Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Stadionverboden

Gestart door weestwel, maart 16, 2014, 20:41:20

Vorige topic - Volgende topic

siepelsjeu

Citaat van: Ronnie tng op augustus 20, 2015, 13:36:03

Ik hoor alweer verhalen dat er zaterdag acties gaan komen, wat de sfeer en de wedstrijd waarschijnlijk niet ten goede komt  :zucht
Hou die acties maar achterwegen bereiken we toch niks mee. Daar heb je de sfeer alleen maar mee tepakken

SCC-J

Wat moet je dan doen het gewoon maar accepteren als supporter? stadionverboden van 1,5 omdat je een rookpotje afsteekt ter bevordering van de sfeer. Supporters mogen best hun ongenoegen uiten, ook als de sponsoren en BVO daar niet blij van worden. Want op deze manier wordt de sfeer bij de "volksclub" ook niet beter.


Ook schiet je als BVO en KNVB echt je doel voorbij met het uitdelen van stadionverboden van 1,5 voor rookpotjes! Of de 5 jaar voor die man met die vlag op het veld!

Dokkumer

Tegen onterechte stadionverboden moet je altijd een statement kunnen maken ben ik van mening. De manier waarop je het wilt doen is uiteraard leuk discussievoer.

Overigens zullen ze in Almelo blij zijn met een actie, twee seizoenen geleden leverde onze actie in de wedstrijd tegen Heracles veel SV's voor Heraclieden op.

SCC-J

Door die actie is het bedrag van een buscombi van 45 naar 35 gegaan.  :proost

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op augustus 20, 2015, 21:35:33
Door die actie is het bedrag van een buscombi van 45 naar 35 gegaan.  :proost
Dat dan weer wel natuurlijk :proost

John Hiatt

Er bestond toch een onafhankelijke commissie stadionverboden? Daar kon je in beroep gaan tegen een sv. Of is die commissie opgeheven?

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op augustus 20, 2015, 21:57:07
Er bestond toch een onafhankelijke commissie stadionverboden? Daar kon je in beroep gaan tegen een sv. Of is die commissie opgeheven?
Dan heb je het over individuele gevallen. Ik heb meer het idee (heb verder niks gehoord) dat er meer gekeken wordt naar het feit dat er "om niks" stadionverboden worden opgelegd.

John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op augustus 20, 2015, 21:59:23
Dan heb je het over individuele gevallen. Ik heb meer het idee (heb verder niks gehoord) dat er meer gekeken wordt naar het feit dat er "om niks" stadionverboden worden opgelegd.

Elk sv is in principe individueel. Als zo'n commissie makkelijk gegeven Sv's terugdraait, zal de club zich toch achter de oren krabben.

Dokkumer

Nogmaals, ik ken de situatie van dit moment niet. Maar ik heb eerder wel gelezen en gehoord dat er in het recente verleden (dus na het aantreden van Sarah) diverse SV's uitgedeeld zijn voor onbenulligheden en na beoordeling door de CSC weer ingetrokken zijn.
Ik neem aan dat er n.a.v. Feyenoord weer een fiks aantal terechte en onterechte SV's zijn uitgedeeld. Over de terechte SV's zal ik niks zeggen, over de onterechte SV's mag je je best wel opwinden.
Het gaat naar mijn mening om het aspect dat je dus schuldig bent tot het tegendeel bewezen is, iets wat in "rechtstaat" Nederland nog altijd in strijd is met de Grondwet. En dat Sarah blijkbaar nog steeds graag met haar "bonnenboekje" klaar staat.

Dokkumer

ps. Je hebt mijn nummer nog? :_schater

John Hiatt


Len Cantello

Dat veiligheidsvrouwtje van de bvo is totaal ongeschikt voor haar functie.,die wist niet eens van het bestaan van onze club af voordat ze er ging werken. Laat staan dat ze zich in kan leven in de beleving of het gedrag van supporters. Onvoorstelbaar dat zo iemand bij de club op de loonlijst staat......
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

SCCdrachten

Citaat van: Dokkumer op augustus 20, 2015, 22:10:19
ps. Je hebt mijn nummer nog? :_schater

Bist nooit bereikbaar juh..

scc-aaron

Citaat van: Len Cantello op augustus 20, 2015, 23:40:11
Dat veiligheidsvrouwtje van de bvo is totaal ongeschikt voor haar functie.,die wist niet eens van het bestaan van onze club af voordat ze er ging werken. Laat staan dat ze zich in kan leven in de beleving of het gedrag van supporters. Onvoorstelbaar dat zo iemand bij de club op de loonlijst staat......

helemaal mee eens!

666

Misschien moeten ze eens transparant zijn waarom een stadionverbod is gegeven, zonder dat men de persoonsgegevens vermeld. Ik weet ook niet waarom er stadionverboden uitgedeeld zijn maar het zou inzicht geven en misschien wel begrip (of onbegrip).
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander