Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ajax - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 13, 2014, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: brambo3004 op februari 13, 2014, 13:49:58
10,00euro parkeerkaart + 26,50euro vragen voor een uitvak ergens bovenin die cementbak vind ik een ouderwetse jodenstreek :O

Ja jong, liever telstar uit op vrijdag avond met een verplichte bus combi of niet? Azijnzeikerij  :O
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Citaat van: Destroyer op februari 13, 2014, 13:55:40
Ja jong, liever telstar uit op vrijdag avond met een verplichte bus combi of niet? Azijnzeikerij  :O

Het is fantastisch dat het vrij vervoer is en het houdt mij niet tegen, maar hij heeft toch wel gelijk dat dit erg duur is?

Bernardo

Toch mooi met trein, hoef je ook geen parkeerkaart te kopen. :insane

michello

#18
Vrij vervoer = GEEN uitkaart verplichting?
Edit: Wel dus..

Galdiano

Citaat van: brambo3004 op februari 13, 2014, 13:49:58
10,00euro parkeerkaart + 26,50euro vragen voor een uitvak ergens bovenin die cementbak vind ik een ouderwetse jodenstreek :O

Wen er alvast maar aan!

In Premier League zijn de tickets veel duurder, en komen de vliegtickets ook nog bij!
Dat zullen dure tripjes voor ons worden!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Er zit toch verschil tussen eigen vervoer en vrij vervoer? Wat is het nou, op cambuur.nl gebruiken ze beide namelijk.

Destroyer

Citaat van: Lore op februari 13, 2014, 13:57:58
Het is fantastisch dat het vrij vervoer is en het houdt mij niet tegen, maar hij heeft toch wel gelijk dat dit erg duur is?

Dat klopt ook, maar we spelen eredivisie, dus kan je dat verwachten tegen top clubs! Ik vind dat er niet altijd zo gezeikt moet worden! Is het eindelijk na jaren vrij vervoer is er wel weer wat anders om over te zeuren...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

siepelsjeu

Citaat van: Bernardo op februari 13, 2014, 14:56:12
Er zit toch verschil tussen eigen vervoer en vrij vervoer? Wat is het nou, op cambuur.nl gebruiken ze beide namelijk.
Ja eigen is namelijk geen openbaarvervoer

Lore

Citaat van: Galdiano op februari 13, 2014, 14:52:31
Wen er alvast maar aan!

In Premier League zijn de tickets veel duurder, en komen de vliegtickets ook nog bij!
Dat zullen dure tripjes voor ons worden!

:_schater :_schater binnen twee jaar toch?

Galdiano

 
Citaat van: Bernardo op februari 13, 2014, 14:56:12
Er zit toch verschil tussen eigen vervoer en vrij vervoer? Wat is het nou, op cambuur.nl gebruiken ze beide namelijk.

Vrij vervoer!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

stefan15


Eewal

Citaat van: stefan15 op februari 13, 2014, 16:37:09
Trein mag dus ook?

trein is pas duur.. en nog trager als de bus...

SCC-J

Citaat van: Eewal op februari 13, 2014, 16:46:49
trein is pas duur.. en nog trager als de bus...
nog nooit met een trein naar een uitwedstrijd geweest zeker?


dizzhead

Citaat van: Eewal op februari 13, 2014, 16:46:49
trein is pas duur.. en nog trager als de bus...

Voor de nog studerende supporter natuurlijk wel een mooie goedkope optie.