch snap ik ene kant wel dat je gepakt wordt als je naar west stormt(verder niks doet), omdat je de intentie wel had, maar doe het af met een waarschuwing dat dit niet geaccepteerd wordt.. Maar waarom naar west stormen? je neemt een risico.

Sv's voor aansteker middelviger etc is natrlk nonsens..