Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Op het veld tegen dkv 5 jaar sv!!!!

Gestart door Nattegeit, maart 16, 2014, 16:31:57

Vorige topic - Volgende topic

Nattegeit

Ed zwart die kerel die tegen dkv vanaf zuid het veld opging met een cambuur vlag.
Heeft een stadionverbod gekregen van de knvb van 5 jaar en een boete van 500€.
Bij niet tijdig betalen van de boete komt er 5 jaar sv bij!!


Belachelijke zware straf al zeg ik het zelf.
https://www.facebook.com/edwin.deswart/posts/10201690425613750

Dokkumer

Heeft geen nut om hier specifiek een topic over te openen. Dat Edwin een SV zou krijgen was allang bekend.