Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ajax - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 13, 2014, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: Lore op maart 11, 2014, 11:07:34
Misschien zou dat ook nog een idee voor Cambuur zijn. Of je geld terug of kaarten voor b.v. Feijenoord uit!

En dan vrij vervoer  8)

SCC-J

Citaat van: Yellow Army op maart 11, 2014, 12:01:56
Gewoon op de inruilavond een doos (liefst doorzichtig) neerzetten bij de administratie, of waar het omruilpunt ook maar mag zijn, waar men kan kiezen om het kaartje in te deponeren om aan het eind van de avond de doos/kist overhandigen aan Cambuur.
Allemachtig wat een onhandig gedoe

Treb

Wat ze ook kunnen doen:

Op die omwisselavond de vraag stellen; wil je je geld terug of wil je het geld besteden aan NEC uit. In Nijmegen heeft Cambuur onze steun hard nodig.

Cambuur LWD

Weet niet of het al geplaatst is, maar een leuk stukje op VI van Wilfred Genee:
https://www.youtube.com/watch?v=gQFDp4k4V1U

SCC-J

[*update 2*]

Zoals het nu staat draait niet de gemeente Amsterdam, maar de BVO Cambuur op voor de financiƫle compensatie van onze supporters. SC Cambuur Culture vind dit een erg mooi gebaar van de BVO. Echter, de BVO treft geen enkele blaam. Supportersclub Cambuur Culture roept iedereen dan ook op om, indien hun financiƫle situatie dit toelaat, geen geld terug te vragen zolang onduidelijk blijft of Amsterdam voor de kosten opdraait.

http://cambuurculture.nl/wordpress/schandalig-slecht-politieoptreden-amsterdam-leidt-tot-ongeregeldheden/

Leovardiascc


Leovardiascc