Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Stadionverboden

Gestart door weestwel, maart 16, 2014, 20:41:20

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Dan hadden er 2 weken geleden duizend man een stadionverbod moeten hebben  8P

dizzhead

#212
Als je uitkaart bezitter bent heb je daarvoor getekend. Ik vind  dat persoonlijk een discutabele passage in de voorwaarden van de uitkaart. Je krijgt ook wel eens sponsor kaarten voor een uitpotje, als je dan gepakt (waarvoor eigenlijk) wordt, is het verschil tussen het wel of niet hebben van n uitkaart dus een stadionverbod...

Marc S

ach naja verbaas me nergens meer over je krijgt ook een stadionverbod voor het niet je nek breken over een stoeltje of het gooien van een leeg plastic bekertje.

Cambuur LWD

Citaat van: dizzhead op november 02, 2014, 23:57:13
Als je uitkaart bezitter bent heb je daarvoor getekend. Ik vind  dat persoonlijk een discutabele passage in de voorwaarden van de uitkaart.

Maar als je uitkaart wordt afgepakt, dan weet je zeker dat ze niet meer in het uitvak gaan zitten. Hierdoor zorg je er dus juist meer voor dat zij bij andere wedstrijden ook weer gaan plaatsnemen in het thuisvak.

Rare regel? Ze willen je gewoon straffen, maar ze weten niet hoe. Maar dit maakt het alleen maar erger.

dizzhead

#215
Citaat van: Cambuur LWD op november 03, 2014, 13:25:20
Maar als je uitkaart wordt afgepakt, dan weet je zeker dat ze niet meer in het uitvak gaan zitten. Hierdoor zorg je er dus juist meer voor dat zij bij andere wedstrijden ook weer gaan plaatsnemen in het thuisvak.

Rare regel? Ze willen je gewoon straffen, maar ze weten niet hoe. Maar dit maakt het alleen maar erger.

Ik moet wel even een toelichting op mijn verhaal geven, met name het stukje tussen haakjes... Je moet je afvragen hoe/waarvoor ze gepakt zijn. Ik zit vaak zat in een stadion, zoals ik al aangaf - maar als je niet opvallend / provocerend overkomt (in de ogen van de thuisvakken) kan je in feite niks gebeuren. Je kunt je afvragen waarvoor je een stadionverbod krijgt, maar je kan je ook afvragen waarom je gecontroleerd bent...


En tuurlijk kun je meestal wel juichen als je club scoort, maar probeer dan niet juichend iedereen om je heen aan te kijken - dit valt vaak niet goed (ik denk dat je juist in Leeuwarden zelf niet meer naar beneden hoeft te lopen  :y  )
Ik zeg niet dat dit zo gebeurt is natuurlijk, maar bepaalde regels zijn opgesteld om excessen snel en kordaat de kop in te drukken.

thankyou

Hoeveel sv houders heeft Cambuur ong eigenlijk ?
Cambuur, Beer & Loyal Mates

siepelsjeu

Er zijn na vorige wedstrijd al weer aardig wat stadionverboden bijgekomen

vialli

Citaat van: siepelsjeu op augustus 19, 2015, 22:27:02
Er zijn na vorige wedstrijd al weer aardig wat stadionverboden bijgekomen

Maar at se dan bij wedstrieden OM UT STADION HEEN HANGE HET DAT WEINIG ZIN.

666

Citaat van: siepelsjeu op augustus 19, 2015, 22:27:02
Er zijn na vorige wedstrijd al weer aardig wat stadionverboden bijgekomen

Wat is aardig wat...  moet ik denken aan 5,  20 of meer? En zijn ze gegeven door de incidenten buiten het stadion of van incidenten binnen het stadion.

Of vraag ik nu teveel  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Nightmarelwd

Citaat van: siepelsjeu op augustus 19, 2015, 22:27:02
Er zijn na vorige wedstrijd al weer aardig wat stadionverboden bijgekomen

Wanneer je voor een rookpot een sv krijgt van 18 maanden, dan ben je als veiligheidsmanager niet goed snik.
MI-Sider for Life

Ronnie tng

Helaas worden er aardig wat SV's uitgedeeld. Begrijp me niet verkeerd, als iemand een klap heeft uitgedeeld verdiend diegene gewoon een stadionverbod. Maar Wat ik om me heen hoor worden er ook zwaar kansloze sv's uitgedeeld. 

Ik hoor alweer verhalen dat er zaterdag acties gaan komen, wat de sfeer en de wedstrijd waarschijnlijk niet ten goede komt  :zucht

dit is mien club

Zag iets voorbij komen, geen idee waar dat vandaan komt.
Dat er kansloze sv worden uitgedeeld is weer typisch Cambuur. Maar of zo'n actie zinvol is weet ik niet, het komt de sfeer in ieder geval niet ten goede.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

TM

De verboden worden uitgeeld. Iedereen krijgt een lokaal verbod in afwachting van het onderzoek van de politie. Mocht daaruit blijken dat je niks gedaan hebt, wordt je sv weer ingetrokken. Stel het onderzoek duurt 3 maanden..... nou ja belachelijk dus. Voordat je bent veroordeeld heb je al een sv aan de broek.

justremco

Citaat van: TM op augustus 20, 2015, 13:58:26
De verboden worden uitgeeld. Iedereen krijgt een lokaal verbod in afwachting van het onderzoek van de politie. Mocht daaruit blijken dat je niks gedaan hebt, wordt je sv weer ingetrokken. Stel het onderzoek duurt 3 maanden..... nou ja belachelijk dus. Voordat je bent veroordeeld heb je al een sv aan de broek.

Typisch Cambuur: Schuldig tot het tegendeel bewezen is.