Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur sportploeg van 't jaar?

Gestart door Len Cantello, februari 27, 2014, 12:35:50

Vorige topic - Volgende topic

drg

Citaat van: John Hiatt op februari 28, 2014, 10:37:54
De prijsuitreiking is ook nog in dkv. En live op tv, op podium tv.

En dan sturen ze onze Johnny en Jeremy om de prijs op te halen?  :_schater

Len Cantello

En jawel!!! Trotssssss!!!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Galdiano

Mickey mouse verkiezing  :zucht

Toch mooi weer een beker voor in de kast!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

drg

Vond die opmerking van Henk weer mooi voor de verkiezing, dat ie zei dat natuurlijk veel dkv'ers tegen zouden kunnen stemmen  :_schater

Op naar de volgende prijs  |:)

Len Cantello

Ik heb mijn lol alweer gehad. Die zure keutelpijpers van dkv hebben het nu heel druk met het twitteren van de meest achterlijke reacties die je kan bedenken. Stakkerds.

Op naar de volgende prijs!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Marc S

Citaat van: Len Cantello op maart 05, 2014, 21:05:10
Ik heb mijn lol alweer gehad. Die zure keutelpijpers van dkv hebben het nu heel druk met het twitteren van de meest achterlijke reacties die je kan bedenken. Stakkerds.

Op naar de volgende prijs!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Ze zijn gewoon jaloers  :y

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op maart 05, 2014, 21:05:10
Ik heb mijn lol alweer gehad. Die zure keutelpijpers van dkv hebben het nu heel druk met het twitteren van de meest achterlijke reacties die je kan bedenken. Stakkerds.

Op naar de volgende prijs!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Die achterlijke mestneukers hebben een superioriteitsgevoel wat dat van de neuzen bijna overstijgt. Als zij dit gewonnen zouden hebben dan is het een superprijs, nu proberen die mislukkelingen (bah bijna complimenteus) met man en macht ons belachelijk te maken. En dat inteeltsootsje verwijt ONS dat wij altijd met hen bezig zijn.

They don“t like us? We don't care!

scc-aaron

Geweldige prijs, lange neus naar dkv!

Ronnie tng

#23
 :O