Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Stadionverboden

Gestart door weestwel, maart 16, 2014, 20:41:20

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Hoe gaat dat bij andere clubs?

dit is mien club

Daar zal het vast het zelfde gaan denk ik?

Cambuurstadion is hun huis, zij mogen bepalen wie ze er in willen hebben en wie niet.
Dus volgens mij hoeven ze niet te wachten op een eventueel strafrechtelijk onderzoek.

Daarmee zeg ik niet dat ik het terecht vind, bv voor het afsteken van rookpotten of een fakkel. Je kunt ook zeggen, met die personen gaan we eerst eens een gesprek aan en geven ze een officiƫle waarschuwing. Net wat ronnie zegt, sla je iemand op zijn kanis dan kan je een sv verwachten. Maar vaak wordt dat ook wel strafrechtelijk vervolgd wegens openlijke geweldpleging.

Feit blijft dat er gemakkelijk stadionverboden worden gegeven.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

TM

Het vervelende van een stadion verbod van de knvb is, is dat dat civiel rechtelijk is. Dus wanneer je strafrechtelijk vrij gesproken bent, kun je alsnog een sv ontvangen van de knvb waar je in principe niets tegen hebt in te brengen. Dit is ook met ajax uit gebeurd toen. Erg krom...

thankyou

En als je na 18 maanden (zitten we nog in het huidige stadion) na je Sv een seizoenskaart wilt aanschaffen dan kom je dan weer in de wacht rij  :| (logisch maar dan ben je er nog niet van af)
Cambuur, Beer & Loyal Mates

siepelsjeu

watvoor kansloze stadionverboden zijn er uit gedeeld dan? Want van de mensen waarvan ik weet dat ze deze week 1 hebben ontvangen hebben er terecht 1 gekregen. (geweldpleging)

pvanbuijtene

Citaat van: thankyou op augustus 20, 2015, 17:59:26
En als je na 18 maanden (zitten we nog in het huidige stadion) na je Sv een seizoenskaart wilt aanschaffen dan kom je dan weer in de wacht rij  :| (logisch maar dan ben je er nog niet van af)

uitwedstrijden |:)

TM

Citaat van: siepelsjeu op augustus 20, 2015, 18:24:08
watvoor kansloze stadionverboden zijn er uit gedeeld dan? Want van de mensen waarvan ik weet dat ze deze week 1 hebben ontvangen hebben er terecht 1 gekregen. (geweldpleging)

Er zijn naar mijn weten amper klappen gevallen.

DayDreamer

Heeft het er ook niet mee te maken dat, Sarah als vrouw zich wat teveel wil bewijzen.

waldkip

Citaat van: DayDreamer op augustus 20, 2015, 19:19:53
Heeft het er ook niet mee te maken dat, Sarah als vrouw zich wat teveel wil bewijzen.
Weet niet of het vrouw zijnde er wat mee te maken heeft, maar dat ze zich wil bewijzen is wel duidelijk. Had nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen maar dan was keimpe zo'n kwaaie nog niet

Harry L.

Citaat van: DayDreamer op augustus 20, 2015, 19:19:53
Heeft het er ook niet mee te maken dat, Sarah als vrouw zich wat teveel wil bewijzen.

Ze hadden verleden jaar christovao er even over heen moeten laten kletsen, was ut klaar weest.

siepelsjeu

Citaat van: TM op augustus 20, 2015, 19:16:25
Er zijn naar mijn weten amper klappen gevallen.
1. Het is verboden in of bij het Cambuurstadion wanordelijkheden te veroorzaken van welke aard dan ook, dan wel aan wanordelijkheden deel te nemen.

El Ma-kri-niii

Citaat van: thankyou op augustus 20, 2015, 17:59:26
En als je na 18 maanden (zitten we nog in het huidige stadion) na je Sv een seizoenskaart wilt aanschaffen dan kom je dan weer in de wacht rij  :| (logisch maar dan ben je er nog niet van af)
In principe zou je je seizoenkaart kunnen verlengen toch? Het hebben van een sk lijkt me niet verboden, als je maar niet komt opdagen. Verkoop je die kaart aan iemand op de wachtlijst, heb je een winwinsituatie.

pvanbuijtene

Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 20, 2015, 20:04:30
In principe zou je je seizoenkaart kunnen verlengen toch? Het hebben van een sk lijkt me niet verboden, als je maar niet komt opdagen. Verkoop je die kaart aan iemand op de wachtlijst, heb je een winwinsituatie.

daarnaast was fnoors pas laat uit verkocht , heracles nognie uitverkocht en zo zal het bij meer wedstrijden gaan...
niet ideaal, maar zeker mogelijk om kaarten te kunnen kopen.

R-member

Citaat van: siepelsjeu op augustus 20, 2015, 20:02:25
1. Het is verboden in of bij het Cambuurstadion wanordelijkheden te veroorzaken van welke aard dan ook, dan wel aan wanordelijkheden deel te nemen.

Wat noem je wanordelijkheden?
Als je iemand een tik tegen de kop aangeeft ja, dan verdien je een sv.
Volgens mij heeft het merendeel alleen staan aapjes kijken op west.

Enige waar ze je voor zouden kunnen pakken is het onrechtmatig toe verkrijgen tot west met een noordkaart.
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

sccleeuwarden

Citaat van: Ronnie tng op augustus 20, 2015, 13:36:03
Helaas worden er aardig wat SV's uitgedeeld. Begrijp me niet verkeerd, als iemand een klap heeft uitgedeeld verdiend diegene gewoon een stadionverbod. Maar Wat ik om me heen hoor worden er ook zwaar kansloze sv's uitgedeeld. 

Ik hoor alweer verhalen dat er zaterdag acties gaan komen, wat de sfeer en de wedstrijd waarschijnlijk niet ten goede komt  :zucht

Hoop niet dat er acties komen waarmee de club in zwart daglicht komt... dat kan je sponsoren en zelfs de gehele club kosten!!